„AB „STUMBRAS“ TARPTAUTINIO KONKURENCINGUMO STIPRINIMAS DIDINANT PRODUKCIJOS ŽINOMUMĄ UŽSIENIO RINKOSE_NR.2“
Apie įmonę. AB Stumbras - seniausias stipriųjų gėrimų gamintojas Lietuvoje, savo veiklą pradėjęs dar 1906 m. Ilgametė patirtis, gebėjimas derinti modernias technologijas su klasikiniais gamybos metodais, pateikiant vartotojui unikalius, ypatingai aukšta
kokybe pasižyminčius produktus, leido AB Stumbras įsitvirtinti gėrimų rinkos lyderių tarpe. Įmonės specializacija alkoholinių gėrimų gamyba. Produkciją sudaro platus aukščiausios kokybės alkoholinių gėrimų asortimentas. Būdama alkoholinių gėrimų rinkos
lydere Lietuvoje AB Stumbras vykdo eksportą į kaimynines bei tolimas, egzotiškas užsienio šalis. Produkcija yra eksportuojama net į penkis žemynus. AB Stumbras vadovaujasi strateginiu įmonės tikslu didinti produkcijos žinomumą Europos Sąjungos šalyse
ir trečiųjų šalių rinkose, stiprinti produkcijos tarptautinį konkurencingumą, plėsti užsienio šalyse užimamą rinkos dalį bei didinti eksporto pajamas. Siekiant laikytis šio tikslo buvo nuspręsta dalyvauti tarptautinėse parodose.
Apie projektą. 2012 m. rugpjūčio 16 d. buvo pasirašyta projekto Nr. S-VP2-2.1-ŪM-04-K-03-135 AB Stumbras tarptautinio konkurencingumo stiprinimas didinant produkcijos žinomumą užsienio rinkose_Nr.2 (Projekto kodas: VP2-2.1-ŪM-04-K-03-135) finansavimo ir administravimo sutartis. Projektas vykdomas pagal Lietuvos 2013 metų Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto Verslo produktyvumo didinimas ir verslo aplinkos gerinimas priemonę VP2-2.1-ŪM-04-k Naujos galimybės. Projektas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis.Projekto tikslas. Esant ekonomikos augimo nestabilumui bei aršioms konkurencijos sąlygoms riboto talpumo Lietuvos vidaus rinkoje, itin aktualus tampa ne tik užimamų pozicijų rinkoje išlaikymas, bet ir potencialių plėtros galimybių paieška. Pareiškėjas iškėlė tikslą išlaikyti pozicijas ir plėsti esamas eksporto rinkas, pradėti eksportą ir įsitvirtinti naujose rinkose, turinčiose didžiausią potencialą bendrovės produkcijos vartojimo požiūriu. Projekto įgyvendinimo metu užsienyje vykstančiose tarptautinėse parodose (1. Texas Package Store Convention and Exhibition 2012; 2. Horeca Lebanon 2013; 3. 66th Annual Convention & Trade Show; 4. Hong Kong International Wine and Spirits fair 2013) buvo pristatyta AB Stumbras ir jos siūloma produkcija, o parengta rinkodarinė dalomoji medžiaga išdalinta potencialiems įmonės klientams. Prognozuojama, kad projekto veiklų įgyvendinimas leis padidinti AB Stumbras žinomumą, tarptautiniu mastu gerinti įmonės įvaizdį esamose ir naujose rinkose. Tuo bus sudarytos palankios sąlygos paklausos įmonės produkcijai ir eksporto pajamų augimui.Projekto rezultatas. Įgyvendinus projektą visi numatyti tikslai ir uždaviniai buvo sėkmingai pasiekti. Išaugo įmonės žinomumas tarptautinėse rinkose, sudarytos fundamentalios sąlygos įmonės eksportui didinti ir ryšiams plėsti užsienio šalyse. Augančios apyvartos bei eksporto apimtys užtikrina disponuojamų resursų panaudojimą tęstinėms projekto veikloms vykdyti. Sudarytos prielaidos tolesniems eksporto plėtros veiksmams. Pasiekti rezultatai sąlygoja pareiškėjo darbo našumo bei sukuriamos pridėtinės vertės didėjimą.Projekto suma 237.126,00 Lt.Europos Sąjungos finansuojama suma 130.419,00 Lt.Daugiau informacijos:AB Stumbras Eksporto direktoriusNerijus RaudonisTel. Nr.+37037308800El. Pastas: export@stumbras.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti