„Paysera“ pašalino gedimus, vėl galima atsiskaityti internete ir pervesti pinigus

Paysera LT ketvirtadienį popiet atnaujino visų paslaugų teikimą verslo ir privatiems klientams. Apie sutrikusią veiklą bendrovė pranešė ketvirtadienį ryte.
Sutrikus Payseros informacinių sistemų veiklai, Payseros verslo klientai laikinai negalėjo priimti apmokėjimų už pirkinius internete, o pirkėjai atsiskaityti už pirkinius el. parduotuvėse per Payseros apmokėjimų platformą.
Buvusius sutrikimus informacinėje sistemoje Lietuvos elektroninių pinigų įstaiga teigia išsprendusi. Atkūrusi sistemų veiklą Paysera LT paslaugas internetu ir išmaniojoje programėlėje teikia įprastai. Tačiau momentiniai pervedimai eurais per SEPA Instant sistemą, planuojama, pradės veikti apie 16 val., todėl pervedimai eurais šiuo metu keliauja per kitą SEPA sistemą (kaip nemomentiniai pervedimai).
Atsiprašome visų klientų ir e. parduotuvių pirkėjų už galėjusius kilti nepatogumus. Skiriame daug dėmesio ir investuojame į technologiškai pažangius sprendimus, kurie sumažins panašių sutrikimų tikimybę ateityje, pranešime cituojamas Vytenis Morkūnas, Paysera LT generalinis direktorius.
2019-iais per fintech bendrovės sistemas buvo atlikta 5,9 mlrd. Eur piniginių operacijų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Finansai
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti