„Kalnapilio-Tauro grupė“ sustiprino pozicijas aukštos kokybės alaus ir gaiviųjų gėrimų rinkoje
Vieno didžiausių alaus gamintojų Lietuvoje Kalnapilio-Tauro grupės audituotos pardavimo pajamos 2013 metais augo beveik 12 proc. ir pasiekė daugiau kaip 177 mln. litų. Danijos bendrovės Royal Unibrew valdomos įmonės audituotas veiklos pelnas didėjo
daugiau nei du kartus ir pasiekė beveik 5 mln. litų. Pagrindinės Kalnapilio-Tauro grupės augimo priežastys sėkmingų, apdovanojimus pelniusių, naujienų įvedimas 2013 metais, produkcijos eksporto apimčių didinimas ir pasiteisinusi prekių ženklų komunikacija.
Vieno didžiausių alaus gamintojų Lietuvoje Kalnapilio-Tauro grupės audituotos pardavimo pajamos 2013 metais augo beveik 12 proc. ir pasiekė daugiau kaip 177 mln. litų. Danijos bendrovės Royal Unibrew valdomos įmonės audituotas veiklos pelnas didėjo daugiau nei du kartus ir pasiekė beveik 5 mln. litų. Pagrindinės Kalnapilio-Tauro grupės augimo priežastys sėkmingų, apdovanojimus pelniusių, naujienų įvedimas 2013 metais, produkcijos eksporto apimčių didinimas ir pasiteisinusi prekių ženklų komunikacija.Mūsų pagrindinis tikslas aukštos kokybės prekių ženklų įvaizdžio formavimas ir vystymas, kuris praeitais metais davė apčiuopiamų rezultatų. Abu pagrindiniai mūsų grupės prekių ženklai Kalnapilis ir Tauras sustiprino savo pozicijas alaus kategorijoje. Kalnapilis 2013 metais buvo vienas labiausiai rinkoje augusių prekių ženklų. Gerus rezultatus lėmė sėkmingi naujų produktų įvedimai ir patraukli, įtraukianti šio prekių ženklo komunikacija, skatinanti žmones dažniau susitikti ir bendrauti, sako Kalnapilio-Tauro grupės, UAB generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.Kalnapilio prekių ženklo rinkos dalis 2013 metais augo daugiau nei 26 proc. Kalnapilio pristatytos naujienos Grand Select alus ir alus su greipfrutų sultimis Lite susilaukė didesnio pirkėjų pripažinimo nei buvo tikėtasi, t. y. pardavimo prognozes rezultatai viršijo net du kartus. Išskirtinio skonio alus Grand Select pelnė kasmetinį Nielsen apdovanojimą kaip sėkmingiausia metų naujiena lengvųjų alkoholinių gėrimų kategorijoje.Prie gerų praėjusių metų mūsų grupės veiklos rezultatų prisidėjo ir Tauro prekių ženklo augimas jo rinkos dalis praėjusiais metais išaugo beveik 10 proc. Toks rezultatas išties džiugina, ypač įvertinus tai, kad pernai įvestas pakuočių dydžio apribojimas pareikalavo nemažai investicijų į Tauro prekių ženklą, sako M. Kirstukas.2012 metų pabaigoje Kalnapilio-Tauro grupė pradėjo partnerystę su viena didžiausių alaus bendrovių pasaulyje Heineken. Grupei patikėtas strateginio prekių ženklo Heineken atstovimas ir pozicijų stiprinimas Lietuvos, Latvijos ir Estijos rinkose.
Kalnapilio-Tauro grupė 2013 metais stiprino savo pozicijas ne tik aukštos kokybės alaus, bet ir sulčių rinkoje. Nepriklausomai nuo bendro visos sulčių rinkos smukimo (5 proc.) praėjusiais metais, Kalnapilio-Tauro grupės valdomas prekių ženklas Cido įtvirtino savo pozicijas kaip išskirtinai kokybiškų 100 proc. sulčių lyderis jo rinkos dalis šiame segmente pasiekė daugiau kaip 25 proc.Bendrovės eksportuojamos produkcijos alaus ir gaiviųjų gėrimų kiekis 2013 metais, lyginant su 2012-aisiais, augo 22 proc. Pagrindinės Kalnapilio-Tauro grupės eksporto kryptys kaimyninės šalys Latvija, Estija, taip pat Danija, Rusija, Didžioji Britanija, Airija, Ispanija, JAV ir net kai kurios Afrikos šalys. Lietuvos prekybos ir amatų rūmų asociacija Kalnapilio-Tauro grupei šių metų pradžioje įteikė Lietuvos eksporto 2013 prizą už geriausius eksporto rodiklius Panevėžio ir Utenos regione 2013 metais.Kalnapilio-Tauro grupė 2013 metais taip pat pelnė Lietuvos metų gaminio, International Brewing Awards ir Tarptautinio skonio ir kokybės instituto apdovanojimus. Omnibus tyrimo duomenimis, Kalnapilio kūrybinė komunikacija, skatinanti žmones susitikti ir bendrauti gyvai, daugiau nei 80 proc. respondentų buvo įvertinta kaip įtraukianti, aktuali ir išskirianti.
2014 metus Kalnapilio-Tauro grupė pradėjo, taip pat įvesdama naujienų. Kalnapilio alaus darykla pristatė pirmąjį savo kvietinį alų White Select, Tauras įvedė Ruginį.Royal Unibrew yra vienintelė Kalnapilio-Tauro grupės akcininkė. Kalnapilio-Tauro grupė veiklą vykdo visose trijose Baltijos šalyse. Įmonėje, 2013 metų vidurio duomenimis, dirba 320 darbuotojų.Bendrovė nuolat remia įvairius sporto ir kitus kultūros renginius bei socialines iniciatyvas. Palaiko Lietuvos krepšinį remia Kauno Žalgirio ir Panevėžio Lietkabelio komandas, įvairius teniso turnyrus ir galiūnų čempionatus. Taip pat remia įvairius muzikos festivalius, didžiausią Baltijos šalyse tarptautinę šiuolaikinio meno mugę Art Vilnius. Didelis dėmesys skiriamas Panevėžio miesto kultūriniam gyvenimui šiemet tapo didžiuoju Panevėžys Lietuvos kultūros sostinė rėmėju. Kalnapilio-Tauro grupė taip pat yra ilgalaikis Maltiečių sriubos, Maisto banko ir Nacionalinio kraujo centro partneris.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti