Energijos tiekėjai privalės konsultuoti klientus, kaip taupyti

Energijos tiekėjai privalės konsultuoti savo klientus apie būdus, kaip jie gali taupyti energiją ir taip mažinti savo išlaidas už ją. Tai numato Energijos vartotojų švietimo ir konsultavimo susitarimų sudarymo tvarkos aprašas.
Energetikos ministerija iki spalio 10 d. ketina pasirašyti susitarimus su stambiais energijos tiekėjais, turinčiais daugiau kaip 1.000 galutinės energijos vartotojų. Susitarimuose bus numatytos priemonės, kurias energijos tiekėjai naudos šviesti ir konsultuoti savo klientus apie taupesnį energijos vartojimą jos padės keisti energijos vartotojų elgseną ir įpročius.
Energijos tiekėjai turės susiplanuoti, kokiais būdais švies ir konsultuos skirtingas savo vartotojų grupes. Užsienio šalių studijos rodo, kad individualios vartotojų konsultacijos bei periodiniai mokymai turi didžiausią poveikį vartotojams keičiant jų elgseną ir pereinant prie taupesnio energijos vartojimo. Pavyzdžiui, vartotojai galės būti konsultuojami telefonu arba elektroniniu paštu, bus organizuojami renginiai, susiję su energijos vartojimu efektyvumo didinimu.
Preliminariais vertinimais, numatytos energijos vartotojų konsultavimo ir jų elgsenos keitimo priemonės leistų kiekvienam Lietuvos vartotojui sutaupyti 0,257% energijos (elektros, šilumos ar dujų) per metus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti