Norint sudaryti finansinį sandorį, reikės įsigyti kodą

Bendrovės, kurios norės biržoje, daugiašalėje prekybos sistemoje sudaryti finansinius sandorius, nuo kitų metų turės įsigyti jas identifikuojančius kodus.
Nuo 2018 m. sausio 3 d. (ang. Legal Entity Identifier (LEI) kodas tampa privalomas visiems juridiniams asmenims, sudarantiems sandorius finansinėmis priemonėmis.
Nasdaq Baltijos šalių biržos primena, kad nuo 2018 m. sausio 3 d. keičiasi prekybos duomenų dėl finansinių instrumentų teikimas.
Investicinių paslaugų teikėjai, finansų priežiūros institucijai pranešdami apie savo klientų juridinių asmenų sudarytus sandorius finansinėmis priemonėmis, privalės įsigyti juridinio asmens identifikatorių (LEI).
LEI kodas unikalus 20 simbolių (raidžių ir skaičių) rinkinys, kuris suteikiamas juridiniams asmenims, sudarantiems sandorius finansinėmis priemonėmis, tuo būdu leidžiantis identifikuoti finansų rinkose dalyvaujančias įmones bei jas priežiūrėti.
Visi juridiniai asmenys, norintys prekiauti reguliuojamoje rinkoje, daugiašalėje prekybos sistemoje (angl. Multilateral Trading Facility) ir kitose prekybos vietose, privalo įsigyti LEI kodą. Investicinių paslaugų teikėjai turi teisę atsisakyti įvykdyti sandorį, jeigu juridinis asmuo neturi galiojančio LEI kodo. LEI kodas galioja vienerius metus ir turi būti kasmet atnaujinamas. Šie pokyčiai susiję su MiFID II (angl. Markets In Financial Instruments Directive) ir MiFIR (angl. Markets In Financial Instruments Regulation) reikalavimais.
LEI kodus išduoda Pasaulinio juridinio asmens identifikatoriaus fondo (angl. Global Legal Entity Identifier Foundation, GLEIF) akredituoti asmenys. Jų sąrašą galima rasti GLEIF interneto puslapyje adresu: https://www.gleif.org/en/about-lei/how-to-get-an-lei-find-lei-issuing-organizations.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Finansai
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti