Revoliucija daugiabučiuose – gedimus gyventojai fiksuoja išmaniai

Publikuota: 2018-02-07

Daugiabučių namų gyventojai, kurių namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės, pirmieji ir vieninteliai Lietuvoje apie gedimus gali pranešti per išmaniąją programėlę „eBūstas“ arba savitarnos portalą. Šį informavimo būdą renkasi vis daugiau daugiabučių gyventojų, nes tai greičiau, patogiau ir nieko nekainuoja.

Perdegė lemputė laiptinėje? Blogai varstosi durys? Sugedo telefonspynė, garažo vartai ar per vamzdyną laša vanduo? Šiuo ir kitus gedimus „Mano Būsto“ grupės įmonių klientai jau gali registruoti išmaniai. Tereikia turėti išmanųjį telefoną ar planšetę, atsisiųsti programėlę „eBūstas“, nufotografuoti gedimą ir keliais mygtuko paspaudimais nusiųsti apie tai pranešimą namo administratoriui. Tokiu būdu gedimo nebereikia registruoti nei skambinant į Klientų aptarnavimo centrą, nei vykti į administruojančios įmonės biurą.

„Ilgą laiką visi gedimai, kuriuos fiksuodavo savo name gyventojai, buvo registruojami telefonu arba nuvykus į biurą. Tačiau skaitmenizacijos amžiuje ženkliai patogiau tai daryti pasitelkus išmanisuoius įrenginius, kuriuos šiandien turi ir naudoja didžioji dauguma žmonių. Būtent todėl mūsų klientams sudarėme galimybę visus akimi name matomus gedimus fiksuoti per išmaniąją „eBūsto“ programėlę. Užtenka nufotografuoti gedimą ir keliais paspaudimais pranešti apie jį savo namo administratoriui“, - išmaniosios programėlės privalumus dėstė bendrovės „Mano Būstas“ Daugiabučių namų administravimo direktorius Mindaugas Genys.

Išmamioji gedimų registrų sistema sulaukia vis didesnio daugiabučių namų gyventojų dėmesio. Ši platforma startavo tik praėjusių metų pabaigoje, bet galimybe nusiųsti gedimus jau pasinaudota 1785 kartus. Lyginant su gruodžio mėnesiu, sausį gedimų registro srautas per „eBūstą“ išaugo 44 proc.

„Žinoma, dar anksti kalbėti apie klientų įpročių pasikeitimą, bet pirmųjų mėnesių statistika rodo, kad gyventojai, išbandę „eBūstą“, noriai naudojasi galimybe registruoti gedimus būtent per šią programėlę. Tie, kas jau išbandė suvokė, jog pranešti apie laiptinėje perdegusią lemputę ar blogai besivarstančias duris yra žymiai patogiau per „eBūstą“. Be to, tai nieko nekainuoja, nes programėle yra nemokama“, - akcentavo M.Genys.

Dar viena naujovė, kuria gali naudotis „eBūsto“ vartotojai – tai virtualios konsultacijos. Dabar norint pasikonsultuoti su namo administratoriumi, tai galima padaryti „on line“ režimu per susirašinėjimų skiltį. M.Genio teigimu, tai kur kas greičiau ir patogiau, nei skambinti į Klientų aptarnavimo centrą.

„Žvelgiant į susirašinėjimų statistiką matome, kad šis bendravimo būdas su namo administratoriumi gyventojams yra itin priimtinas. Tai suprantama, nes šiandien mes itin daug laiko praleidžiame bendraudami būtent per susirašinėjimo programas. Tobulėjant technologijoms, matyt, mes vis rečiau spręsime buities klausimus skambindami telefonu, nes jau yra žymiai patogesių būdų“, - įsitikinęs „Mano Būsto“ Daugiabučių namų administravimo direktorius.

M.Genio teigimu, per savitarnos platformos „live chat‘ą“ iki šiol grupės įmonių klientai parašė 9490 užklausų. Itin  didelis srautas užfiksuotas šių metų sausio mėnesį - lyginant su gruodžiu jis išaugo net 178 proc.

Šiuo metu “Mano Būstas” turi daugiau nei 38 000 vartotojų, kurie bent kartą per mėnesį naudojasi išmaniosios programos teikiamomis galimybėmis. Įmonė prognozuoja, kad iki pavasario savitarnos portalais ir mobiliąją aplikacija naudosis per 75 tūkst. vartotojų.

FOTOGALERIJA Revoliucija daugiabučiuose – gedimus gyventojai fiksuoja išmaniai (4 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Afrikos ūkininkus nuo vabzdžių atakų saugos satelitai

Jungtinės Karalystės (JK) tyrėjai sukūrė sistemą, kuri leidžia apsaugoti Afrikos ūkininkų laukus nuo...

Agroverslas
09:46
„Microsoft“ tapo brangesnė už „Apple“

Penktadienio prekybos akcijų biržoje pabaiga atnešė aštuonerius metus nematytą rezultatą technologijų...

Rinkos
2018.12.01
Įsilaužta į „Marriott“ valdomo tinklo „Starwood“ duomenų bazę

Maždaug 500 mln. asmenų duomenys galėjo nutekėti, programišiams įsilaužus į bendrovės „Marriott...

Technologijos
2018.11.30
Kol konkurentai tyli, „Lėkštė.lt“ investuoja Premium

UAB „Maistas į namus“, valdanti maisto užsakymo platformą „Lėkštė.lt“, ir šios įmonės dalininkė Danijos...

Technologijos
2018.11.30
Pasikeitė „Baltic Amadeus“ akcininkai ir valdybos nariai 13

Informacinių technologijų (IT) bendrovė „Baltic Amadeus“ praneša, kad pasikeitė įmonės pagrindiniai...

Technologijos
2018.11.30
Kandidatų mažėjant, personalo paieška išmanėja: laukiama botų Premium

Padėtis darbo rinkoje ir laikas spaudžia personalo atrankos bendroves. Ieškančios geriausio specialisto per...

Technologijos
2018.11.30
Vokietijos konkurencijos prievaizdai imasi „Amazon“ 5

Vokietijos konkurencijos sargai pradėjo tirti JAV e. komercijos milžinės „Amazon“ veiklą. Vokiečiai įtaria,...

Technologijos
2018.11.29
Iš skaitmeninio mokesčio ES planuoja surinkti apie 5 mlrd. Eur Premium

Artėjant „Brexit“ politikai tikisi bent dalį biudžeto praradimų, kuriuos lems britų pasitraukimas iš ES,...

Technologijos
2018.11.29
„Tele2“ pristato naują prekės ženklą 5

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausantis prekės ženklas „Telefonų priežiūros centras“ keičia...

Rinkodara
2018.11.29
Kinijos „fintech“ bendrovė Lietuvoje atidaro Europos būstinę 3

Kinijos bendrovė „Paytend Technology“, kurianti ir parduodanti finansinių paslaugų programinę įrangą,...

Technologijos
2018.11.29
Pasiteisinęs sprendimas: sporto klubuose visi naudojasi raktais, kurių pamesti neįmanoma Premium

Sveikos gyvensenos banga ir drąsios investicijos į IT padėjo UAB „VS Fitness“ sparčiai plėsti sporto klubų...

„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
„Revolut“ žengia už Europos ribų 8

JK finansinių paslaugų startuolis „Revolut“ užbaigė licencijavimosi procesą Japonijoje ir Singapūre,...

Rinkos
2018.11.29
Plėtrą užsienyje ir naujas paslaugas planuojanti „CityBee“ ieško darbuotojų 11

Dalijimosi automobiliais paslaugas teikianti bendrovė „CityBee“ praneša besiruošianti plėtros šuoliui:...

Transportas
2018.11.28
Atkurtas tarptinklinis ryšys Prancūzijoje

Trečiadienį apie 15 val. tarptautinis pokalbių bei duomenų srautas, sutrikęs antradienį po pietų,...

Technologijos
2018.11.28
„Visma Group“ vadovas: darbuotojai į darbą ateina dėl 4 priežasčių Premium

Šiandienos vadovas turi sugebėti nuolat keistis, išmokti dirbti neapibrėžtumo sąlygomis, tačiau ir neprarasti...

Vadyba
2018.11.28
Kaip buvo įkurtas vienas pirmųjų debesijos duomenų centrų Lietuvoje? Rėmėjo turinys 5

Vienas svarbiausių IT pokyčių per pastarąjį dešimtmetį, palietusių ir daugumą organizacijų Lietuvoje –...

Išmani visuomenė
2018.11.27
EK leido „Tele2“ ir „T-Mobile“ jungtis Nyderlanduose

Europos Komisija pritarė „Tele2“ ir „Deutsche Telekom?“ valdomos telekomunikacijų bendrovės „T-Mobile“...

Rinkos
2018.11.27
Startuolio „PulseTip“ apklausų sprendimas – tarp 40-ies geriausių pasaulyje Premium 1

Darbuotojų apklausų startuolis „PulseTip“, kuris šių metų konkurse „Naujasis knygnešys 2018“ iškovojo...

Technologijos
2018.11.27
Danijos milžinė NKT buria daiktų interneto komandą Kaune 4

Kaune įsikūrusi Danijos kabelių gamybos milžinė NKT ir šios bendrovės remiamas inovacijų centras „THINKT“...

Technologijos
2018.11.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau