DNB IT ūkį už milijoną eurų prižiūrės „Blue Bridge“

Norvegijos kapitalo DNB banko grupė pasirašė 3 metų IT valdymo ir priežiūros sutartį su Blue Bridge. Sandoris apima 7 paslaugų sritis ir dvi Baltijos valstybes Lietuvą bei Estiją. Sutarta dėl daugiau nei 1 mln. eurų vertės paslaugų teikimo.
Blue Bridge laimėjo DNB skelbtą konkursą IT valdymo ir priežiūros paslaugoms teikti. Jame dalyvavo IT įmonės iš Lietuvos, Skandinavijos, Didžiosios Britanijos, Lenkijos, Latvijos. Dalį IT priežiūros, susijusios su tiesiogine banko veikla, DNB grupė ir toliau atliks pati.
Vienas svarbiausių kriterijų renkantis tiekėją buvo gebėjimas įsiklausyti į verslo poreikius, o ne agresyvus savo paslaugų pardavimas. Ieškojome tiekėjo, galinčio priimti sprendimus, kurie optimizuoja IT ir, galimai, priežiūros apimtis. Matome, kad Blue Bridge geba rasti balansą tarp poreikio vystyti IT sprendimus ir tuo pat metu investuoti tik į tai, kas realiai sukurią pridėtinę vertę kliento verslui, sako Gintautas Pušinskas, DNB IT infrastruktūros vadovas.
Pagal DNB ir Blue Bridge pasirašytą sutartį, Blue Bridge rūpinsis virtualizacijos platformomis, rezervinio kopijavimo sprendimais, fiziniais serveriais, duomenų saugyklomis, kompiuterių tinklais, operacinėmis sistemomis.
Kelerius pastaruosius metus Blue Bridge intensyviai vystė IT valdymo ir priežiūros paslaugas. Šis įdirbis padėjo laimėti DNB konkursą. DNB savo IT branda lenkia Lietuvos įmonių vidurkį, be to, itin akcentuojamas saugumas dėl įmonės veiklos specifikos. Šiuo metu su DNB dirba 30 žmonių komanda, kurioje įvairių IT kompetencijų specialistai. IT infrastruktūros priežiūrą DNB teikiame 24 val. per parą, septynias dienas per savaitę, komentuoja Edvinas Mačiulis, Blue Bridge paslaugų teikimo direktorius.
Bendrovės priduria, kad vienas iš rodiklių, kuriais bus matuojama bendradarbiavimo sėkmė uždavinių pasiskirstymo balansas tarp Blue Bridge ir banko vidinio IT skyriaus.
Siekiame kuo daugiau savo vidinių resursų skirti IT vystymui, specializuotų uždavinių vykdymui. Todėl mums svarbu, kad tiekėjas pirmiausia padėtų spręsti kuo daugiau kasdienių užduočių. Santykis, kiek išsprendžiame mes, ir kiek tiekėjas, priklauso nuo kiekvienos srities specifikos. Kaip pavyzdį galima pateikti tinklo priežiūros paslaugas. Šiuo metu apie 60% susijusių uždavinių sprendžiame mes, o 40% tiekėjas. Mūsų tikslas, kad šis santykis pasikeistų ir mes spręstume iki 25%, o Blue Bridge 75%, sako p. Pušinskas.
Kiti bendro darbo tikslai didesnis priežiūros veiklos standartizavimas ir automatizacija.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti