VALSTYBINĖS INSPEKCIJOS GALI TURĖTI EFEKTYVESNĘ DARBO UŽMOKESČIO SISTEMĄ
Mokesčių, darbo, statybų, metrologijos bei kelių transporto tarnybose dirba šimtai inspektorių, kurių pagrindinė užduotis yra kasdien tikrinti, kad įmonėse būtų laikomasi valstybės nustatytų veiklos normų. Šių tarnybų darbuotojams yra mokamas fiksuotas
atlyginimas. Perėjus prie darbo užmokesčio, mokamo pagal atliktų užduočių kiekį bei tam sugaištą laiką, valstybinės inspekcijos galės sutaupyti biudžeto lėšų.
Galimybė valstybinėms inspekcijoms
Daugumoje inspekcijų atlyginimai mokami pagal darbo sutartį. Tai reiškia, kad nepriklausomai, nuo to, kiek darbuotojai padaro užduočių, išmokama fiksuota alga. Vadinasi, inspektorius gali per dieną atlikti vos keletą suplanuotų darbų, o mėnesio pabaigoje gauti visą numatytą atlyginimą. Akivaizdu, kad tokia atlyginimų sistema neefektyvi.
Sprendimas
Jau keletą metų rinkoje egzistuoja sprendimai, kurių dėka įmonės tikslai apskaičiuoja darbuotojų krūvį bei realaus darbo trukmę. Vienas pavyzdžių - mobili užduočių valdymo sistema Taskenger. Įdiegus Taskenger užduotys inspektoriams registruojamos internetinėje programoje. Vietoje popierinių užduočių blankų darbuotojai užduotis gauna ir planuoja išmaniuosiuose įrenginiuose. Atlikdami darbus inspektoriai užduočių programoje pildo darbų ataskaitą, suveda duomenis, formuoja darbų priėmimo-perdavimo aktus, supažindina kliento atstovą su atliktais darbais pasirašytinai, nufotografuoja su užduotimi susijusį objektą. Naudojantis šia sistema galima realiu laiku matyti darbų eigą, darbuotojų buvimo vietą bei užimtumą.
Nauda inspekcijoms
Tiksliai apskaičiavus inspektorių darbo krūvį bei trukmę, valstybinės tarnybos gali mokėti adekvatų atlygimą. Taip pat Taskenger padeda inspekcijoms efektyviau atlikti savo funkcijas bei sutaupyti biudžeto lėšų.
Nauda darbuotojams
Inspektoriams Taskenger yra patogi darbo priemonė. Mobiliame telefone galima lengvai planuoti darbų atlikimo laiką, kelionės maršrutą, matyti kitas užduotis bei galutinius terminus. Telefonu paprasta pažymėti pastabas, prisegti nuotraukų bei pildyti statinio apžiūros aktus. Taip pat darbuotojai tampa produktyvesni, labiau motyvuoti dirbti, kadangi kuo daugiau užduočių padarys - tuo didesnį atlyginimą gaus.
Papildomi privalumai
Greitesnis, tikslesnis užduočių paskirstymas, popierizmo atsikratymas, dokumentų skaitmeninimas. Galimybė realiu laiku stebėti darbuotojų veiklas bei būti užtikrintiems, kad darbo metu užduotys yra atliekamos ten kur reikia.Daug valstybinių inspekcijų vienija problema - neadekvačiai mokamas atlyginimas inspektoriams. Mobili užduočių valdymo sistema Taskenger leidžia atitinkamai apskaičiuoti inspektorių atlyginimą pagal padarytų užduočių kiekį, sugaištą laiką sutaupyti biudžeto lėšas.
Apie TaskengerTaskenger (www.taskenger.lt) - pirmaujantis Lietuvoje sprendimas, skirtas didinti darbuotojų, atliekančių užduotis ne biure, darbo planavimo, paskirstymo, vykdymo, kontrolės ir analizės procesų efektyvumą. Tarp Taskenger patenkintų klientų tokios kompanijos, kaip Selecta, Caverion, Inservis, Vilniaus energija, Vilniaus vandenys, Lietuvos dujos, Šilėja ir kt.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Vadyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti