Naujas „Opel Astra“ techninę būklę galės pasitikrinti pats

Publikuota: 2015-08-28
„Verslo žinios“

Augti ir įkopti į kompaktinių automobilių segmento viršūnę – tokius tikslus sau išsikėlė „Opel“, penktadienio popietę Lietuvoje pristatę naują gamos pažibą – „Astra“ modelį.

Bendrovė „Astra“ modelį visame pasaulyje parduoda jau 24 metus, tad pristatytas automobilis – penktosios kartos atstovas. „Opel“ skaičiuoja, kad iš visų bendrovės parduotų kompaktiškų automobilių maždaug pusė buvo „Astra“ modeliai. Labiausiai pirkėjai pamėgę hečbekus, neblogai perkami ir universalai.

Lengvesnis ir mažesniais ratais

Į Lietuvą švieži „Astra“ modeliai atvežti dar prieš premjerą tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje. Atstovai, pristatydami nediduką miesto automobilį, pasakojo, kad inžinieriams viena sunkiausių užduočių buvo automobilį sumažinti, tačiau erdvę viduje padidinti.

Tą padaryti išties pavyko. Naujasis „Astra“ modelis mažesnis nei pirmtakas, tačiau pamėginę įsėsti į vidų džiaugėsi, kad užtenka vietos kojoms, neankšta sėdint ant galinės automobilio sėdynės.

Penktosios kartos „Astra“ ne tik mažesnis, bet ir lengvesnis nei pirmtakas. Pavyzdžiui, panaudojus inovatyvias medžiagas nešančiosios konstrukcijos gamybai, ši palengvėjo 77 kg. Lengvesnės naujoviškos medžiagos leido palengvinti 50 kg važiuoklę. Tad priklausomai nuo įrangos, „Opel Astra“ gali sverti 120-200 kg mažiau nei anksčiau.

Tarp naujovių – ir mažesni ratai. Anksčiau mėgę net ir nedideliems automobiliams montuoti nemažo skersmens ratus, dabar „Opel“ specialistai pabrėžia, kad ant „Astra“ modelio didžiausi montuojami ratai bus 18 colių (45,72 cm).

Kokį rinksis lietuviai

„Opel“ atstovai Baltijos šalims įsitikinę, kad Lietuvoje populiariausias „Astra“ modelis turėtų sverti apie 150 kg mažiau nei anksčiau.

Kompanijos įsivaizdavimu, lietuviams labiausiai turėtų patikti 1,4 l darbinio tūrio motorą turintis automobilis, su šildomomis sėdynėmis, vairu ir veidrodėliais.

Taip pat lietuviai rinktųsi automobilį su lengvojo lydinio ratlankiais, 6 saugos pagalvėmis, visais elektra valdomais langais, LED šviesos diodų žibintais ir „IntelliLink“ informacine-pramogų sistema.

Inovatyvi pagalbos sistema

Viena ryškiausių naujojo „Astra“ naujienų – sistema „Opel OnStar“. Ši sistema, pavyzdžiui, leidžia „Astra“ techninę būklę tikrinti per atstumą – sistema patikrina automobilio variklį, pavarų dėžę, padangas, važiuoklę, oro pagalves ir atsiunčia elektroniniu paštu ataskaitą su patikrinimo rezultatais.

Taip pat „OnStar“ sistema siejama su išmaniuoju telefonu, tad, pavyzdžiui, pamiršus, kur automobilis pastatytas didelėje stovėjimo aikštelėje, visada galima jo vietą pamatyti žemėlapyje. Taip pat į išmanųjį telefoną galima gauti informaciją apie variklio alyvos būklę, degalų lygį ir pan.

Pirmą kartą į „Opel“ modelį diegiama sistema leidžia automobilį paversti belaidžio interneto prieigos tašku. Vienu metu internetą galima naudoti septyniems prietaisams, be to, pabrėžia „Opel“, automobilis palaiko ir 4G internetą.

Naudojantis „OnStar“ įmanoma susisiekti ir su 24 valandas per parą veikiančiu „Opel“ pagalbos centru. Šis „mato“, kurioje vietoje yra automobilis, ir gali ten nusiųsti pagalbą, taip pat šis centras padeda tuomet, kai prireikia skubios medicininės pagalbos ar pan.

„OnStar“ pagelbėti naujojo „Astra“ savininkui galės ir tuomet, jei automobilis bus pavogtas. Užteks pranešus policijos pareigūnams apie įvykį susisiekti su pagalbos centru, šis, nustatęs, kur važiuoja „Astra“, įjungs sistemą, blokuojančią degimą. Kai tik automobilio pagrobėjas užgesins variklį, jo užvesti jis nebegalės.

Tiesa, kol kas „OnStar“ veikia tik didžiosiose Europos valstybėse, Lietuvoje ši sistema pradės veikti nuo 2016 m. rugpjūčio. „Opel“ pabrėžia, kad automobilį šalyje, kur ši sistema jau veikia, įsigiję vairuotojai visomis „OnStar“ paslaugomis galės naudotis nepriklausomai nuo automobilio buvimo vietos.

Be šių naujovių, „Opel Astra“ leis jungtis prie „Apple CarPlay“ ir „Google Android“ automobiliams skirtų programėlių ir jomis naudotis per 7-8 colių skersmens lietimui jautrų ekraną.

Kūrė pagal „Monza“

Vokietijos automobilių gamintojas pabrėžia, kad naujasis „Astra“ buvo kurtas remiantis 2013 m. pristatyto „Monza“ koncepcinio automobilio dizainu. Dalį elementų pavyko perkelti į penktosios kartos kompaktinį modelį.

Daugiausia dėmesio „Opel“ skiria priekiniams LED žibintams. Šie leidžia karpyti šviesos srautą priklausomai nuo to, kokiu keliu važiuojama ir koks eismas aplink. Be to, pabrėžia gamintojas, žibintai kurti taip, kad judančių detalių būtų kuo mažiau, tad jie – ilgaamžiškesni.

„Astra“ gali būti komplektuojamas su vienu iš kelių naujos kartos variklių. „Opel“ siūlo 1 l, 1,4 l ir 1,6 l darbinio tūrio benzininius variklius su turbinomis, kurių galia svyruoja nuo 105 AG iki 200 AG. Dyzelinių 1,6 l darbinio tūrio motorų galia svyruoja nuo 95 AG iki 136 AG. Priklausomai nuo įrangos ir variklio, į „Astra“ gali būti montuojamos 5-6 laipsnių mechaninės ir automatinės pavarų dėžės.

Kol kas atstovai neatskleidžia, ar iki metų pabaigos naujasis „Astra“ pasirodys Lietuvoje. Pradinė naujo modelio kaina – 14.600 Eur.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Volkswagen“ skatins dyzelinio parko atnaujinimą

Ketvirtadienį koncernas paskelbė ketinantis skatinti Vokietijos dyzelinių automobilių parko atnaujinimą...

Transportas
2018.10.18
„Audi“ paskirta 800 mln. Eur bauda dėl taršos duomenų klastojimo 5

Dar viena sankcija „Dyzelgeito“ skandalo byloje paskirta Vokietijos gamintojui „Audi“.

Transportas
2018.10.16
Po kratos – reikalavimas sureguliuoti apie 100.000 „Opel“ automobilių 2

Vokietijos transporto ministerija paskelbė nurodysianti papildomai patikrai iškviesti apie 100.000 „Opel...

Transportas
2018.10.16
Elektromobiliai: neišvengiama perspektyva su neeiliniu iššūkiu gamintojams Premium

Artimiausiais metais Europos automobilių prekybos salonus užplūs elektromobiliai, tačiau tai gamintojams...

Transportas
2018.10.14
VŽ bando: vienas iš 400 „Yaris GRMN“ 1

Galingiausia, radikaliausia, brangiausia ir rečiausia „Yaris“ versija – ne komercinis „Toyotos“ projektas,...

Transportas
2018.10.07
VŽ bando: ketvirtosios kartos BMW X5 7

Vienas geriausiai valdomų SUV įgavo daugiau išmanumo ir pravažumo. Ir dar didesnę nosį.

Transportas
2018.10.06
Paryžius įveikė slogią nuojautą 4

Kas antrus metus pakaitomis su Frankfurto IAA paroda Paryžiuje rengiama „Mondial de l’Auto“ yra viena...

Transportas
2018.10.05
„Toyota“ kviečia patikrai sugrįžti 2,43 mln. hibridinių „Prius“ ir „Auris“ 2

Šiandien paskelbtas kvietimas patikrai susijęs su „retai pasitaikančiais“ hibridinės pavaros veikimo...

Transportas
2018.10.05
Augimas transporto sektoriuje verslo neapakino – gali būti tik laikinas Premium

Ne procentais, o kartais matuojamas augimas transporto sektoriuje gali būti laikinas, todėl investuoti ir...

Transportas
2018.10.04
„Aston Martin“ per IPO įvertinta beveik 4,9 mlrd. Eur

JK prabangių sportinių automobilių gamintojas „Aston Martin“ per viešą akcijų siūlymą (IPO) išplatino akcijas...

Rinkos
2018.10.03
Automobilių rinkoje – signalai apie bręstantį „Inchcape“ ir „Modus Group“ sandorį Premium 10

Lietuvos naujų automobilių prekybos sektoriuje artimiausiu metu gali įvykti didelis, bent keliasdešimčia...

Transportas
2018.10.03
Naujo standarto įvedimas paskatino nuo 2015 m. neregėtą rinkos nuopuolį

Nuo rugsėjo įsigalioję nauji naujų automobilių atitikties procedūrų pokyčiai pirmą kartą šiais metais...

Transportas
2018.10.01
VŽ bando: atnaujintas mažylis „Hyundai i20“

Kuklumas netrukdo sėkmei – taip galima apibūdinti vieną iš geriausiai Lietuvoje perkamų „Hyundai“ modelių i20.

Transportas
2018.09.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau