SkGD laivyboje vietą dar turės išsikovoti

Suskystintos gamtinės dujos laivyboje turi perspektyvų, tačiau jos priklauso nuo jaunos technologijos ekonominio patrauklumo ir aplinkosaugos reikalavimų. Kol pasaulio laivybos sektorius svarsto, kokių priemonių sieros oksidų išmetimui mažinti imtis po 2020 m., Baltijos jūros flotilei griežtesni reikalavimai galioja jau kurį laiką.
Dėl ES reikalavimo mažinti CO2 emisijas jūrų transportas atsisako taršaus dyzelio ir pereina prie suskystintų gamtinių dujų (SkGD). Ypač pareigingai ir sparčiai tai daro kaimynai skandinavai. Tad Lietuvos terminalas galėtų tapti mažu hubu (centru ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti