VMI mokesčių mokėtoją galės atpažinti pagal telefono numerį

Į konsultacijų padalinį paskambinusio asmens tapatybę VMI galės nustatyti pagal telefono numerį, o tuo atveju, kai visi konsultantai užimti, galima bus užsisakyti konsultanto atskambinimo paslaugą.
Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau VMI) informuoja, kad Mokesčių informacijos centro telefonu 1882 konsultacijų pageidaujantys gyventojai ir įmonės gali pasinaudoti naujomis jų tapatybės nustatymo galimybėmis.
Mano VMI puslapyje atpažinimą pagal unikalų telefono numerį užsisakiusiems mokesčių mokėtojams bus teikiama pirmenybė gauti konsultacijas, informuoja mokesčių administratorius.
Iki šiol VMI buvo naudojami du mokesčių mokėtojų atpažinimo būdai. Skambinantys turėjo atsakyti į tapatybę nustatyti leidžiančius kontrolinius klausimus arba galėjo nurodyti specialiai jiems sukurtą PIN kodą. PIN kodas mokesčių mokėtojams buvo suteikiamas Mano VMI užsisakius autentifikavimo telefonu su PIN kodu paslaugą.
Klientams nebereikės įsiminti ir skambinant nurodyti PIN kodų ar atsakyti į klausimus. Atpažinti skambinantį nuo šiol galėsime tiesiog pagal jo telefono numerį. Tai mums leis greičiau suteikti asmenines konsultacijas, galiausiai dėl to trumpės ir bendra konsultacijų laukimo trukmė, tikisi Vaida Eidimtienė, VMI Mokesčių informacijos centro paslaugų tobulinimo projekto vadovė.
Atpažinimą unikaliu telefono numeriu galima užsisakyti prisijungus prie Mano VMI, skiltyje Nustatymai, paspaudus Keisti kontaktus - Identifikavimo informacija.
Kai linijos užimtos
Kita paslauga skambučio užsakymas, anot projekto vadovės Vaidos Eidimtienės, aktuali tuomet, kai paskambinus mokesčių informacijos centro telefonu 1882 visi VMI konsultantai užimti. Asmuo gali užsisakyti VMI konsultantų atskambinimą jam patogiu laiku. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe apačioje reikia paspausti konsultanto ikonėlę ir pasirinkti langą Užsakykite skambutį. Atskambinimo paslauga galima tik į mobilaus telefono numerį.
Gyventojai Mano VMI gali išbandyti ir pokalbį su konsultantu internetu (chat). Šią bendravimo su klientais priemonę VMI šiuo metu testuoja, todėl gyventojai kol kas gali konsultuotis apie pažymų ir dokumentų užsakymą, veiklos sustabdymą. Ateityje konsultacijų temų sąrašas bus plečiamas.
Konsultacijos mokesčių informacijos centro telefonu 1882 sudaro apie 80% visų VMI suteikiamų konsultacijų, mokesčių mokėtojus telefonu konsultuoja apie 60 darbuotojų. Pernai telefonu konsultuota daugiau nei 823.000 kartų, vidutinė konsultacijos trukmė 2 min 40 sekundžių. Per dieną VMI suteikia daugiau nei 3.100 konsultacijų. Telefonu suteikta konsultacija yra lygiavertė rašytinei, nes pokalbiai yra įrašomi bei saugomi 5 metus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Finansai
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti