Kai vertybės kuria vertę – „Zyro“ augimo pavyzdys

Reklama publikuota: 2022-05-10
svg svg

Vienas didžiausių iššūkių, su kuriais susiduria augantys verslai, yra žinojimas, kada ir kaip pereiti į naują etapą. Pirmiausia įmonės plėtra yra neatsiejama nuo pardavimų apimčių, tačiau ne mažesnę sėkmę lemia ir organizacijos vertybės bei kultūra.

Daugiau nei platforma 

Nuo 2019 m. veikianti internetinių svetainių kūrimo platforma „Zyro“ padeda Lietuvos verslams įsitvirtinti tarptautiniame technologijų verslo žemėlapyje. Ji skirta smulkiems ir vidutiniams verslams, kurie nori turėti modernią svetainę ar savo elektroninę parduotuvę, neišleisdami didžiulės pinigų sumos.

„Siūlome internetinių svetainių kūrimo platformą, tačiau svetainė yra tik pirmas žingsnis verslo sėkmės link, – teigia „Zyro“ įkūrėjas ir vadovas Giedrius Zakaitis. – Mūsų įrankiai padeda susikurti ne tik svetainę, bet ir užtikrinti verslo augimą internete. Savo klientams padedame kiekviename verslo kūrimo etape, nuolat su jais kalbamės. Tai leidžia mums patiems toliau tobulinti savo paslaugas, kuriomis gali naudotis kiekvienas, nepriklausomai nuo techninių sugebėjimų.“

Drąsi komanda, kurią jungia vertybės

Idėja, kad kiekvienas gali susikurti savo verslą internete, nėra tik skambus „Zyro“ šūkis. Būtent nuo jos prasidėjo įmonės istorija. Tuomet užteko vieno žmogaus su unikalia idėja, tačiau augant paklausai, komandą reikėjo plėsti. Dabar ją sudaro daugiau nei šimtas programavimo, dizaino, rinkodaros, personalo valdymo ir klientų aptarnavimo specialistų iš viso pasaulio. Daugelis jų dirba nuotoliniu būdu, tačiau sėkmingai išlaikoma darna ir vienybė. „Samdome protingiausius žmones ir kartu su jais sutariame tikslus. Tačiau niekas nestovi už nugaros ir neaiškina, ką reikia daryti, todėl ieškome drąsių, atsakingų ir ryžtingų darbuotojų. Šias savybes norime matyti nuo pat pirmosios jų darbo dienos, nes nuo komandos ir kiekvieno jos nario požiūrio priklauso visos įmonės rezultatai“, – pasakoja G. Zakaitis. Anot jo, vertybes reikia nuolat stiprinti ir pabrėžti, kol jos tampa visos įmonės kultūros dalimi. Apie vertybes pradedama kalbėti jau darbo pokalbiuose su kandidatais, kurie nori prisijungti prie „Zyro“. Vadovai įsitikinę, kad laikas, kuris skiriamas įmonės vizijai atskleisti, prisideda prie geresnės produkto kokybės ateityje.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Kiekvienas naujas „Zyro“ komandos narys turi viršyti lūkesčius. Nežinau, ar vadovaudamasis šiuo principu, dabar įdarbinčiau pats save. Tai mane motyvuoja ir parodo, kaip toli nuėjome ir kaip toli eisime ateityje“, – priduria G. Zakaitis.

Augimo pavojai ir klaidos

Kad ši taktika veikia rodo ir tai, kad vos per trejus metus „Zyro“ iš startuolių kategorijos įsiveržė į rinkoje klestinčių įmonių gretas, o komandos dydis perkopė šimto darbuotojų ribą. „Komandą teko plėsti sudėtingu metu, kai dėl koronaviruso pandemijos niekas negalėjo susitikti gyvai. Tai, kad kiekvienas „Zyro“ komandos narys nuoširdžiai tiki mūsų produktu ir sugeba išlaikyti glaudžius ryšius su savo kolegomis, yra vienas didžiausių mūsų pasiekimų, kuriuo didžiuojuosi“, – pabrėžia įmonės vadovas.

Tačiau jis neslepia, kad augindamas komandą ir įmonę, klaidų neišvengė. Technologijų rinkoje, kur didžiausias dėmesys dažnai yra skiriamas įmonės plėtrai, yra pavojus augti per greitai.

„Natūralu, kad kurdamas verslą nori išnaudoti kiekvieną galimybę ir atvirai žiūri į visas įmanomas inovacijas. Tačiau jeigu vieną dieną komanda pradeda matyti tik skaičius, įmonės vertybės yra nustumiamos į šoną. Mes vienu metu per greitai kūrėme naujas produkto funkcijas ir kai kurie darbuotojai, negalėdami pasivyti numatyto plano, tam tikrais atvejais aukojo mūsų vertybes. Taip galiausiai nukentėjo ne tik komanda, bet ir produkto kokybė“, – atskleidžia G. Zakaitis.

Išskirtinis rūpestis klientais

Nepaisant patirtų iššūkių, „Zyro“ ir toliau sparčiai auga, o kai komanda susiduria su sudėtinga situacija, dėmesys yra sutelkiamas į tai, kas svarbiausia – į žmones ir klientus. Išskirtinis rūpestis klientais yra viena iš dešimties pagrindinių įmonės vertybių, kuri suformavo visos komandos požiūrį ir labiausiai prisidėjo prie spartaus įmonės augimo. Puoselėdama lojalių klientų bazę, „Zyro“ vadovaujasi tais pačiais principais, kuriuos taiko ir komandos viduje, kai didžiausias dėmesys skiriamas kuriamai vertei. „Zyro“ klientų aptarnavimo komandos vadovas Tautvydas Korkuzas sako, kad jo komandos siekis – net ir augant įmonei išlaikyti dėmesingumą bei rūpestį klientais.

„Dauguma mūsų klientų tokią platformą išbando pirmą kartą. Negalime jų versti laukti atsakymo, nes mūsų pagrindinis tikslas yra padėti kitiems verslams tapti sėkmingais internete. Todėl stengiamės įsijausti į jų situaciją, kalbėti jų kalba bei padėti tuomet, kai labiausiai to reikia ir nesvarbu, koks paros metas tuo metu būtų“, – dalinasi T. Korkuzas. Kiekvienas svetainę per jų platformą susikūręs klientas gali bet kada pasikonsultuoti su šios srities specialistu. Verslams iš Lietuvos bendrovė teikia pagalbą ir lietuvių kalba. Visus metus, bet kuriuo paros metus prieinamas profesionalias konsultacijas lietuviškos įmonės įvardija kaip vieną svarbiausių „Zyro“ privalumų.

Apsilankykite zyro.com svetainėje ir sužinokite daugiau apie šios įmonės vertybes ir jų pagrindu sukurtą svetainių kūrimo platformą.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Mažesnis atlygis dirbant iš namų – ar tokia taktika gali ateiti ir į Lietuvą? Premium 6

Viena Londono advokatų kontora pasiūlė darbuotojams galimybę nuolat dirbti iš namų, tačiau šis patogumas...

Vadyba
2022.05.11
Bus konsoliduojamos dar 67 įstaigų IT sistemos 1

Vyriausybė trečiadienį pritarė dar 67 institucijų informacinių technologijų (IT) infrastruktūros...

Inovacijos
2022.05.11
Internetas 3.0: kaip protokolai ateity gali pakeisti technologijų įmones Premium 1

Pernai visuomenės susidomėjimo sulaukę nekeičiamieji žetonai (NFT) atvėrė naujų būdų uždirbti skaitmeniniams...

Inovacijos
2022.05.11
FIFA taps „EA Sports FC“: nutrūksta ilgametė partnerystė

Žaidimų kūrėja „Electronic Arts“ (EA) ir Tarptautinė futbolo federacija (FIFA) nutraukia 30 metų trukusią...

Inovacijos
2022.05.11
„Apple“ nutraukia muzikos grotuvų „iPod“ gamybą

„Apple“ po daugiau nei 20 metų oficialiai nutraukė muzikos grotuvų „iPod“ gamybą. Vienintelis likęs šios...

Inovacijos
2022.05.11
„Devbridge“ atidaro biurą Lenkijoje

Lietuvių įkurta JAV programavimo paslaugų įmonė „Devbridge“ plečiasi Lenkijoje – čia šį mėnesį bus atidarytas...

Inovacijos
2022.05.10
Lietuva pasmerkė Rusijos kibernetines atakas Ukrainoje

Lietuva kartu su Europos Sąjunga (ES) ir šalimis sąjungininkėmis griežtai pasmerkė Rusijos kibernetines...

Inovacijos
2022.05.10
„Sony“ tikisi šiemet užkurti PS5 pardavimus

Japonijos technologijų milžinė „Sony“ praėjusio ketvirčio pelno rodikliai nepataikė į analitikų lūkesčius,...

Inovacijos
2022.05.10
Taivaniečiai atverčia fondo kortas: didžioji dalis lėšų – Lietuvai, Čekijai ir Slovakijai

Taivanas antradienį verslui ir visuomenei pristatė kovą įkurto 200 mln. USD (apie 177 mln. Eur) dydžio fondo...

Inovacijos
2022.05.10
Kripto ir žalumas: ar tarp jų kada nors atsiras taika ir ramybė Premium

Didelis elektros poreikis kriptovaliutų kasybai yra vienas pagrindinių iššūkių, su kuriais susiduria ši...

Inovacijos
2022.05.10
Technologijų gigantai neteko daugiau nei 1 trln. USD kapitalizacijos

Technologijų gigantai per pastarąsias tris prekybos akcijų biržose dienas neteko 1 trln. USD kapitalizacijos,...

Rinkos
2022.05.10
Susipažinkite: mokslo žvaigždės iš Lietuvos – „Forbes“ įtakingiausiųjų sąraše Premium 1

Baltymų inžinerijos startuolio „Biomatter Designs“ autoriai – 27-erių Laurynas Karpus, 25-erių Irmantas...

Gazelė
2022.05.10
Kai vertybės kuria vertę – „Zyro“ augimo pavyzdys Verslo tribūna

Vienas didžiausių iššūkių, su kuriais susiduria augantys verslai, yra žinojimas, kada ir kaip pereiti į naują...

Inovacijos
2022.05.10
Išmaniųjų telefonų rinka toliau traukiasi 1

Per pirmąjį šių metų ketvirtį pasaulyje nupirkta 314,1 mln. išmaniųjų telefonų – 8,9% mažiau nei per tą...

Inovacijos
2022.05.09
„Teltonika“ pro logistinius iššūkius išlaviravo su dvigubu augimu Premium

„Teltonikos“ grupė pernai teigė siekianti per dešimtmetį paaugti 10 kartų. Bent jau kol kas šį planą...

Inovacijos
2022.05.09
Finansavimo paieškos rizikos kapitalo fonduose: kam pasiruošti

Dairantis finansavimo augančiam verslui, vienas iš kelių veda į rizikos kapitalo fondus. Tačiau tokia...

Gazelė
2022.05.08
Pažaboti „BigTech“ nori ir Jungtinė Karalystė 1

Europos Sąjungos (ES) pavyzdžiu sekti bando ir dar ne taip seniai iš jos pasitraukusi Jungtinė Karalystė –...

Inovacijos
2022.05.08
„Gucci“ parduotuvės JAV priims mokėjimus kriptovaliutomis

Italijos prabangos prekės ženklas „Gucci“ kai kuriose savo parduotuvėse JAV pradės priimti mokėjimus...

Verslo aplinka
2022.05.08
Kosminis projektas: viešbutį, besisukantį aplink Žemę, atidaryti nori jau šį dešimtmetį Premium 8

JAV startuolis „Orbital Assembly Corporation“ pranešė pakeitęs kosmoso viešbučio projektą ir visai netrukus...

Statyba ir NT
2022.05.07
Ateina šeštoji pramonės revoliucija Premium 3

Lietuvos gamybos, kaip ir visos Europos bei pažangaus pasaulio pramonės, netrukus laukia milžiniška...

Pramonė
2022.05.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku