Verslas prasidėjo nuo vieno laiško

Publikuota: 2014-09-21
Atnaujinta 2015-05-29 17:25
Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo („Verslo žinios“)
„Verslo žinios“

Kiekviena prekė turės pirkėjų, jei bus rastas tinkamas būdas ją pristatyti. Namų jaukumui kurti skirtus daiktus klientai mėgsta apžiūrėti internete, o pirkti jų ateina į parduotuvę, kur gali juos paliesti ir su pardavėju pasitarti.

„Mėgstame vakarais namie deginti žvakes. Norėjosi įdomesnių žvakių, nei galima rasti Lietuvos parduotuvėse, todėl su vyru sugalvojome imtis verslo. Pradėjau ieškoti, kokių galima nusipirkti užsienyje. Parašiau e. laiškus gamintojams Italijoje, JAV, Vokietijoje, Prancūzijoje. Greitai gavome atsakymą iš nedidelės žvakes gaminančios italų šeimos įmonės ir ji sutiko su mumis bendradarbiauti. Taip tapome žvakių gamintojo „Cereria Pernici“ atstovais Lietuvoje“, – verslo pradžią prisimena Jurgita Rudienė, Vilniaus UAB „Aromatų sodas LT“ direktorė.

Reikia susipažinti

Kuriant verslą, pasak p. Rudienės, pirmiausia galvota tik apie e. parduotuvę. Vis dėlto gamintojai norėjo atvažiuoti ir asmeniškai susipažinti su verslininkais, vien pamatyti parduotuvės internete jiems neužteko. „Gamintojams labai patiko Lietuva, jie vertino, kad verslo imamės dviese su vyru. Aišku, iš karto pasakėme, kad apimtis nebus labai didelė, juk mūsų rinka maža, o ir pirkėjus pirmiausia reikia supažindinti su gaminiu“, – kalba p. Rudienė.Įmonė prekiauja kvepiančiosiomis žvakėmis, namų kvapais, kvepalais.„Kai pasirašėme pirmąją sutartį, iš gamintojų įsigijome beveik visą žvakių ir namų kvapų kolekciją. Tačiau konkretus kiekis sutartyje nebuvo nurodytas“, – sako verslininkė.„Aromatų sode“ galima įsigyti įvairių gamintojų prekių, tad su kiekviena įmone dirbama pagal atskirus susitarimus. Pavyzdžiui, vieni gamintojai reikalauja, kad užsakymas būtų ne mažiau kaip 1.000 Eur vertės.

Postūmis – paroda

Prieš dvejus metus kvepiančiųjų žvakių verslininkė pristatė parodoje „Baldai“. Ponia Rudienė prisimena, kad gaminiai iš Italijos atkeliavo tiesiai į „Litexpo“ rūmus, kur vyko paroda.„Beje, žvakes pamatėme tik parodoje, nes užsakėme jas internetu, tik peržvelgę nuotraukas, – pasakoja pašnekovė. – Pirmoji paroda buvo sėkminga. Ne tik pardavėme žvakių, bet ir atsirado klientų, kurie gaminių pirko ir vėliau.“Pašnekovė prisipažįsta, kad sprendimas prekiauti tik internetu, nebuvo pelningas. Juk klientai nori žvakę pauostyti, paliesti ir tik tada nusprendžia, ar pirkti. Pirmiausia norėta įkurti prekybos salelę prekybos centre. Pasak p. Rudienės, įmonė gavo atsakymą, kad produkcija per brangi, todėl prekybos centre vietos neatsirado. Prieš metus atsilaisvino nedidelės patalpos sostinės Stiklių gatvėje, čia ir įsikūrė „Aromatų sodas“.„Parduotuvė yra kiemelyje, todėl ne visi užsuka. Pakabinome iškabą, kad klientai matytų. Reklama iš lūpų į lūpas jau duoda vaisių. Beje, nors esame įsikūrę senamiestyje, tikrai negyvename iš turistų, kaip daug kam atrodo. Pagrindiniai klientai – lietuviai“, – nurodo pašnekovė.Dažniausiai perkama namų kvapų ir aromatinių žvakių, rečiau – dekoratyvinių žvakių. Vidutiniškai klientas parduotuvėje išleidžia daugiau nei šimtą litų.„Į verslą investuoti reikėjo apie 100.000 Lt. Teko lėšų skirti parduotuvės patalpų nuomai, prekių asortimentui nuolat pildyti, – skaičiuoja p. Rudienė. – Žinome, kurie namų kvapai perkamiausi, todėl jų visada turime sandėlyje. Kartais tenka prekių užsakyti kelis kartus per mėnesį.“ Kalbėdama apie pirkėjų pasiskirstymo srautus, pašnekovė akcentuoja, kad žmonės linkę internete tik apsižiūrėti, o pirkti nori stacionarioje parduotuvėje.„Ryškaus sezoniškumo šiame versle nėra. Namų kvapų, žvakių, kvepalų žmonės perka nuolat. Aišku, kalėdiniu laikotarpiu prekyba intensyvesnė, nes ieškoma dovanų. Galbūt kovo mėnesį, kai žmonės tarsi pabunda iš žiemos snaudulio, dažniau užsuka į parduotuvę“, – kalba verslininkė.Straipsnis publikuotas VŽ rubrikoje „Premium“ rugpjūčio 20 d.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslas kyla prieš iniciatyvą į taromatus rinkti vyno bei degtinės butelius Premium 3

Šiandien Seimo Aplinkos komitetas spręs, ar įjungti žalią šviesą Seimo narės Virginijos Vingrienės...

Paslaugos
05:45
„Biosalą“ pardavę akcininkai įsigytų kasdienių prekių distribucijos ar gamybos įmonę Premium

Rengdamasi didžiausio pasaulyje prekybininko „Amazon“ plėtrai į Lietuvą – o tai galėtų įvykti ir artimiausių...

Prekyba
05:45
Miestiečiai tampa pažangiais daržininkais – „iškankintų“ augalų jiems nereikia Premium

Stiprėjanti sveikos gyvensenos mada augina sėklų ir sodo bei daržo reikmenų prekybininkų apyvartas. Nesvarbu,...

Gazelė
05:45
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 4

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
Prekybininkams nebereikia pildyti kasos aparatų žurnalų 1

Nuo liepos 2 d. nebeprivaloma kiekvienos kasos aparato naudojimo dienos pradžioje ir pabaigoje žurnalą...

Prekyba
2019.07.16
Vilnių sieks paversti siuntų iš Kinijos logistikos centru Europoje 2

„Lietuvos geležinkeliai“ krovinius iš Kinijos rengiasi gabenti tiesiogiai, be logistikos partnerių, o...

„Vičiūnai“ įsteigė pardavimų įmonę Tbilisyje 2

„Vičiūnų grupė“ toliau plečia savo prekybos ir platinimo tinklą užsienyje – pernai įsteigtos atstovybės...

Prekyba
2019.07.16
Pagal vartotojų teisių apsaugą Lietuva – tarp ES atsilikėlių 3

Valstybės kontrolės atliktas auditas atskleidė, kad trečdalis vartotojų Lietuvoje susiduria su klaidinančia...

Verslo aplinka
2019.07.16
Atidaro pirmą „Apollo“ kino teatrą, lyderė „Forum Cinemas“ – rami Premium 6

Kino teatrų verslas reikalauja didelių, daugiamečių investicijų, o plėtra tiesiogiai priklauso nuo prekybos...

Prekyba
2019.07.15
Prasidėjo didžiausias „Amazon“ išpardavimas 4

Svarbiausias JAV prekybos milžinės „Amazon“ rinkodaros renginys „Prime Day“, kurio metu registruotiems...

Prekyba
2019.07.15
Televizijose dirbusi M. Žvinklytė tapo „Vilandros“ direktore Premium 5

Didmeninės prekybos bendrovė „Vilandra“ atsirinko naują vadovę Moniką Žvinklytę, kuri iki šiol daugiausia...

Prekyba
2019.07.15
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 7

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
Apsipirkimas per išmaniuosius garsiakalbius lenkia prognozes

Apsipirkimų per išmaniuosius garsiakalbius kaip „Amazon Echo“ ar „Google Home“ daugėja greičiau nei anksčiau...

Prekyba
2019.07.13
„Maxima grupės“ valdoma „Stokrotka“ pernai didino pajamas 2

Didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės prekybos grupės „Maxima grupė“ valdomas Lenkijos tinklas „Stokrotka“...

Prekyba
2019.07.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau