„Kalnapilio-Tauro grupė“ sustiprino pozicijas aukštos kokybės alaus ir gaiviųjų gėrimų rinkoje

Publikuota: 2014-04-07
Atnaujinta 2015-06-01 12:56
 

Vieno didžiausių alaus gamintojų Lietuvoje „Kalnapilio-Tauro grupės“ audituotos pardavimo pajamos 2013 metais augo beveik 12 proc. ir pasiekė daugiau kaip 177 mln. litų. Danijos bendrovės „Royal Unibrew“ valdomos įmonės audituotas veiklos pelnas didėjo
daugiau nei du kartus ir pasiekė beveik 5 mln. litų. Pagrindinės „Kalnapilio-Tauro grupės“ augimo priežastys – sėkmingų, apdovanojimus pelniusių, naujienų įvedimas 2013 metais, produkcijos eksporto apimčių didinimas ir pasiteisinusi prekių ženklų komunikacija.
 

Vieno didžiausių alaus gamintojų Lietuvoje „Kalnapilio-Tauro grupės“ audituotos pardavimo pajamos 2013 metais augo beveik 12 proc. ir pasiekė daugiau kaip 177 mln. litų. Danijos bendrovės „Royal Unibrew“ valdomos įmonės audituotas veiklos pelnas didėjo daugiau nei du kartus ir pasiekė beveik 5 mln. litų. Pagrindinės „Kalnapilio-Tauro grupės“ augimo priežastys – sėkmingų, apdovanojimus pelniusių, naujienų įvedimas 2013 metais, produkcijos eksporto apimčių didinimas ir pasiteisinusi prekių ženklų komunikacija.„Mūsų pagrindinis tikslas – aukštos kokybės prekių ženklų įvaizdžio formavimas ir vystymas, kuris praeitais metais davė apčiuopiamų rezultatų. Abu pagrindiniai mūsų grupės prekių ženklai „Kalnapilis“ ir „Tauras“ sustiprino savo pozicijas alaus kategorijoje. „Kalnapilis“ 2013 metais buvo vienas labiausiai rinkoje augusių prekių ženklų. Gerus rezultatus lėmė sėkmingi naujų produktų įvedimai ir patraukli, įtraukianti šio prekių ženklo komunikacija, skatinanti žmones dažniau susitikti ir bendrauti“, – sako „Kalnapilio-Tauro grupės“, UAB generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.„Kalnapilio“ prekių ženklo rinkos dalis 2013 metais augo daugiau nei 26 proc. „Kalnapilio“ pristatytos naujienos – „Grand Select“ alus ir alus su greipfrutų sultimis „Lite“ – susilaukė didesnio pirkėjų pripažinimo nei buvo tikėtasi, t. y. pardavimo prognozes rezultatai viršijo net du kartus. Išskirtinio skonio alus „Grand Select“ pelnė kasmetinį „Nielsen“ apdovanojimą kaip sėkmingiausia metų naujiena lengvųjų alkoholinių gėrimų kategorijoje.„Prie gerų praėjusių metų mūsų grupės veiklos rezultatų prisidėjo ir „Tauro“ prekių ženklo augimas – jo rinkos dalis praėjusiais metais išaugo beveik 10 proc. Toks rezultatas išties džiugina, ypač įvertinus tai, kad pernai įvestas pakuočių dydžio apribojimas pareikalavo nemažai investicijų į „Tauro“ prekių ženklą“, – sako M. Kirstukas.2012 metų pabaigoje „Kalnapilio-Tauro grupė“ pradėjo partnerystę su viena didžiausių alaus bendrovių pasaulyje „Heineken“. Grupei patikėtas strateginio prekių ženklo „Heineken“ atstovimas ir pozicijų stiprinimas Lietuvos, Latvijos ir Estijos rinkose.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ 2013 metais stiprino savo pozicijas ne tik aukštos kokybės alaus, bet ir sulčių rinkoje. Nepriklausomai nuo bendro visos sulčių rinkos smukimo (5 proc.) praėjusiais metais, „Kalnapilio-Tauro grupės“ valdomas prekių ženklas „Cido“ įtvirtino savo pozicijas kaip išskirtinai kokybiškų 100 proc. sulčių lyderis – jo rinkos dalis šiame segmente pasiekė daugiau kaip 25 proc.Bendrovės eksportuojamos produkcijos – alaus ir gaiviųjų gėrimų – kiekis 2013 metais, lyginant su 2012-aisiais, augo 22 proc. Pagrindinės „Kalnapilio-Tauro grupės“ eksporto kryptys – kaimyninės šalys Latvija, Estija, taip pat Danija, Rusija, Didžioji Britanija, Airija, Ispanija, JAV ir net kai kurios Afrikos šalys. Lietuvos prekybos ir amatų rūmų asociacija „Kalnapilio-Tauro grupei“ šių metų pradžioje įteikė „Lietuvos eksporto 2013“ prizą už geriausius eksporto rodiklius Panevėžio ir Utenos regione 2013 metais.„Kalnapilio-Tauro grupė“ 2013 metais taip pat pelnė „Lietuvos metų gaminio“, „International Brewing Awards“ ir Tarptautinio skonio ir kokybės instituto apdovanojimus. „Omnibus“ tyrimo duomenimis, „Kalnapilio“ kūrybinė komunikacija, skatinanti žmones susitikti ir bendrauti gyvai, daugiau nei 80 proc. respondentų buvo įvertinta kaip įtraukianti, aktuali ir išskirianti.
2014 metus „Kalnapilio-Tauro grupė“ pradėjo, taip pat įvesdama naujienų. „Kalnapilio“ alaus darykla pristatė pirmąjį savo kvietinį alų „White Select“, „Tauras“ įvedė „Ruginį“.„Royal Unibrew“ yra vienintelė „Kalnapilio-Tauro grupės“ akcininkė. „Kalnapilio-Tauro grupė“ veiklą vykdo visose trijose Baltijos šalyse. Įmonėje, 2013 metų vidurio duomenimis, dirba 320 darbuotojų.Bendrovė nuolat remia įvairius sporto ir kitus kultūros renginius bei socialines iniciatyvas. Palaiko Lietuvos krepšinį – remia Kauno „Žalgirio“ ir Panevėžio „Lietkabelio“ komandas, įvairius teniso turnyrus ir galiūnų čempionatus. Taip pat remia įvairius muzikos festivalius, didžiausią Baltijos šalyse tarptautinę šiuolaikinio meno mugę „Art Vilnius“. Didelis dėmesys skiriamas Panevėžio miesto kultūriniam gyvenimui – šiemet tapo didžiuoju „Panevėžys – Lietuvos kultūros sostinė“ rėmėju. „Kalnapilio-Tauro grupė“ taip pat yra ilgalaikis „Maltiečių sriubos“, „Maisto banko“ ir Nacionalinio kraujo centro partneris.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku