Labiausiai matomi, labiausiai stebinantys, labiausiai šildantys
Metų prekės ženklu 2014 m. tituluotas Coca Cola ženklas. Efektyviausios rinkodaros kampanijos laurai atiteko socialinės medijos rinkodaros kampanijai Neužmirštuolė. Laimėtojai vakar buvo apdovanoti Verslo žinių rengiamoje rinkodaros pasiekimų konferencijoje Password 2014 m..
Pasak Artūro Urbonavičiaus, bendrovės Nielsen prekybos analitikos vadovo Rytų Europai ir konkurso Metų prekės ženklas 2014 m. komisijos pirmininko, Coca Cola sėkmę nulėmė tai, jog šis prekės ženklas, palyginti su kitais, buvo labiausiai matom ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti