Nostalgiški suaugusieji augina vaikiškų žaislų pardavimus
Panaši tendencija stebima ir kitose didžiosiose Europos ekonomikose – Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje ir Italijoje, rašo „The Guardian“. Šiose valstybėse kartu su Jungtine Karalyste 2025 m. pirmąjį pusmetį suaugusieji nusipirko žaislų už 2,3 mlrd. Eur – 10% daugiau nei pernai analogišku laikotarpiu.
„The Guardian“ teigimu, populiarumo banga kyla dėl nostalgijos ir šių žaislų reklamos tarp socialinių tinklų influencerių – suaugusieji vėl atranda „Pokemon“ kortas, „Lego“ rinkinius, o filmų ir serialų franšizės, tokios kaip „Marvel“, „Žvaigždžių karai“ ar anime serijos, skatina kolekcinių žaislų paklausą.
Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai
KURTI PASKYRĄNemokama registracija suteikia galimybę:
- skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
- komentuoti
- gauti el. paštu esminių naujienų santrauką
Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.