„Facebook“ mėgina susidraugauti su turinį apmokestinančia žiniasklaida

Socialinį tinklą valdanti kompanija Facebook su keliomis žiniasklaidos kompanijos pradėjo kalbas, kaip jos vartotojams geriau perteikti mokamą turinį.
Portalas TheStreet pranešė, kad bendrovė planuoja pristatyti naują paslaugą, kuri būtų paremta prenumeratos verslo modeliu. Campbellas Brownas, Facebook naujų partnerysčių vadovas, vėliau patvirtino, kad kuriami sprendimai, kaip prisitaikyti prie mokamą turinį pateikiančių žiniasklaidos priemonių.
Kalbama, kad nauji IT sprendimai leis žiniasklaidos priemonėms, apmokestinančioms savo turinį, jį publikuoti per Facebook Instant Articles platformą. Tekstus atsiverčiantys ir prenumeratos neturintys vartotojai bus nukreipti į savo pagrindinį ar prenumeratos užsakymo puslapį.
Be to, Facebook paskelbė apie naują įrankį, kuris leis leidėjams pamatyti, kaip jų turinys skaitomas per platformą Instant Articles ir jų pačių interneto svetaines, praneša Reuters.
Naujienų prenumeratos verslo modelį yra pritaikusios tokios žiniasklaidos bendrovės kaip Verslo žinios, Financial Times, The Wall Street Journal, The Economist, Harvard Business Review ir kitos. Paprastai tokį verslo modelį pasirenka apie verslą rašanti arba labai specifines temas analizuojanti žiniasklaida.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti