Megasandoris: „Microsoft“ už 68 mlrd. USD perka žaidimų kūrėją „Activision“
Papildytas ir atnaujintas pranešimas
Po pranešimo priešbiržinėje prekyboje „Activision“ akcijos šovė aukštyn 37%, „Microsoft“ smuko apie 2%.
Netrukus po pasirodžiusio pranešimo žiniasklaidoje naujieną oficialiais kanalais patvirtino ir „Microsoft“.
Pranešime teigiama, kad užbaigusi sandorį „Microsoft“ taps trečia didžiausia žaidimų kompanija pasaulyje po populiariausių pasaulyje žaidimų konsolių gamintojos „Sony“ bei kinų „Tencent“.
„Žaidimai šiandien yra dinamiškiausia pramogų kategorija visose platformose ir jie vaidins esminį vaidmenį metavisatos platformų plėtroje“, – pranešime sakė Satya Nadella, „Microsoft“ vadovas. – Mes investuojame į aukščiausios kokybės turinį, bendruomenę ir debesiją. Norime žaidimus atvesti į naują erą, kurioje svarbiausi būtų žaidėjai ir kūrėjai, o žaidimai būtų saugūs, įtraukiantys ir prieinami visiems.“
„Microsoft“ sinergija su „Activision“ ir „Blizzard“ žaidimų studijomis yra akivaizdi, nes ši technologijų milžinė gamina „Xbox“ žaidimų konsoles. „Activision Blizzard“ kuria daugybę legendiniais tapusių žaidimų – pirmojo asmens šaudyklę „Call of Duty“, „Warcraft“ ir „Diablo“ žaidimų serijas ar feisbuke išpopuliarėjusį „Candy Crush“.
Šis „Microsoft“ sandoris sutriuškins ankstesnį kompanijos įsigijimų rekordą – iki šiol brangiausiu pirkiniu buvo 2016 m. už 26 mlrd. USD įsigytas socialinis tinklas „LinkedIn“.
„Activision Blizzard“ savo dabartiniu pavadinimu susikūrė 2008 m., „Activision“ susijungus su „Blizzard“ žaidimų studiją valdžiusia kompanija „Vivendi“.
Tačiau „Activision Blizzard“ pastaruoju metu išgyvena gana sunkius laikus – kompanija pernai sulaukė kaltinimų dėl toksiškos darbo aplinkos bei joje pasireiškiančio seksualinio priekabiavimo. „The Verge“ skelbia, jog nuo pernai liepos bendrovę paliko apie 40 darbuotojų