Ispanai griežtina kriptovaliutų reklamos taisykles

Ispanija griežtina kriptovaliutų reklamą reglamentuojančias taisykles, siekdama užtikrinti, kad investuotojai žinotų apie gresiančias rizikas, antradienį pranešė šalies vertybinių popierių rinkos priežiūros institucija.
Nereglamentuojamų kriptovaliutų reklama pastaraisiais metais išaugo, ypač tarp nuomonės formuotojų, į ką atkreipia viso pasaulio reguliuotojai.
Pagal naująsias taisykles, kurios Ispanijoje įsigalios vasario mėnesį, kriptovaliutas ir kitą kriptoturtą reklamuojantys skelbimai turi būti aiškūs, subalansuoti, nešališki ir neklaidinantys, sakoma vertybinių popierių rinkos reguliuotojos CNMV pranešime.
Juose taip pat turi būti pateikta akivaizdi informacija apie riziką, pridūrė reguliuotoja.
Kriptovaliutų paslaugų teikėjai privalės bent prieš 10 d. informuoti reguliuotoją apie reklamos kampanijas, skirtas 100.000 ar daugiau žmonių.
Šios taisyklės taip pat bus taikomos reklaminei veiklai, kurią vykdys bet kuris asmuo, skelbiantis reklamą trečiųjų šalių vardu, pavyzdžiui.
Lapkritį reguliuotoja užsipuolė Ispanijos futbolo žvaigždę Andresą Iniestą, savo Twitter ir Instagram paskyrose reklamavusį kriptovaliutų keitimo platformą Binance.
CNMV futbolininkui rekomendavo kruopščiai pasidomėti kriptovaliutomis, prieš investuojant į jas ar rekomenduojant tai daryti kitiems.
Kriptovaliutos yra labai nepastovios, todėl dėl jų globalaus ir decentralizuoto pobūdžio sunku numatyti konkrečias kainų kilimo ar kritimo priežastis.
Kinija uždraudė operacijas kriptovaliutomis rugsėjo pabaigoje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti