H&M: neįskaitant Rusijos, Baltarusijos ir Ukrainos rinkų, pardavimai išaugo 11%

Švedijos drabužių milžinė H&M ketvirtadienį pranešė, kad jos pajamos pirmąjį ketvirtį išaugo, tačiau parduotuvių uždarymas Rusijoje pradėjo daryti įtaką augimui.
Šimtai Vakarų įmonių sustabdė savo veiklą Rusijoje po Maskvos invazijos į Ukrainą, o daugybė mažmenininkų, įskaitant H&M varžovę Zara, uždarė savo parduotuves šalyje.
H&M Rusijoje uždarė 185 parduotuves ir sustabdė prekybą internetu.
Bendrovė pranešė, kad jos pasauliniai pardavimai nuo kovo 1 iki 28 dienos vietos valiutomis, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 6%.
Neįskaitant Rusijos, Baltarusijos ir Ukrainos rinkų, pardavimai išaugo 11%, pridūrė bendrovė.
Pirmąjį ketvirtį, iki prasidedant karui, H&M pardavimai išaugo 23% iki 49,2 mlrd. SEK (5,3 mlrd. USD, 4,75 mlrd. Eur). Vietos valiutomis pardavimai augo 18%.
Gruodžiovasario laikotarpiu bendrovė vėl skaičiavo grynąjį pelną, kuris siekė 217 mln. SEK, palyginti su 1,1 mlrd. SEK nuostoliu per tą patį ketvirtį prieš metus.
Iki prasidedant karui, bendrovės veikos rezultatams įtakos turėjo pandemija.
Be bendrų pandemijos padarinių, tokių kaip tiekimo grandinių sutrikimai ir vėlavimai, kai kurias mūsų pagrindines rinkas paveikė nauja pandemijos banga pirmąjį ketvirtį, pažymėjo Helena Helmersson, įmonės generalinė direktorė.
Nepaisant to, palyginus su praėjusiais metais matėme pardavimų fizinėse parduotuvėse atsigavimą, o prekyba internetu ir toliau klojosi gerai, pridūrė ji.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Finansai
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti