2020-ieji taps nuotolinio klientų aptarnavimo metais

Publikuota: 2020-03-20
svg svg

Dabartinius ekonominius išbandymus geriausiai atlaikys nuotoliniu būdu klientus galintys aptarnauti verslai. Laimei, ši būtina transformacija nebėra nei brangi, nei sudėtinga.

Pasaulį apėmusi koronaviruso pandemija keičia ne tik pardavimų prognozes, bet ir diktuoja verslo technologinių investicijų planus. Nuotolinio asmens tapatybės nustatymo ir elektroninio dokumentų pasirašymo paslaugas teikiančios įmonės Mark ID biure pastarąsias savaites juntamas per daugiau kaip tris startuolio veiklos metus neregėtas naujų klientų antplūdis.

nuotrauka::1 left

„Klientų fizinio aptarnavimo vietų karantinas, per vieną naktį drastiškai išaugęs nuotoliniu būdu dirbančių darbuotojų skaičius verčia verslus skubiai įgyvendinti anksčiau atidėliotą persiorientavimą į nuotolinį aptarnavimą. Bendraudami su verslo klientais matome aiškų įsisąmoninimą, kad daugiausiai šansų išlikti turės geriausiai ir sparčiausiai prisitaikę prie pasikeitusių sąlygų“, – pasakoja Nerijus Rimdžius, Mark ID vadovas.

Tačiau nerimaujančiam verslui N. Rimdžius turi gerų žinių: nuotolinį klientų aptarnavimą įgalinančios technologijos per pastaruosius penkerius metus gerokai pažengė į priekį didesnės paslaugų pasiūlos, prieinamos kainos ir paprastesnio techninio diegimo srityse. Kasdien vis naujas įmones nuotoliniu būdu teikti paslaugas įgalinančio Mark ID patirtis puikiai iliustruoja šias tendencijas.

Supranta klientų poreikius

Trejus metus išskirtinai finansų sektoriaus įmonėms paslaugas teikusį Mark ID sparčiai auganti klientų aptarnavimo skaitmenizavimo paklausa paskatino persiorientuoti į plataus verslų spektro aptarnavimą. Startuolio vadovas sako aiškiai suprantantis klientų poreikius.

„Mūsų šiandieninis B2B segmento klientas yra spaudžiamas laiko skaitmenizuoti klientų aptarnavimą neprarandant ištikimų klientų ir ribojamas finansinių išteklių, kuriuos sujaukė pasaulinės pandemijos pasėtas nerimas. Todėl mūsų pagrindinė užduotis yra suteikti spartų, sklandų ir finansiškai praktišką sprendimą verslo poreikiams nesutrikdant kasdienio ritmo“, – lenkia pirštus specialistas.

Šie verslo poreikiai padiktavo Mark ID paslaugų lankstumą ir agresyvią kainodarą.

„Mark ID paslaugų paketas yra modulinis, kiekvienas klientas laisvas pasirinkti tik jam aktualiausius klientų nuotolinio aptarnavimo sprendimus. Tai didina paslaugų prieinamumą, konkurenciją ir sukuria spaudimą visoje rinkoje mažinti analogiškų sprendimų kainas“, – neslepia startuolio vadovas.

Nuotolinio klientų tapatybės nustatymo ir elektroninių dokumentų pasirašymo paslaugas Mark ID gali integruoti su savo verslo klientų informacinėmis sistemomis arba suteikti kaip atskirus debesų kompiuterijos sprendimus.

Identifikuoja internetu ir fiziškai

Šiandien įmonės teikiamos paslaugos apima visus šiuo metu pasaulyje taikomus nuotolinio tapatybės nustatymo būdus: veido biometrinių duomenų tikrinimą, visus Baltijos regione pripažįstamus elektroninius parašus ir Smart ID, skaitmeninę tapatybės dokumentų patikrą, vienkartiniu slaptažodžiu grindžiamą identifikavimą. Asmenų tapatybė patikimai nustatoma derinant dirbtinio intelekto sprendimus ir tapatybės nustatymo specialistus.

Unikali Mark ID paslauga – fizinis asmens tapatybės nustatymas, kuris panaikina technologinį skirtingų kartų klientų atotrūkį. Jei asmuo nesinaudoja moderniomis tapatybės nustatymo priemonėmis, jį patikimai identifikuoja ir skaitmeniniu klientu „paverčia“ visame Baltijos regione veikiantis Mark ID partnerių identifikavimo taškų tinklas.

Nuotoliniu būdu ar fiziškai identifikuoto kliento asmens duomenis bei informaciją apie tapatybės dokumentus Mark ID perduoda tiesiogiai verslo kliento informacinei sistemai, kurioje šie gali būti panaudoti automatiniam klientų duomenų bazių pildymui ir dokumentų generavimui.

Darbas be popierinių dokumentų

Sparčiai augant paklausai, Mark ID paslaugų paketas pasipildė elektroninių dokumentų pasirašymo sprendimais. „Bendradarbiaujame su visais Baltijos regiono elektroninio parašo paslaugų tiekėjais, todėl galime pasiūlyti tiek pasirašymą kvalifikuotu el. parašo sertifikatu, tiek saugaus nekvalifikuoto parašo sprendimus, dažniausiai naudojamus įmonių vidinėje raštvedyboje“, – vardina N. Rimdžius.

Jis pastebi, kad pastaruoju metu ypač populiarėja elektroninių dokumentų pasirašymo inicijavimas elektroniniu laišku arba SMS žinute klientui perduodama nuoroda.

Visi per Mark ID pasirašomi dokumentai saugomi ir tvarkomi verslo kliento serveriuose.

„Nuotolinis asmenų tapatybės nustatymas ir elektroninis dokumentų pasirašymas naujų klientų registravimą ir sutarčių bei kitų dokumentų pasirašymą sutrumpino iki kelių minučių. Sutaupytos laiko sąnaudos, darbas be popierinių dokumentų ir galimybė atsisakyti ar bent radikaliai sumažinti fizinio klientų aptarnavimo vietas yra pagrindinis šių technologijų plėtros variklis“, – teigia Mark ID vadovas.

Lūžio metai

Iš nuotolinį smulkiųjų kreditų teikimą bei tarpusavio skolinimosi platformų veiklą įgalinančio projekto Mark ID prieš daugiau kaip 3 metus sparčiai išaugo į startuolį, patraukusį tarptautinių investuotojų dėmesį. Baltijos regiono ir Vakarų Europos verslo angelai ir investiciniai fondai į lankstų ir plačiai prieinamą nuotolinio klientų aptarnavimo sprendimą investavo per 200 tūkst. eurų.

„Pradėjome veiklą nuo bene sudėtingiausio verslo sektoriaus – FinTech, kurį reguliuoja itin griežtos asmens duomenų apsaugos, saugumo bei pinigų plovimo prevencijos taisyklės. Taigi, savo paslaugų saugumą ir patikimumą užtikrinome dar ankstyvajame vystymosi etape. Dabar daugiausiai dėmesio galime skirti verslo klientų plėtrai, padėdami verslams nesustoti ir kuo geriau prisitaikyti prie sparčiai besikeičiančių sąlygų“, – sako N. Rimdžius.

Mark ID vadovas prognozuoja, kad 2020 metus ateities verslo vadovėliai atmins ne kaip koronaviruso pandemijos erą (su naujais susirgimais žmonija susiduria kas kelerius metus), o kaip lūžio nuotoliniame klientų aptarnavime laikotarpį. Nors pandemija ir nėra pats smagiausias stimulas klientų aptarnavimo skaitmenizavimui, ji paskatins ilgokai smulkaus ir vidutinio verslo atidėliotą transformaciją. Galų gale, šiųmečius iššūkius išlaikęs verslas taps ne tik efektyvesnis, bet ir atsparesnis ateities pasaulio sveikatos iššūkiams.

Gauk nemokamą FINANSŲ IR APSKAITOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Parengtas gidas dėl force majeure taikymo 32 valstybėse

Advokatų kontora „Eversheds Saladžius“ parengė teisinį gidą dėl Force Majeure taikymo 32 pasaulio valstybėse.

Finansai
2020.03.31
Daiginamos naujos priemonės, bet įmonėms deguonies kaukių reikėjo dar vakar Premium 1

Lietuvos bankas siūlo steigti specialų fondą, kuris operatyviai suteiktų laikiną finansinę paramą dėl...

Finansai
2020.03.31
Šiaulių bankas dividendų šįkart nemokės 11

COVID–19 grėsmės akivaizdoje Šiaulių banko akcininkai nesiryžo pyktis su Europos centriniu banku (ECB) ir...

Rinkos
2020.03.31
V. Šapoka: biudžeto peržiūra priklausys nuo skolos

Finansų ministras Vilius Šapoka sako šiuo metu nesiūlantis peržiūrėti 2020 metų biudžeto – ar tai galėtų būti...

Finansai
2020.03.31
FM atsako į klausimus apie įmonių nemokumą 1

Dėl COVID-19 plėtros sukeltų ekonominių ir finansinių iššūkių įmonėms tenka priimti įvairius sudėtingus...

Finansai
2020.03.31
Niūrios prognozės pildosi: dienomis auga bedarbių gretos, vis dažniau stringa atsiskaitymai Premium 38

Dėl pandemijos įvestas karantinas įšaldė nemažą ekonomikos dalį, Lietuvoje per dvi savaites pastebimai išaugo...

Finansai
2020.03.31
Registrų centras: iki rudens nepateikusios ataskaitų įmonės nebus baudžiamos 

Dėl šalyje paskelbto karantino Registrų centras šiemet lanksčiau  vertins įmones, teikiančias finansines...

Finansai
2020.03.31
„Revolut“ daliai klientų virto banku 1

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“ daliai klientų sudarė galimybę tapti...

Rinkos
2020.03.31
M. Jurgilas: rizika išaugo, todėl visas turtas nuvertėjo Premium 20

Ir praėjus pandemijai gyvenimas nebebus toks, kokį įpratome matyti iki šiol, nes rizika, kad ji gali...

Finansai
2020.03.31
„Revolut“ simboliškai atnaujina savo prekės ženklą

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų bendrovė „Revolut“ savo tinklaraštyje paskelbė atnaujinanti...

Rinkodara
2020.03.30
Naujos pagalbos priemonės verslui taiklios, bet atsaką dar teks stiprinti Premium 1

Ekonomistai mano, kad nuo 500 mln. Eur iki daugiau nei 1 mlrd. Eur plečiamos priemonės įmonių likvidumui...

Finansai
2020.03.30
Atidėdama mokesčius VMI vadovaujasi savo kriterijais Premium 3

Trys ketvirtadaliai Lietuvos bendrovių nepateko tarp verslų, kuriems mokesčiai atidedami automatiškai. Į VMI...

Finansai
2020.03.30
Finansai
2020.03.30
ECB žinutė bankams: nemokėkite dividendų ir nesupirkinėkite savų akcijų

Europos centrinis bankas (ECB) euro zonos bankų paprašė „bent iki 2020 metų spalio“ sustabdyti dividendų...

Rinkos
2020.03.30
SEB visą pelną skiria savo kapitalui stiprinti

SEB bankas nemokės dividendų, o visą praėjusių metų pelną skiria kapitalui stiprinti ir kreditavimui...

Finansai
2020.03.30
Paskolų atostogos – nuo šios savaitės, kitos pagalbos priemonės vėliau 2

INVEGA jau šią savaitę verslui pradeda siūlyti palūkanų atostogas, vėliau ketinama pradėti teikti garantijas...

Finansai
2020.03.30
TUI fronte – pavasarinis įšalas, bet investuotojų medžiotojai nenuleidžia rankų  Premium

Tarptautinės bendrovės masiškai karpo pelnų prognozes ir nukelia investicijų sprendimus, kol nepraeis...

Finansai
2020.03.30
Programėlės „Ubitel“ apžvalga: tvarkingas vairavimas draudimo kainos nesumažino Premium 3

„Verslo žinios“ baigė testuoti pirmąją Lietuvoje draudimo technologijų (angl. „InsureTech“) programėlę,...

Technologijos
2020.03.29
Putinas apmokestina indėlius ir dividendus 10

Rusija nuo 2021 m. apmokestina didesnius nei 1 mln. RUB (beveik 12.000 Eur) bankų indėlius ir investicijas į...

Finansai
2020.03.28
Antstoliai paaiškina, kaip per karantiną bus užtikrinamos lengvatos dirbantiems skolininkams 2

Lietuvos antstolių rūmai paaiškina, kaip karantino laikotarpiu keisis skolų išieškojimas iš atlyginimų. VŽ...

Paslaugos
2020.03.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus