Ir LNK nusitaikė į internautus: bendradarbiaus su „flirtas.lt“

Publikuota: 2015-08-31
Atnaujinta 2015-08-31 14:41
Zita Sarakienė, LNK generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Zita Sarakienė, LNK generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

LNK kanalų grupė ir pažinčių portalas „flirtas.lt“ nuo rugsėjo 1 d. pradeda bendradarbiavimą. Šis sutarimas LNK grupei tikimasi garantuos keleriopai išaugusį interneto lankytojų srautą. Neseniai panašius žingsnius, stiprindamos savo pozicijas internete, žengė ir TV3, ir „lrytas.lt“.

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ ir „flirtas.lt“ bendradarbiavimo sutartį pasirašė rugpjūčio pradžioje, o nuo rytojaus, suderinius techninius niuansus, pažinčių svetainės lankytojai bus automatiškai peradresuojami į domeną „flirtas.alfa.lt“. Tinklapis „alfa.lt“ liepą lankomiausių svetainių TOP10 rikiavosi 9 pozicijoje.

Pasak Zitos Sarakienės, LNK direktorės, bendradarbiavimas atneš jiems papildomus interneto vartotojų srautus.

„Kaip grupė esame lyderiai pagal pasiekiamos televizijos auditorijos rodiklius, intensyviai stipriname internetinę TV „LNK Go“, tad dar vienas žingsnis pirmyn“, – kalba p. Sarakienė.

LNK kanalų grupė jungia LNK, BTV, televiziją moterims TV1, žinių ir dokumentikos kanalą „Info TV“, pramogų „Liuks!“ ir internetinę televiziją.

Savo ruožtu „flirtas.lt“ yra viena sparčiausiai augančių pažinčių svetainių Lietuvoje. Per mėnesį vartotojai joje apsilanko daugiau nei 1,4 mln. kartų. Daugiau nei pusė jų sudaro 25-34 metų amžiaus vyrai ir moterys. „flirtas.lt“ startavo 2012 m. kovą ir nuo tada sparčiai plėtėsi Kroatijoje, Latvijoje ir Lenkijoje.

Kaip ir konkurentai

Neseniai tokius žingsnius žengė ir konkurentai. MTG grupė, valdanti TV3 ir kitus mažuosius kanalus, taip pat sustiprino savo pozicijas internete – nuo pavasario pradėjo bendradarbiavimą su balsas.lt portalų šeima ir užsibrėžė tapti viena iš lyderių pagal pasiekiamumą internete. Nuo kovo TV3 domeno dalimi tapo 20 interneto svetainių: visi 5 MTG portalai („6tv.lt“, „powerhitradio.lt“, „tv3play.lt“, „tv8.lt“ ir „zinios.lt“) ir anksčiau 15 „Tipro“ grupei priklausiusių svetainių („automanas.lt“, „balsas.lt“, „demotyvacijos.lt“, „indeliai.lt“, „katalog.lt“, „laikas.lt“, „lol.lt“, „mamosreceptai.lt“, „pasmama.lt“, „skelbikas.lt“, „spekuliantai.lt“, „spice.lt“, „studijos.lt“, „sveikata.lt“, „valiutos.lt“).

Tad kelis mėnesius, kaip rodė tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenys, „tv3.lt“ buvo aplenkusi „lrytas.lt“ ir lankomiausių portalų TOP10 rikiavosi ant trečiojo laiptelio. Tačiau liepą į trečiąją poziciją vėl sugrįžo „lrytas.lt“.

Pastaroji taip pat ėmėsi analogiškų žingsnių – pavasarį UAB „Lrytas“ ir verslo informacijos portalų UAB „FCR Media Lietuva“ pasirašė ilgalaikės partnerystės sutartį – vienas iš jos valdomų portalų „imones.lt“ nuo gegužės 1 d. yra integruojamas į naujienų svetainę „lrytas.lt“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
2018.06.22
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“? 2

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje 1

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau