GEFCO Grupė pristatė naują strateginį tikslą iki 2020 m.

Publikuota: 2014-04-09
Atnaujinta 2015-06-01 13:24
 

Pasaulinė pramonės logistikos dalyvė ir automobilių logistikos lyderė Europoje GEFCO Grupė 2013 m. pasiekė 4 mlrd. eurų apyvartą, kuri yra 11 % didesnė nei 2012 m. Einamosios veiklos pajamos sudarė 95,5 mln. eurų, o grynasis pelnas siekė 55 mln. eurų (28
% didesnis nei ankstesniais metais).

„Nors ir buvo sunkumų, su kuriais susiduria Europos ekonomika, 2013 m. rezultatai buvo geri ir atitiko mūsų lūkesčius. Jie parodo, kad klientai pripažįsta unikalią patirtį, kurią GEFCO sukaupė optimizuodama tiekimo grandinę. Šie rezultatai yra konkretus įrodymas, kad esame finansiškai patikima organizacija, įgyvendinanti teisingą geografinę ir įvairių sektorių diversifikavimo strategiją“, – teigė GEFCO vykdomosios valdybos pirmininkas Lukas Nadalis.2013 m. GEFCO grupės apyvarta siekė 4 mlrd. eurų ir buvo pati didžiausia bendrovės istorijoje nuo jos įsteigimo 1949 m. Šį apyvartos padidėjimą iš esmės lėmė GEFCO vykdoma veikla Centrinėje ir Vakarų Europoje, taip pat Pietų Amerikoje. Bendrovės rezultatai kitose pasaulio šalyse išliko stabilūs.Grupės pelningumas pagerėjo ir atitinka standartus šioje pramonės šakoje. Dėl itin nedidelės paskolų naštos GEFCO turėjo galimybę metų metais kurti ilgalaikį ir reguliarų pinigų srautą, kuris apsaugojo bendrovę nuo recesijos 2009 m. ir Europos automobilių rinkos sulėtėjimo 2012 m. ir 2013 m. Būtent stabili finansinė situacija užtikrino tolesnei GEFCO plėtrai reikalingą lankstumą.Rezultatai pasiekti 2013 m. GEFCO patvirtina, kad žemu turto panaudojimo intensyvumu pagrįstas verslo modelis yra teisingas, o lanksti išlaidų struktūra yra efektyvi.Be to, pasiekti rezultatai užtikrino Grupei vietą tarp dešimties geriausių Europos logistikos integruotojų. GEFCO taip pat pirmauja Europoje pagamintų transporto priemonių logistikos (angl. Finished Vehicles Logistics) srityje.

2013 m. – GEFCO svarbių pokyčių metai

2013 m. pasižymėjo svarbiais pokyčiais GEFCO – 2012 m. pabaigoje „PSA Peugeot Citro?n“ (PSA) pardavė 75% bendrovės akcijų Rusijos geležinkeliams (RZD), tačiau GEFCO išliko išskirtines teises turinčiu logistikos paslaugų teikėju PSA visame pasaulyje.Partnerystė su RZD grupe užtikrina GEFCO ilgalaikį strateginį bendradarbiavimą ir naujas augimo galimybes Rusijoje ir Nepriklausomų valstybių sandraugos šalyse.Tai suteikia GEFCO lengvesnį prieinamumą prie pirmaujančių Rusijos ir tarptautinių gamintojų, kurie veikia šiose rinkose, ir gali padėti jiems optimizuoti tiekimo grandines bei pagerinti produktyvumą. Partnerystė su RZD grupe taip pat įgalino paspartinti logistikos paslaugų tiekimą tarp Azijos, Rusijos ir Europos geležinkelio linijomis taip dar labiau paskatindama GEFCO augimą.

Siekdama paspartinti plėtrą šiame regione, GEFCO reorganizavo savo struktūrą ir suformavo atskirą geografinę zoną, kurioje buvo sutelkta Maskvoje įsikūrusi ir jau veikianti 50 logistikos ekspertų grupė. GEFCO dabar gali pritaikyti savo sukauptas žinias Rusijos rinkoje pasiūlydama visą asortimentą GEFCO paslaugų.

Diversifikavimas – bendrovės strategijos pagrindas

2013 m. buvo sudaryta septynerių metų trukmės sutartis su „General Motors“ (GM), pagal kurios sąlygas GEFCO kontroliuoja ir optimizuoja visą GM logistikos grandinę Europoje ir Rusijoje. Pasirašiusi šią sutartį, apimančią daugiau nei milijono transporto priemonių logistiką per metus, GEFCO tapo didžiausia Europoje logistikos integruotoja automobilių sektoriuje, nors ir buvo didesnių ar mažesnių sėkmių, su kuriomis susidūrė ši rinka.Kiekvienais metais Grupė diversifikuoja savo klientų portfelį. Paslaugų pardavimai, didžiosioms tarptautinėms įmonėms, išskyrus „PSA Peugeot Citro?n“, ir vidutinio dydžio bendrovėms, nuolat didėjo ir 2013 m viršijo 2 mlrd. eurų. Šios pajamos dabar sudaro 50 % Grupės bendros apyvartos, palyginus su 2012 m. pasiektais 42 %. Be automobilių gamintojų ir tiekėjų, GEFCO taip pat didžiuojasi klientais iš įvairių sektorių, ypač aviacijos ir pramoninių mašinų gamintojų („High and Heavy“).Garsėjanti savo paslaugų patikimumu GEFCO yra pajėgi pritaikyti automobilių logistikoje, kuri neabejotinai yra viena reikliausių iš šiuolaikinių sektorių, įgytas žinias pramonės srautų globalizavimui ir tarptautinių klientų, kurie susiduria su sudėtingomis ir globaliomis problemomis, poreikiams.Organizuodama savo veiklą penkiomis veiklos krytimis (sausumos ir jūrų transporto logistika, sandėliavimas ir daugkartinės pakuotės, pagamintų transporto priemonių logistika ir atstovavimas tvarkant muitinės bei mokesčių klausimus), GEFCO pasiruošusi pasiūlyti visą tiekimo grandinę apimančius sprendimus, skirtus patenkinti patiems griežčiausiems reikalavimams.

Visapusiškai integruotų informacijos sistemų pagalba Grupė užtikrina patikimą duomenų apsikeitimą ir gali nuosekliai remti visame pasaulyje vykdomas veiklas ir operacijas. GEFCO, siekdama padidinti savo paslaugų pridėtinę vertę ir pagerinti tiek savo, tiek klientų našumą, didžiausią dėmesį skiria savo tyrimų ir inžinerijos skyrių vystymui ir tobulinimui, taip pat auginti logistikos inžinerijos pajėgumams.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Spartus ir nuolatinis augimas tarptautiniu lygmeniu

2013 m. duris atvėrė trys naujos GEFCO dukterinės bendroves Dubajuje, Meksike ir Kroatijoje, tokiu būdu Grupė pabrėžė norą padėti savo pagrindiniams tarptautiniams klientams pasiekti sėkmę vykdant naujus pardavimus. Šiandien Grupės tinklą sudaro 37 dukterinės bendrovės (1999 m. jų buvo 9), kurį papildo 150 valstybių apimantis partnerių ir pardavimo atstovų tinklas.

Būtent šis globalus tinklas leidžia Grupei valdyti logistikos srautus šalyse, kuriose ji veikia, ir turėti įtaką daugelyje sparčiai augančių regionų, tokių kaip Pietų Amerika, Kinija, Indija, Centrinė ir Rytų Europa, Vidurio Rytai ir Rusija.Tai yra pranašumai ir galimybės, kurias GEFCO siekia išnaudoti kaip savo ambicingos plėtros strategijos dalį. Grupės strateginis tikslas yra iki 2020 m. pasiekti 8 mlrd. eurų apyvartą.„Planuojame padvigubinti apyvartą paspartindami savo geografinį bei skirtingų sektorių diversifikavimą ir pasitelkdami išorės plėtros iniciatyvas“, – tikino Lukas Nadalis.

GEFCO Grupė

GEFCO nustato logistikos pramonės standartus. GEFCO veikla apima penkias pagrindines kryptis: pervežimus sausumos keliais, jūrų pervežimus, automobilių platinimą ir atstovavimą tvarkant muitinės ir mokesčių klausimus. Todėl GEFCO pajėgi teikti globalius, naujus vidaus ir tarptautinės bei importo ir eksporto logistikos sprendimus, atitinkančius visą pramonės reikalavimų spektrą. GEFCO grupės atstovybės veikia 150-yje valstybių, ji priklauso didžiausių Europos logistikos kompanijų dešimtukui; 2013 m. jos apyvarta sudarė 4 mlrd. eurų, grupėje dirbo 11 500 darbuotojų. Grupė turi 350 veiklos taškų visame pasaulyje. Savo veiklą GEFCO plėtoja Centrinėje Azijoje, Centrinėje ir Rytų Europoje, Vidurio Rytuose, Rytų Azijoje ir Pietų Amerikoje.Tinklalapis: www.gefco.net

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.
„Sirin Development“ sukirto rankomis su „Kesko Senukais“ dėl sandėlių nuomos Rygoje

Su „Girtekos“ grupe susijusi industrinio nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „Sirin Development“...

Draudimas rusams pirkti NT ir investuoti į fondus Lietuvoje sukrėtimo nežada, bet tikrintojams bus reikalų Premium

Europos Parlamentui svarstant šeštąjį sankcijų paketą, kuriame numatytas draudimas Rusijos piliečiams Europos...

50% pajamas pernai didinusi „CityBee“ ieško naujų automobilių Premium 2

Didžiausia trumpalaikės nuomos platforma Baltijos šalyse pernai pasiekė istorinį pajamų rekordą, toliau...

Logistika
05:45
Į Šeštokus atvyko antrasis traukinys iš Ukrainos

Pirmadienį į Šeštokus Lietuvos ir Lenkijos pasienyje atvyko antrasis bandomasis traukinys iš Ukrainos,...

Logistika
2022.05.23
Dviratininkų ir viešojo transporto eismas nuo birželio vyks kiek kitaip: įsigalioja keli nauji KET pakeitimai

Pirmąją vasaros dieną įsigalios nauji Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai, labiausiai aktualūs dviračių,...

Logistika
2022.05.23
„Orlen Lietuva“: esame sukaupę bitumo atsargų Premium 1

Remontui sustabdyta Mažeikių naftos perdirbimo AB „Orlen Lietuva“ ramina, kad dėl bitumo stygiaus nutraukti...

Pramonė
2022.05.23
J. Adomavičius: sunku uždaryti įmonę Rusijoje, kai du mūsų akcininkai sėdi Baltarusijos kalėjime Premium 1

Jurgis Adomavičius, muitinės tarpininko paslaugas teikiančios įmonės „Bunasta“ vadovas, VŽ podkaste pasakoja,...

Logistika
2022.05.23
Vis dar į Rusiją važiuojantys vežėjai užsakymų turi ir iki metų galo Premium 5

ES pritaikė sankcijas Rusijos ir Baltarusijos vežėjams, tačiau veidrodinių sankcijų Rusija neįvedė. Todėl šia...

Logistika
2022.05.23
Tiekimo problemos privertė „Harley-Davidson“ stabdyti dalį gamybos

Motociklų gamintoja „Harley-Davidson“ paskelbė dviem savaitėms Jungtinėse Amerikos Valstijose sustabdžiusi...

Pramonė
2022.05.22
Programišiai kelia grėsmę pasaulio maisto tiekimo grandinėms

Išmanūs ūkiai, kuriuose žmones vis dažniau pakeičia technologijos, gali tapti programišių taikiniu. Dėl to...

Inovacijos
2022.05.22
Už 135 mln. Eur parduotas 1955-ųjų „Mercedes“

1955-ųjų laidos „Mercedes-Benz“, viena iš vos dviejų egzistuojančių tokio modelio mašinų, šį mėnesį aukcione...

Automobiliai
2022.05.22
Į dviračių saugyklas Tauragėje investuota per 700.000 Eur 21

Tauragėje pradėjo veikti dviračių saugyklos. Panašūs darnaus judumo projektai pasaulyje – ne naujiena,...

Gazelė
2022.05.22
Kaliningrado pramonė: patiriame kolosalius sunkumus Premium 8

Kaliningrado metalo apdirbimo įmonės susiduria su „kolosaliais logistikos sunkumais“. Europos uostuose...

Pramonė
2022.05.22
„VW Taigo“: kaip detalės keičia paveikslą Premium

Ne itin reikšmingais pokyčiais nuo „VW T-Cross“ besiskiriantis krosoveris sukuria visiškai naujo automobilio...

Automobiliai
2022.05.21
VVT pateikė ieškinį dėl darbuotojų sutarčių stabdymo

„Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) penktadienį pateikė ieškinį teismui dėl daugiau nei trečdalio...

Vadyba
2022.05.20
LTG nekeičia planų atleisti beveik 2.000 darbuotojų

Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) vadovas sako, kad planas atleisti beveik 2.000 darbuotojų...

Logistika
2022.05.20
„Moller auto“ pelnas pernai augo 2,5 karto 1

„Volkswagen“ automobilių prekybos ir remonto bendrovė „Moller Auto“ praėjusiais metais gavo 75,3 mln. Eur...

Finansai
2022.05.20
Ateitis su 5G pagal „Ericsson“: kas laukia žmonių ir verslo Premium

5G ryšys dažnai yra pristatomas kaip technologija, kuri daugiausia naudos atneš verslui. Tai bent iš dalies...

Inovacijos
2022.05.20
K. Kaikaris – apie „CityBee" konkurentus, naujas technologijas, duomenų vagystės pamokas Premium 10

Kristijonas Kaikaris, „Modus Group“ priklausančios mobilumo „CityBee“ platformos vadovas, VŽ podkaste sako...

Logistika
2022.05.20
Vakarai ieško kelių, kaip iš Ukrainos išvežti pasaulio rinkai skirtus grūdus Premium

Rusijos agresija prieš Ukrainą kartu su sausromis ir vis dar nepasibaigusia koronaviruso pandemija kelia...

Verslo aplinka
2022.05.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku