Kuklesnis H&M pelnas – dėl investicijų
Hennes & Mauritz (H&M), antroji pagal dydį Europos drabužių prekybininkė, teigia, kad bendrovės pirmojo ketvirčio, pasibaigusio vasario 28 d., rezultatams įtakos turėjo intensyvios investicijos į internetinės prekybos plėtrą. H&M veiklos pelnas iša ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti