Ir smulkieji gali būti įdomūs žiniasklaidai
Kad įmonė susikurtų gerą įvaizdį, vien gaminti kokybiškų produktų ar teikti puikių paslaugų neužtenka. Reklama irgi nėra išeitis. Svarbu pasiekti, kad įmonės vardas būtų žinomas, o tam padeda, jei apie bendrovę kalba žiniasklaida. Yra kelios pagrindinės savybės, kurios kiekvienam lyderiui padės ne tik organizuoti asmeninę ar atstovaujamos bendrovės komunikaciją, bet ir užmegzti ir išlaikyti gerus, produktyvius santykius su žiniasklaida.
Operatyvumas. Ryšių su visuomene srityje tai taip pat aktualu, kaip ir priimant verslo sprendimus. Jeigu nesugebama sėkmingai išnaudoti situacijos, komunikacija visada šlubuos. Jeigu žiniasklaidos atstovas dėl informacijos kreipėsi į jus, vadinas ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti