Ir LNK nusitaikė į internautus: bendradarbiaus su „flirtas.lt“

Publikuota: 2015-08-31
Atnaujinta 2015-08-31 14:41
Zita Sarakienė, LNK generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Zita Sarakienė, LNK generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

LNK kanalų grupė ir pažinčių portalas „flirtas.lt“ nuo rugsėjo 1 d. pradeda bendradarbiavimą. Šis sutarimas LNK grupei tikimasi garantuos keleriopai išaugusį interneto lankytojų srautą. Neseniai panašius žingsnius, stiprindamos savo pozicijas internete, žengė ir TV3, ir „lrytas.lt“.

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ ir „flirtas.lt“ bendradarbiavimo sutartį pasirašė rugpjūčio pradžioje, o nuo rytojaus, suderinius techninius niuansus, pažinčių svetainės lankytojai bus automatiškai peradresuojami į domeną „flirtas.alfa.lt“. Tinklapis „alfa.lt“ liepą lankomiausių svetainių TOP10 rikiavosi 9 pozicijoje.

Pasak Zitos Sarakienės, LNK direktorės, bendradarbiavimas atneš jiems papildomus interneto vartotojų srautus.

„Kaip grupė esame lyderiai pagal pasiekiamos televizijos auditorijos rodiklius, intensyviai stipriname internetinę TV „LNK Go“, tad dar vienas žingsnis pirmyn“, – kalba p. Sarakienė.

LNK kanalų grupė jungia LNK, BTV, televiziją moterims TV1, žinių ir dokumentikos kanalą „Info TV“, pramogų „Liuks!“ ir internetinę televiziją.

Savo ruožtu „flirtas.lt“ yra viena sparčiausiai augančių pažinčių svetainių Lietuvoje. Per mėnesį vartotojai joje apsilanko daugiau nei 1,4 mln. kartų. Daugiau nei pusė jų sudaro 25-34 metų amžiaus vyrai ir moterys. „flirtas.lt“ startavo 2012 m. kovą ir nuo tada sparčiai plėtėsi Kroatijoje, Latvijoje ir Lenkijoje.

Kaip ir konkurentai

Neseniai tokius žingsnius žengė ir konkurentai. MTG grupė, valdanti TV3 ir kitus mažuosius kanalus, taip pat sustiprino savo pozicijas internete – nuo pavasario pradėjo bendradarbiavimą su balsas.lt portalų šeima ir užsibrėžė tapti viena iš lyderių pagal pasiekiamumą internete. Nuo kovo TV3 domeno dalimi tapo 20 interneto svetainių: visi 5 MTG portalai („6tv.lt“, „powerhitradio.lt“, „tv3play.lt“, „tv8.lt“ ir „zinios.lt“) ir anksčiau 15 „Tipro“ grupei priklausiusių svetainių („automanas.lt“, „balsas.lt“, „demotyvacijos.lt“, „indeliai.lt“, „katalog.lt“, „laikas.lt“, „lol.lt“, „mamosreceptai.lt“, „pasmama.lt“, „skelbikas.lt“, „spekuliantai.lt“, „spice.lt“, „studijos.lt“, „sveikata.lt“, „valiutos.lt“).

Tad kelis mėnesius, kaip rodė tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenys, „tv3.lt“ buvo aplenkusi „lrytas.lt“ ir lankomiausių portalų TOP10 rikiavosi ant trečiojo laiptelio. Tačiau liepą į trečiąją poziciją vėl sugrįžo „lrytas.lt“.

Pastaroji taip pat ėmėsi analogiškų žingsnių – pavasarį UAB „Lrytas“ ir verslo informacijos portalų UAB „FCR Media Lietuva“ pasirašė ilgalaikės partnerystės sutartį – vienas iš jos valdomų portalų „imones.lt“ nuo gegužės 1 d. yra integruojamas į naujienų svetainę „lrytas.lt“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau