Šiemet Lietuvos šeimų pirkinių krepšelyje daugiau šviežių produktų

Publikuota: 2014-05-21
Atnaujinta 2015-06-01 13:15
 

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, per pirmus keturis šių metų mėnesius šeimos kasdienių pirkinių krepšelyje dominavo švieži produktai – sezoniniai vaisiai ir daržovės, mėsa, pieno produktai, duonos gaminiai. Šie produktai sudarė maždaug du trečdalius
bendro pirkinių krepšelio. Vieno apsipirkimo metu statistinė Lietuvos šeima vidutiniškai išleido nuo 200 iki maždaug 350 litų. 

„Šeimų poreikiai – keičiasi. Dabar dažna Lietuvos šeima rūpinasi savo mityba ir parduotuvių lentynose ieško ne tik kokybiškų produktų ir geros kainos ar apsipirkimo patogumo. Joms ne mažiau svarbu tampa ir tai, kokia produktų kilmė ir sudėtis, kaip greitai produktai patenka ant pietų stalo, ar jie padeda sveikai maitintis, sveikai gyventi. Šeimos mūsų tinklo parduotuvėse apsiperka dažniausiai, todėl mums svarbu atsižvelgti ir patenkinti besikeičiančius šeimų poreikius“, – sako MAXIMA LT, UAB, Rinkodaros ir pardavimų departamento direktorius Norbertas Žioba.Analizuojant pardavimų duomenis matyti, kad šeimos pirkinių krepšelį sudaro vidutiniškai nuo 20 iki maždaug 60 skirtingų pavadinimų prekių. Jame dominuoja švieži maisto produktai – sezoniniai vaisiai ir daržovės, mėsa, pieno produktai, duonos gaminiai. Šie produktai sudaro maždaug du trečdalius bendro šeimų pirkinių krepšelio ir jų paklausa nuosekliai auga. Lyginant su praėjusiais metais, šiemet šviežių produktų šeimų pirkinių krepšelyje yra maždaug trečdaliu daugiau.Šeimos pirkinių krepšelyje ne mažai vaikų mėgstamų produktų – itin populiarūs varškės sūreliai, įvairūs jogurtai ir šokoladinis kiaušinis.„Pastebime ir tai, kad šeimos vis dažniau ragauja egzotiškus vaisius, išbando retesnių rūšių sūrius, kumpius bei savo valgiaraštį periodiškai papildo ilgesnio galiojimo produktais, tokiais kaip kiaušiniai, miltai, kruopos ar cukrus. Tai rodo, kad šalies gyventojai vis daugiau dėmesio skiria ne tik subalansuotai mitybai, bet ir dažniau gamina namuose“, – sako N. Žioba.Iš ne maisto produktų šeimos pirkinių krepšelyje dominuoja įvairūs buityje naudojami daiktai, skalbimo, valymo bei namų priežiūros priemonės, sauskelnės, žaislai. Šeimos nepraleidžia progos savo sėkmę išbandyti ir įvairiose loterijose: maždaug kas trečiame šeimos pirkinių krepšelyje – loterijos bilietas.Apsipirkti į tinklo parduotuves šeimos dažniausiai užsuka savaitgaliais, jos apsipirkimui skiria daugiau laiko, ir jų pirkinių krepšeliai, lyginant su kitais „Maxima“ parduotuvių klientais, paprastai būna pilnesni – nes būtinais pirkiniais šeimos paprastai apsirūpina visai ateinančiai savaitei. Vieno apsipirkimo metu statistinė Lietuvos šeima vidutiniškai išleidžia nuo 200 iki maždaug 350 litų.„Top 15“ produktų, kuriuos galima rasti bemaž kiekviename šeimos krepšelyje:

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku