„Arbatos vaikai“ didina pardavimus

Kartais moksleiviai ir studentai, gavę galimybę užsidirbti, stengiasi kur kas labiau nei nuolatiniai darbuotojai. Arbatas ir prieskonius gaminantys 7 Ievos namai sugalvojo modelį, kaip padidinti apyvartą ir kartu padėti jaunimui susikurti darbo vietą.
Vasaros laikotarpį, kai daugelis moksleivių ir studentų ieško galimybių užsidirbti, gali puikiai išnaudoti smulkusis verslas. Tai įrodo UAB Prieskonių ambasada, valdanti prekės ženklą 7 Ievos namai, įmonė siūlo jaunimui ne trumpalaikę darbo vie ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti