Socialinis marketingas – būdas susidraugauti su savo klientais

Publikuota: 2014-05-28
Atnaujinta 2015-06-01 13:18
 

Socialinis marketingas yra puikus įrankis norint aplink save suburti ištikimų klientų ratą. Tačiau nemažai įmonių vadovų bijo naudotis šia strategija. Priežastys labai paprastos: reikia įdėti nemažai darbo ir skirti daug laiko tam, kad pasiektum norimą
rezultatą. Tai – kiekvienos dienos darbas: nuolatiniai ieškojimai, naršymai, bet pasiektas rezultatas, užmegzti ryšiai tampa ilgalaikiai. Šiame amžiuje kiekvienai įmonei yra būtinybė turėti savo profilius Facebook, Linkedin, Google+ ir Twitter tinklapiuose.
Bet tik keli iš jų yra verti laiko ir pastangų.

Facebook

Visada gerai yra turėti savo įmonės puslapį Facebook tinkle, nors šis socialinis portalas nebėra vertas didelių pastangų ir laiko. Facebook neveda prie realių ir stiprių ryšių. Negali bendrauti asmeniškai su kiekvienu savo sekėju, visi jie – labai skirtingi. Niekada nepavyks perteikti vienos teisingos žinutės, kuri tiks visiems. Kita vertus, jie siūlo puikią mokamą reklamą. Facebook paskyroje kiekvienos įmonės veikla turi būti labai atsargi – žmonės nemėgsta matyti jiems nereikalingos informacijos, taip vadinamo „Spamo“. Baigėsi laikai, kai šuniukai ir kačiukai buvo efektingi. Na, nebent jūsų puslapis yra apie naminius gyvūnus. Facebook yra naudojamas dėl asmeninių pomėgių ir palaikyti ryšius su artimais žmonėmis ar pažįstamais. Lengviausias būdas surinkti savo pasekėjus – naudotis kitais socialiniais tinklais. Kita vertus, tik apie 6 proc. jūsų sekėjų matys jūsų teikiamą informaciją. Organinė paieška Facebook tinkle sumažėjus iki minimumo. Nebent esate pasiruošę mokėti už reklamą. Verta sutikti su tuo, kad tai yra kruopščiai atrinkta informacija. Bet vartotojai vietoj to, kad matytų tai, kas jiems patinka, mato nemažai reklamų, kurios jiems yra nereikalingos.

Google+

Stiprus socialinis tinklas yra Google +. Įmonių puslapiai, naujienų srautai atrodo profesionaliai, gerai apgalvota struktūra. Svarbus Google + pliusas prieš visus kitus socialinius tinklus – reitingavimas paieškoje. Taip pat šis socialinis tinklas padeda prieiti prie Google Authorship, kuris jau metų gale atliks didelę rolę SEO sistemoje. Google Authorship padeda paieškos sistemai atpažinti jūsų turinį, sudaryti kiekvieno autoriaus portfolio ir įtraukti į taip vadinimą autorių reitingavimą. Taip pat Google+ esančius jūsų draugų ratus galima suskirstyti į kategorijas, kurios leidžia savo žinutes išskirstyti.

Twitter

Twitter yra skirtas informacijos srautui – dideliam srautui, tai yra „spamui“. Didžiausias to pliusas – informacija neerzina. Galite sekti kiek norite vartotojų ir niekas už tai nepyks. Gali jus sekti, dėl to tik apsidžiaugsite. Bet ir čia reikalinga strategija: ką rašai, kaip dažnai, kaip atsifiltruoji savo sekėjus – svarbu yra tai, kokia grupė žmonių aplink tave sukasi, ar tai – tavo auditorija, ar ne. Be to, Twitter yra puikus įrankis realaus laiko marketingui.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Linkedin

Iš didžiojo ketvertuko paskutinis, bet tikrai ne prasčiausias – verslo kontaktų socialinis tinklas Linkedin. Kol vieni naudojasi šiuo tinklu darbo paieškoms, rekomendacijoms ir tikram bendravimui, kiti Linkedin naudoja stiprių verslo ryšių užmezgimui. Prasmingiausi čia yra tie ryšiai, kuriems parodoma tikroji jūsų teikiamų paslaugų ar produktų vertė – kaip jie gali pasitarnauti. Neparduok savo paslaugų tiesiogiai. Čia reikia patarti, parodyti, bendrauti. Svarbiausia – nepiktnaudžiauti.

Pinterest

Svarbus socialinis tinklas – Pinterest. Tai – hobis mėgstantiems kolekcionuoti nuotraukas, straipsnius, receptus, atvirutes ir apskritai viskam, kas išreiškia požiūrį, darbą ir pomėgius. Tai – lengviausias būdas apjungti žmones, gyvenančius tuo pačiu kaip ir tu. Per juos potencialių klientų ratas augs žymiai sparčiau, kadangi jus jungia stipri emocija – žmonių saviraiška.Darant išvadas – Linkedin, Google +, Twitter ir Pinterest – kiekvienas iš jų jungia visiškai skirtingus žmones, su skirtingais pomėgiais ir požiūriais, skirtingais tikslais. Kiekviename tinkle jūs galite pateikti skirtingas žinutes kiekvienam atskiram žmonių ratui. Tai padės pasiekti tinkamus ilgalaikius rezultatus – jūsų vardas taps žinomas, padidės puslapio srautas – visa kita priklauso tik nuo jūsų ir to, kaip prisistatysite savo auditorijai. Tokiu būdu turėsite stiprų ryšį su savo klientais ir partneriais. Viską viename siūlo Facebook tinklas – bet nepamirškite, jis vienas jungia labai skirtingus ir reiklius žmones. Neįmanoma perduoti bendros žinutės visoms skirtingoms asmenybėms – vienus tai erzins, kitiems bus nuobodu, kiti supras kitaip, kitiems žinoma patiks, nes pataikėte į tai, ką jie nori girdėti. Dar kartą noriu pabrėžti svarbų faktą – visi žmonės skirtingi.Taigi skirkite laiko ir pastangų. Jeigu negalite, samdykite profesionalus, kurie jums gali pagelbėti. Neatidėliokite, nes jūsų konkurentai laimės. Docialinės medijos dėka jūs užmegsite stipresnius ryšius su savo klientais ir partneriais, jūs tapsite draugais. O sena žinoma tiesa – geri draugai lieka ištikimi.Daugiau informacijos: ORCA TEAM

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku