SEO AKADEMIJA: Pasidaryk pats savo web svetainę GOOGLE TOP pirmame lape!

Publikuota: 2014-05-05
Atnaujinta 2015-06-09 17:08
 

Kiek galima interneto svetainių turėtojus maitinti nežinia? Kiek dar juos gasdinsime nerealiomis SEO kainomis, mistiniais SEO terminais ir apibrėžimais bei paslaptimis apgaubtomis žinutėmis iš Google ar kitų paieškos sistemų?

Visiems, kurie nori valdyti savo verslo internete situaciją patys, SEO AKADEMIJA (www.seoakademija.lt) parengėgrandiozinius dviejų dienų kursus, kur paprastai aiškiai, žmonių kalba bus atskleistos tinklapių optimizavimo SEO paslaptys, bus duoti konkretūs interneto rinkodaros įrankiai ir marketingo priemonės, kaip patiems nemokamai internete pozicionuoti savo verslą ir tuo pačiu su savo web svetaine atsirasti GOOGLE TOP‘e.SEO AKADEMIJA sujungusi dvi lektores, savo srities profesionales, SEO ir interneto rinkodaros bei viešųjų ryšių, pateiks SEO AKADEMIJOS klausytojams unikalią mokymo metodiką,turinio internete generavimo paslaptis, kur pateiktą informaciją suprasIR PROGRAMAVIMO ĮGŪDŽIŲ NETURINTYS ASMENYS. Teorija ir praktika, susėkmingais pavyzdžiais, tai žinios, kurių nemoko universitetuose. Metodika, apie kurios nuotrupas šnabžda, tačiau visko iki galo niekas nepateikia – visa tai SEO AKADEMIJOS seminaro dalyviai gaus mokymų metu.SEO AKADEMIJA dviejų dienų mokymai SEO PRAKTIKO kvalifikacijai gauti vyks 2014 m. gegužės 16, 17 dienomis Vilniuje, Raitininkų g. 4, viešbutyje "Šarūnas". Kavos pertraukos, pietūs, nemokama automobilių stovėjimo aikštelė įskaičiuoti į seminaro kainą. Galioja NUOLAIDOS visiems, kurie užsako SEO AKADEMIJA naujienlaiškį bei sekantiems asmenims iš tos pačios įmonės. Daugiau informacijos:www.seoakademija.ltIšklausę šiuos mokymus, seminaro dalyviai supras, kaip ne tik žinoti, bet ir mokėti praktiškai administruoti interneto svetainę,kurti įtaką darančius tekstus, straipsnius ir naujienlaiškius. Mokymų metu bus pateikti SEO marketingo valdymo niuansai irnuoseklus „žingsnis po žingsnio“ planas bei praktiškai veikiantys įrankiai, kurie yra efektyviausiai dirbančių specialistų „know-how“.Taip pat SEO AKADEMIJA mokymų metu seminaro dalyviai gaus tiek legalių nemokamų įrankių pėdoms internete palikti, kadnuo šiol neturės kada nervintis dėl konkurentų. Nes šiuose net dviejų lektorių specializuotuose mokymuose informacija bus pateikiama kartu su praktiniais pavyzdžiais ir veiksmų planais.

Būsimi SEO AKADEMIJOS praktikai gaus įrankius, kaip dirbti su SEO, kaip kurti viešųjų ryšių strategiją, marketingo kalendorių, atlikti raktinių žodžių tyrimą, SEO auditą, socialinių tinklų valdymo priemones ir kitus išbandytus bei praktiškai veikiančius metodus. Išsami SEO AKADEMIJA dviejų dienų mokymų programa:

SEO AKADEMIJOS kursai, 1-oji diena 9.00 - 9.30val.Registracija. Susipažinimas. Kava.9.30 - 11.10val. SEO MOKYMAI (I dalis)Apnuogintas SEO. Kas iš tikrųjų yra SEO be paslapties šydo? Ar tai tikrai mistinių galių reikalaujantis darbas?Įrodymai, kodėl optimizuoti svetainę gali programavimo įgūdžių neturintys asmenys.Seminare bus atskleista SEO „formulė“, kuria vadovaujasi sėkmingiausi SEO specialistai.Seo auditas. Gausite bendrą supratimą apie savo interneto svetainę ir suprasite būtiniausius niuansus, t.y. „nusivalysite miglą nuo akių“ sužinoję, ko reikalauti iš turinio valdymo sistemos perkant svetainę iš web kūrėjų, kad ateityje svetainė tarnautų Jūsų verslui. Gausite konkretų sąrašą punktų, kaip paruošti interneto svetainę paieškos sistemų optimizavimui.11.10 - 11.20val.Kavos pertrauka.11.20 - 13.00val.SEO MOKYMAI (II dalis)Konkurencinės rinkos raktinių žodžių tyrimas. Seminaro metu išmoksite išsitirti savo veiklos rinką ir gebėsite perprasti savo verslo srities vartotojų elgseną bei konkurentus. Šis įrankis jums tarnaus ne tik viso SEO projekto įgyvendinimo metu, bet ir leis geriau orientuotis savo verslo srityje, jausti rinkos pulsą iš arti. Įrankis padės suprasti tikrąją veiklos vardo svarbą ir į savo veiklos pavadinimą pažvelgti kitu žvilgsniu. Žinojimas to, ko iš tiesų ieško vartotojai internete ir kaip jie ieško Jūsų verslo produktų ar paslaugų, jums, kaip SEO AKADEMIJOS praktikams, leis visada lanksčiau ir greičiau reaguoti darant marketingo, lojalumo akcijų, kainodaros, įvaizdžio sprendimus. Šis įrankis ir speciali seminare suteikiama forma padės tiek tinklapio optimizavimo proceso metu, tiek nuolat dirbant su interneto rinkodaros procesais.Turinio generavimo, tekstų valdymo paslaptys: svetainės turinys, tekstai išorėje ir tai, kas „nematoma“ – meta įrašai turinio valdymo sistemoje. Kas yra interneto svetainės „medis“ ir kaip jį sukurti? Visą metodiką gausite seminare, kaip ir tekstų idėjų kūrimo technikas. Kūrybiškumo mąstymo ir paprasti idėjų generavimo metodai suteiks pasitikėjimo lengvai ir su ugnele kurti tekstus svetainei. Kodėl naujuoju interneto turiniu vadinamos nuotraukos? Sužinosite, kodėl internete net ir nuotrauka yra „tekstas“. Seminaro metu gausite konkrečią formą – įrankį, kuris padės susiorientuoti ruošiant tekstus svetainės išorei ir vidui. Suprasite, kaip pritraukti vartotojus į Jūsų tinklapį, o ne į konkurento. Tapę SEO AKADEMIJOS praktikais išmoksite adaptuoti raktinių žodžių tyrimo rezultatus Jūsų tinklapio naudai.13.00 - 14.00val.Pietūs.14.00 - 15.40val.MOKYMAI. Viešieji ryšiai (I dalis)Kaip pritraukti ir išlaikyti dėmesį. Kuo viešieji ryšiai gali pasitarnauti Jūsų interneto svetainės optimizavimo procesui? Kuo reklama skiriasi nuo viešųjų ryšių? Kaip parengti viešinimo planą? Tik SEO AKADEMIJOS praktikai gaus žinių ir išmoks, kaip patiems paruošti straipsnį. Suprasite, kaip gaunamą informaciją vertina žurnalistai ir redaktoriai. Praktiniai pavyzdžiai, kaip išplatinti savo straipsnius, kad jie atkreiptų didžiųjų portalų dėmesį. Sužinosite, kaip ruošiami straipsniai spaudos kanalams, kaip straipsnių dėka didinti matomumą internete ir tuo pačiu gerinti savo įvaizdį.Viešųjų ryšių sritys ir tikslai. Kaip išnaudoti visas viešųjų ryšių sritis ir kaip pasiekti didžiausios naudos, remiantis savo verslo tikslais. Kada ir kaip viešieji ryšiai gali padėti išspręsti veiklos problemas? Priemonės, kurios veikia. Kiek viešieji ryšiai yra „matomi“ ir kiek „nematomi“? Kokios yra veiksmingiausios priemonės ir kaip jas pasirinkti bei įgyvendinti.Straipsnių ir pranešimų spaudai kūrimas. Pagrindinės taisyklės, kaip žmogus skaito ir „vartoja“ informaciją. SEO AKADEMIJOS praktikai gaus praktines žinias ir patarimus, kaip konstruojami žiniasklaidos tekstai, kaip tekstais galima daryti įtaką ir sukelti susidomėjimą.15.40 - 16.00val.Kavos pertrauka. MOKYMAI. Viešieji ryšiai (II dalis)Darbo su žiniasklaida specifika. Kaip žiniasklaidos darbuotojai supranta informaciją ir į ką jie atkreipia dėmesį? Kokios yra darbo su žiniasklaida sėkmės prielaidos.Kaip tapti nuomonės lyderiu? Svarbiausios „žaidimo“ taisyklės, kuriomis vadovaujasi viešai pripažinti ekspertai. Ko reikia, kad tavęs pradėtų klausyti?Naujienlaiškių efektyvumas. Kaip kurti naujienlaiškius, kuriuos norisi gauti ir skaityti? Naujienlaiškių lietuviškosios ir užsienietiškos sistemos. Kodėl e-parduotuvės skaičiuoja kiekvieną naujienlaiškio peržiūrą ir kovoja dėl procento, o viešųjų ryšių specialistų parengti santykių su klientais valdymo būdai –naujienlaiškai – skaičiuoja 3x didesnį efektyvumą.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

SEO AKADEMIJOS kursai, 2 - oji diena 9.00 - 9.30val.Registracija. Rytinė kava.9.30 - 11.10val.SEO MARKETINGO MOKYMAI (I dalis)SEO marketingas arba „pėdos internete“. Su kuo tai „valgoma“, kontroliuojama ar ne? Aiškūs ir konkretūs būdai, kaip generuoti ir valdyti savo veiklos informacijos turinį internete legaliomis „baltomis“ priemonėmis. SEO AKADEMIJOS būsimi praktikai gaus kelių šimtų konkrečių nuorodų paketą, kur svarbu išplatinti informaciją apie savo veiklą internete.Unikalus SEO AKADEMIJOS įrankis - marketingo kalendorius, nuo šiol bus prieinamas ir visiems SEO AKADEMIJOS praktikams. Seminare išmoksite ne tik kaip naudotis, bet ir kaip jį efektyviai pritaikyti kasdienėje organizacijos veikloje.E-nuorodų tinklo generavimas. Seminaro dalyviai gaus e-nuorodų paketą bei sužinos specifinius e-nuorodų tinklo generavimo niuansus.Socialiniai tinklai ir jų reikšmė. Darbas su Facebook, Google+, Twitter, Linked‘In, Pinterest ir kitais socialiniais tinklais. Kuo skiriasi paskyra, fanų puslapis ar grupė? Suprasite, ko tikėtis iš „draugų“ ir kaip elgtis su savo paskyros fanais ir ką, kaip ir kodėl pateikti savo socialiniuose tinkluose. Gausite idėjų generuoti pranešimams jūsų socialinio tinklo paskyroje. Gausite Facebook grupių paketą su iki 700 000 narių auditorija. Svarbiausia, jums taps aiškūs socialinio tinklo vartotojų elgesio motyvai.11.10 - 11.20val.Kavos pertrauka.11.20 - 13.00val.SEO MARKETINGO MOKYMAI (II dalis)Blog‘ų kūrimas ir reikšmė tinklapio optimizavime. Kodėl ir kam reikia kurti Blog‘ą ir kur geriausiai jį sukurti? Ką ir kaip pateikti Blog‘e?Yuotube reprezentaciniai filmukai. Sužinosite, kodėl svarbu turėti savo veiklos filmą Youtubėje? Gausite NEMOKAMĄ įrankį, kuriuo lengvai išmoksite susikurti reprezentacinius filmukus apie Jūsų veiklą. Sužinosite, kaip reikia pateikti savo veiklą Youtube socialiniame tinkle.13.00 - 14.00val.Pietūs.14.00 - 15.40val.SEO MARKETINGO MOKYMAI (III dalis)Skelbimai internete ir jų reikšmė tinklapio optimizavimui. Sužinosite, kaip pateikti informaciją skelbimų tinklapiuose. Gausite NEMOKAMŲ skelbimų portalų paketą.Apklausos internete. Suprasite, kaip apklausos internete gali pasitarnauti Jūsų veiklos strateginiam planavimui bei interneto tinklapio optimizavimui. Sužinosite, kaip ir kur geriausia kurti apklausas internete, kaip jose reikia pateikti savo veiklą ir kitus svarbius, su apklausomis susijusius niuansus.Forumai. Vis dar populiarūs forumai reikalauja tam tikrų žinių. SEO AKADEMIJOS praktikai sužinos, kodėl nereikia kurti internete „fake“ komentarų ir, kaip kurti „baltus“ komentarus. Ir kaip turint specifinę veiklos sritį galima dirbti su forumais? Gausite idėjų ir patarimų, kaip forumuose generuoti vartotojų nuomonę apie savo verslą ar veiklos sritį.15.40 - 16.00val.Kavos pertrauka.16.00 - 17.30val.SEO MARKETINGO MOKYMAI (IV dalis)Komentarų valdymo paslaptys. Net ir neigiami komentarai yra valdomi. Tai bus įrodyta seminaro metu, o SEO AKADEMIJOS praktikai išmoks, kaip paprastai suvaldyti sukauptus interneto istorijoje neigiamus atsiliepimus ar nuolatinius tyčinius konkurentų veiksmus.Baneriai ir jų reikšmė. Kada banerinė reklama veikia geriausiai? Kaip minimaliomis išlaidomis pasiekti geriausių rezultatų? Ko tikėtis ir reikalauti bei kaip dirbti su didžiausiais portalais?SEO straipsniai. Sužinosite, kuo skiriasi seo straipsniai nuo įprastų straipsnių spaudos šaltiniuose ir kodėl kartais „vietoj princo galite gauti varlę“. Sužinosite, kodėl nereikia perlenkti lazdos su seo straipniais ir kaip paruošti tinkamą seo straipsnį.Paketas seo straipsnių talpinimui- dar viena SEO AKADEMIJOS dovana jums.17.30val.Sertifikatų įteikimas.

Apie SEO AKADEMIJA lektoresEvelina Tamulaitienė – SEO AKADEMIJOS įkūrėja, SEO*, interneto rinkodaros lektorė, turinti 14-os metų patirtį interneto rinkodaros srityje, daug metų dirbusi marketingo direktore informacinių technologijų įmonėse, turinti sėkmingą darbo su eksporto rinkom patirtį. Šiandien savo hobį ir meilę internetui bei informacijos valdymui, pavertusi verslu, veda individualius ir grupinius SEO mokymus, kuria interneto svetaines, kuruoja ir vysto web projektus, teikia seo paslaugasSEO MAMA prekinio ženklo pavadinimu Lietuvos, Rusijos, Europos rinkoms, rašo straipsnius bei įvairiausius tekstus, teikia tradicinio marketingo paslaugas marketingo agentūros MINI ENGEL prekinio ženklo pavadinimu.SEO* - paieškos sistemų optimizavimas Janina Sabaitė Melnikovienė – komunikacijos, viešųjų ryšių, ryšių su žiniasklaida, verslumo skatinimo ir kūrybiškumo mokymų lektorė, sertifikuota NLP* ir koučingo specialistė, turi 15-os metų patirtį žurnalistikoje, viešųjų ryšių ir interneto žiniasklaidos projektų valdymo srityse, SEO AKADEMIJOS partnerė. Viešųjų ryšių ir integruotos komunikacijos patirtis sukaupta dirbant mažmeninės prekybos tinkluose, energetikos, aplinkosaugos sektoriaus įmonėse komunikacijos ir rinkodaros padaliniuose. Įmones ir pradedančius bei augančius verslininkus strateginės komunikacijos ir prekės ženklo valdymo klausimais konsultuojanti ekspertė šiuo metu yra viešųjų ryšių agentūros „Adres“ partnerė, bendradarbiauja su „Verslia Lietuva“, įvairiomis mokymo organizacijomis, vykdo įvairius projektus su interneto žiniasklaidos portalais.NLP* - neurolingvistinis programavimas
Kviečiame registruotis. Vietų skaičius ribotas. Užsipildžius grupei, dalyvių registracija bus stabdoma.www.seoakademija.lt

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku