Lietuvių technologijų įmonė „Omnisend“: komandą plečiame ieškodami inovatorių, nebijančių rizikuoti ir klysti

Omnisend komandoje ne visi darbo pokalbiai atrodo įprastai. Ypač nuo tradicijų nutolstama, kai įmonė ieško itin patyrusių specialistų į savo produkto kūrimo komandą. Susitikimai su kandidatais tuomet labiau primena idėjų lietų. Įmonės specialistai kartu su ateities kolegomis, neapsiribodami jokiais formatais, kuria idėjas daugiakanalės rinkodaros automatizavimo platformos ateičiai.
Taip yra ne todėl, kad įmonė nori naujokams pasirodyti labai šiuolaikiška organizacija tuo jie ilgainiui įsitikina ir patys. Tokie, kandidato kūrybingumą, drąsą eksperimentuoti ir rinktis nestandartinius sprendimus atskleidžiantys susitikimai yra būtinybė, norint ir toliau itin greitai vystyti inovatyvų ateities produktą tokį, kokio dar niekas nėra sukūręs.
Technologijų pasaulyje, kaip ir gyvenime, iš esmės egzistuoja du keliai: pakartotinai daryti tai, ką jau žinai ir gerai moki, arba nuolat bandyti vis ką nors naujo, klysti ir bandyti vėl. Tai skiria paslaugas klientams teikiančias ir savo produktus kuriančias įmones, teigia Rytis Laurinavičius, vienas iš technologijų įmonės bendraįkūrėjų.
Pastarųjų Lietuvoje vis dar nėra labai daug. Todėl diskusija apie tai, kokių išskirtinių savybių specialistų reikalauja produktus kuriančios įmonės, mūsų šalyje yra gana nauja. Nors, žvelgiant į ateitį ir užsienio investuotojų pritraukimo į Lietuvą galimybes, tikrai labai svarbi.
Per pastaruosius keletą metų Omnisend augo labai sparčiai. Įsitvirtinusi e-komercijos rinkoje, įmonė tapo visame pasaulyje atpažįstamu bei vertinamu prekės ženklu. Savo komandą nuo 20-ies specialistų Omnisend išplėtė iki daugiau nei 100, dirbančių Lietuvoje, JAV, Didžiojoje Britanijoje ir Ukrainoje.
Šiandien esame pasiruošę augti toliau ir aiškiai žinome, ko ieškome: kelių dešimčių patyrusių, geriausią ir vertingiausią rinkoje patirtį turinčių senior lygmens kūrėjų, norinčių sukauptas žinias investuoti į Omnisend platformos tobulinimą, sako R. Laurinavičius.
Ateitį kuria nebijantys klysti
Nuosavo produkto kūrimo procesas tai nuolatiniai eksperimentai ir naujų sprendimų paieškos. Tokios įmonės mėgina daryti tai, ko dar nedarė niekas kitas.
Paprasčiau tariant, tokio darbo ėmęsi specialistai yra šių laikų išradėjai ir ateities kūrėjai. Jie turi mokėti reaguoti greitai, eksperimentuoti drąsiai ir klysti nejausdami nuoskaudų.
Gebėjimas klysti ir klaidų kultūra yra labai svarbūs Omnisend ar tikriausiai bet kurioje kitoje ateitį kurti siekiančioje organizacijoje. Eksperimentuojant ir kuriant tai, ko rezultato iš anksto negali nuspėti, noras ir gebėjimas klysti yra vienos iš svarbiausių gero kūrėjo savybių.
Sprendimus lemia duomenys
Pasitikėjimas duomenimis dar viena esminė savybė, kurią turi turėti visi Omnisend komandos nariai.
Tai, jog mūsų kuriamas produktas yra naudojamas dešimčių tūkstančių įmonių visame pasaulyje, mums suteikia daugybę duomenų, kuriais galime paremti savo sprendimus bei eksperimentus. Jie tampa svarbesni už nuomonę ar nuojautą, teigia verslininkas.
Nuomone paremti strateginiai įmonių sprendimai vis dar egzistuoja dalyje rinkų, tačiau jų sau nebegali leisti technologijų įmonės, valdančios milžiniškus kiekius informacijos. Kūrybos procesą čia didele dalimi tiesiogiai padiktuoja klientai.
Konkurencinis pranašumas greitis
Išmokus klysti be nuoskaudų, labai svarbu išmokti ir kuo greičiau pasimokyti iš klaidos bei susikoncentruoti į naują eksperimentą.
Kai išsikėlėme ambicingą užduotį sukurti geriausią e-komercijos automatizavimo platformą rinkoje gana anksti identifikavome esminį savo konkurencinį pranašumą: greitį.
Priimti sprendimus greitai, akimirksniu prisitaikyti prie pasikeitusių aplinkos sąlygų mums leidžia visiškas savarankiškumas. Omnisend yra be išorės investicijų užaugusi įmonė, todėl sprendimus čia priima tik vidinė komanda, ne investuotojai. Tai reiškia daug, daug kartų didesnį jų greitį, sako R. Laurinavičius.
Supratę, kad greitis ir dinamiškumas yra jų pranašumas, įmonės komanda ėmė iš esmės investuoti į jį užtikrinančius vadybos (Agile) principus. Šiandien tai, kokiu greičiu yra priimami sprendimai ir pamatomi jų rezultatai, leidžia Omnisend tobulėti itin greitai.
Matomas rezultatas suteikia prasmę
Vienas itin malonus savo produkto vystymo šalutinis poveikis tai galimybė nuolat matyti apčiuopiamą, realų savo darbo, drąsos, greičio, kūrybingumo rezultatą. Mūsų sukurtas naujas funkcijas dažnai klientai ima naudoti jau po savaitės, o jų reakcijas ir rezultatus galime stebėti realiu laiku. Tai darbui suteikia itin daug prasmės.
Man matyti, kad mūsų sukurta platforma padeda dešimtims tūkstančių įmonių sėkmingai parduoti nuo JAV iki Azijos, yra neįtikėtinas jausmas. Kaskart, kai kartu bandydami ir ieškodami atrandame naują, niekieno iki tol neišmėgintą sprendimą, kuris mūsų klientų rezultatus dar labiau pagerina ar sukuria jiems daugiau teigiamų emocijų, jaučiamės įkvėpti kurti dar ir dar, teigia R. Laurinavičius.
Toks tikriausiai ir turėtų būti pagrindinis mėgstamo darbo tikslas.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti