Verslas prasidėjo nuo vieno laiško

Publikuota: 2014-09-21
Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo („Verslo žinios“)
„Verslo žinios“

Kiekviena prekė turės pirkėjų, jei bus rastas tinkamas būdas ją pristatyti. Namų jaukumui kurti skirtus daiktus klientai mėgsta apžiūrėti internete, o pirkti jų ateina į parduotuvę, kur gali juos paliesti ir su pardavėju pasitarti.

„Mėgstame vakarais namie deginti žvakes. Norėjosi įdomesnių žvakių, nei galima rasti Lietuvos parduotuvėse, todėl su vyru sugalvojome imtis verslo. Pradėjau ieškoti, kokių galima nusipirkti užsienyje. Parašiau e. laiškus gamintojams Italijoje, JAV, Vokietijoje, Prancūzijoje. Greitai gavome atsakymą iš nedidelės žvakes gaminančios italų šeimos įmonės ir ji sutiko su mumis bendradarbiauti. Taip tapome žvakių gamintojo „Cereria Pernici“ atstovais Lietuvoje“, – verslo pradžią prisimena Jurgita Rudienė, Vilniaus UAB „Aromatų sodas LT“ direktorė.

Reikia susipažinti

Kuriant verslą, pasak p. Rudienės, pirmiausia galvota tik apie e. parduotuvę. Vis dėlto gamintojai norėjo atvažiuoti ir asmeniškai susipažinti su verslininkais, vien pamatyti parduotuvės internete jiems neužteko. „Gamintojams labai patiko Lietuva, jie vertino, kad verslo imamės dviese su vyru. Aišku, iš karto pasakėme, kad apimtis nebus labai didelė, juk mūsų rinka maža, o ir pirkėjus pirmiausia reikia supažindinti su gaminiu“, – kalba p. Rudienė.Įmonė prekiauja kvepiančiosiomis žvakėmis, namų kvapais, kvepalais.„Kai pasirašėme pirmąją sutartį, iš gamintojų įsigijome beveik visą žvakių ir namų kvapų kolekciją. Tačiau konkretus kiekis sutartyje nebuvo nurodytas“, – sako verslininkė.„Aromatų sode“ galima įsigyti įvairių gamintojų prekių, tad su kiekviena įmone dirbama pagal atskirus susitarimus. Pavyzdžiui, vieni gamintojai reikalauja, kad užsakymas būtų ne mažiau kaip 1.000 Eur vertės.

Postūmis – paroda

Prieš dvejus metus kvepiančiųjų žvakių verslininkė pristatė parodoje „Baldai“. Ponia Rudienė prisimena, kad gaminiai iš Italijos atkeliavo tiesiai į „Litexpo“ rūmus, kur vyko paroda.„Beje, žvakes pamatėme tik parodoje, nes užsakėme jas internetu, tik peržvelgę nuotraukas, – pasakoja pašnekovė. – Pirmoji paroda buvo sėkminga. Ne tik pardavėme žvakių, bet ir atsirado klientų, kurie gaminių pirko ir vėliau.“Pašnekovė prisipažįsta, kad sprendimas prekiauti tik internetu, nebuvo pelningas. Juk klientai nori žvakę pauostyti, paliesti ir tik tada nusprendžia, ar pirkti. Pirmiausia norėta įkurti prekybos salelę prekybos centre. Pasak p. Rudienės, įmonė gavo atsakymą, kad produkcija per brangi, todėl prekybos centre vietos neatsirado. Prieš metus atsilaisvino nedidelės patalpos sostinės Stiklių gatvėje, čia ir įsikūrė „Aromatų sodas“.„Parduotuvė yra kiemelyje, todėl ne visi užsuka. Pakabinome iškabą, kad klientai matytų. Reklama iš lūpų į lūpas jau duoda vaisių. Beje, nors esame įsikūrę senamiestyje, tikrai negyvename iš turistų, kaip daug kam atrodo. Pagrindiniai klientai – lietuviai“, – nurodo pašnekovė.Dažniausiai perkama namų kvapų ir aromatinių žvakių, rečiau – dekoratyvinių žvakių. Vidutiniškai klientas parduotuvėje išleidžia daugiau nei šimtą litų.„Į verslą investuoti reikėjo apie 100.000 Lt. Teko lėšų skirti parduotuvės patalpų nuomai, prekių asortimentui nuolat pildyti, – skaičiuoja p. Rudienė. – Žinome, kurie namų kvapai perkamiausi, todėl jų visada turime sandėlyje. Kartais tenka prekių užsakyti kelis kartus per mėnesį.“ Kalbėdama apie pirkėjų pasiskirstymo srautus, pašnekovė akcentuoja, kad žmonės linkę internete tik apsižiūrėti, o pirkti nori stacionarioje parduotuvėje.„Ryškaus sezoniškumo šiame versle nėra. Namų kvapų, žvakių, kvepalų žmonės perka nuolat. Aišku, kalėdiniu laikotarpiu prekyba intensyvesnė, nes ieškoma dovanų. Galbūt kovo mėnesį, kai žmonės tarsi pabunda iš žiemos snaudulio, dažniau užsuka į parduotuvę“, – kalba verslininkė.Straipsnis publikuotas VŽ rubrikoje „Premium“ rugpjūčio 20 d.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Teismas: D. Nedzinsko įmonės ir „Trakų autobusų“ mainų sutartis turi būti panaikinta 1

Verslininko Dariaus Nedzinsko bendrovės „Trastas“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ 2016 metais...

Vartotojų teisių apsaugos sargams – daugiau teisių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo kitų metų turės daugiau įgaliojimų ginant...

Prekyba
12:54
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
09:56
Prekybos mokestis – sprangus kąsnis, kurį greičiausiai teks nuryti Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių kreivės kils...

Prekyba
00:01
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
08:58
Savininkus pakeitęs „Autokurtas“ svarbiausiais klientais mato ne vežėjus Premium

Akcininkus pakeitusi vieną didžiausių šalyje sunkiojo transporto remonto tinklų valdanti bendrovė...

„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
J. Gylys: prekybos tinklai kol kas nepanaudoja daugiakanalės prekybos pranašumų

Jurgis Gylys, elektroninio verslo ir programavimo paslaugų NFQ įmonių grupės verslo skaitmenizavimo vadovas,...

Prekyba
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
„Starbucks“ į Baltijos šalis galėtų atvesti „Tallink“, teigia analitikai

Estijos keltų operatorė „Tallink Grupp“, į Baltijos šalis atvedanti greitojo maisto restoranų tinklą „Burger...

Rinkos
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
„Akropolis“ prie Vingio parko gali tapti didžiausiu PC Baltijos šalyse 15

VP grupei priklausanti UAB „Akropolis Group“ Vilniuje, buvusios „Velgos“ teritorijoje, šalia Vingio parko,...

Statyba ir NT
2019.11.12
Vienišių diena ankstina šventinių siuntų antplūdį  Premium

Intensyviausia prekyba pasižymintis prieškalėdinis laikotarpis tendencingai ilgėja – siuntų ir logistikos...

Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Vartotojų teisės: daugiausia ginčų – dėl drabužių kokybės 

Per tris 2019 m. ketvirčius į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą pasiskųsti ar pasikonsultuoti kreipėsi...

Prekyba
2019.11.12
„Euroapotheca“ Latvijoje pradėjo prekiauti internete 

Šiaurės Europos ir Baltijos šalių regione veikiančio vaistinių tinklo „Euroapotheca“ įmonė UAB „Azeta“ įkūrė...

Prekyba
2019.11.12
„Avitela“ ir „Elektromarkt“ sandoris: išliks atskiri prekės ženklai 

25-rius metus veikianti prekybos buitine technika ir elektronika bendrovė „Avitelos prekyba“ įsigijo kitą...

Prekyba
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau