Bendrais mokesčių klausimais nuo šiol konsultuoja ir VMI virtualus asistentas Simas

Atnaujintoje interneto svetainėje vmi.lt gyventojai nuo šiol visą parą gali klausti ir gauti atsakymus iš VMI virtualaus asistento Simo.
VMI teigia, kad virtualus asistentas gali pateikti bendrinę informaciją, susijusią su žemės mokesčio, individualios veiklos ir verslo liudijimų, baudų sumokėjimo temomis. Ateityje temų ratas bus plečiamas.
Gyventojai turi galimybę rinktis iš Simo pateiktų potemių ar klausimų, taip pat gali užmegzti realų pokalbį, t. y. parašyti savo klausimą, natūraliai palaikyti pokalbį.
Siekia sumažinti konsultacijų telefonu srautą
Kurdami virtualų asistentą siekiame pagerinti gyventojų konsultavimo kokybę jis turėtų padėti mokesčių mokėtojams greičiau ir lengviau gauti bendro pobūdžio informaciją aktualiomis mokesčių temomis visą parą, neribojant klausiančiųjų skaičiaus. Tikimės, jog tai sumažins laukiančiųjų konsultacijos telefonu srautą, pranešime cituojamas Martynas Endrijaitis, VMI viršininko pavaduotojas.
Šiais metais VMI suteikė daugiau nei 900.000 konsultacijų telefonu, dar beveik 31.000 paklausimų buvo atsakyta raštu.
Mokesčių administratorius priduria, kad virtualusis asistentas mokosi iš pateikiamų klausimų dirbtinio intelekto pagalba rinkti ir analizuoti informaciją, kol galės pateikti tinkamiausią atsakymą realiuoju laiku, o užklausos gali būti atsakomos ne tik raštu, tačiau ir internetine nuoroda, vaizdine medžiaga ar persiunčiamu failu.
Dėl virtualaus asistento darbo gyventojai kviečiami išsakyti atsiliepimus VMI pagrindiniame svetainės lange, paspaudus mygtuką Atsiliepimas / Pranešimas apie klaidą svetainėje.
Savarankiškai aktualią informaciją, paaiškinimus, atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus galima rasti VMI interneto svetainėje ir VMI vaizdo kanale bei oficialiame VMI socialinio tinklo Facebook puslapyje.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti