„Kickstarter“ sudrebinęs lietuvių prekės ženklas atsiprašo nuvylęs

Sutelktinio finansavimo platformos Kickstarter laikrodžių kampanijos rekordą sumušęs prekės ženklas Filippo Loreti laiku nepristatė rėmėjų užsakytų laikrodžių ir atsiprašo beveik 18.000 vartotojų, parėmusių Danieliaus ir Mato Jakučių idėją 4,8 mln. Eur.
Susimovėme. Vėlavome pristatyti laikrodžius 17.819 rėmėjų, kurie mumis pasitikėjo ir 2016 m. gruodį padėjo sumušti didžiausią finansavimą gavusios Kickstarter laikrodžių kampanijos rekordą, bet mes juos nuvylėme, skelbiama Filippo Loreti interneto svetainėje.
Aiškinama, kad Filippo Loreti neįvertino, kaip sudėtinga pagaminti prabangų produktą, tačiau gera naujiena yra ta, kad komanda padarė viską, jog tai ištaisytų ir laikrodžiai buvo pristatyti juos užsakiusiems Kickstarter sutelktinio finansavimo platformoje.
Nepaisant, kaip skelbia Filippo Loreti tiesioginio ir nuoširdaus atsiprašymo, prekės ženklą skirtingose svetainėse, išskyrus feisbuko paskyrą, užplūdo vartotojų skundai dėl prastos kokybės ir vėlavimo.
Filippo Loreti skelbia tiesiogiai telefono skambučiu atsiprašysianti visų rėmėjų ir pateikia statistiką, kad jau susisiekė su 8,5 tūkst. rėmėjų iš 13 valstybių.
Filippo Loreti autoriai broliai Jakučiai Forbes buvo paskelbti vienais iš 10 perspektyviausių Baltijos šalių verslininkų, sukrėtusių prabangių laikrodžių industriją ir pasiūliusių įsigyti kokybiškų, prabangiai atrodančių itališko dizaino laikrodžių su šveicariška technologija už prieinamą kainą mažiau kaip 150 USD (128 Eur).
Forbes citatas prekės ženklas skelbia ir savo interneto svetainėje, tačiau straipsnių apie brolius Jakučius autorius yra Forbes bendradarbis, kurio nuomonė pažymėta kaip asmeninė.
Daugiausia rėmėjų per 11.000 Kickstarter platformoje Filippo Loreti idėją parėmė 149 Eur suma, už kurią iki 2017 m. kovo turėjo gauti 299 Eur vertės laikrodį. Tai buvo antroji Filippo Loreti kampanija Kickstarter.
VŽ rašė, kad 2014 m., Filippo Loreti pradėjus pirmąją kampaniją Kickstarter, kai laikrodžių kaina siekė 99 Eur, komanda pritraukė beveik 927.000 Eur finansavimą su įsipareigojimu per atitinkamą laiką pristatyti laikrodžius daugiau kaip 6 tūkst. finansavusiųjų projektą.
Kickstarter platformoje iš viso yra 3 Filippo Loreti kampanijos. Dabar vykstančios kampanijos laikrodžius pristatyti rėmėjams žadama 2018 m. balandį. Beveik 12 tūkst. rėmėjų jau surinko 2,6 mln. Eur.
Tikimės papildyti Filippo Loreti atstovų komentaru.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti