Lengviau parduoti, kai žinai, ko ieško
Po trejų veiklos metų jau susiformuoja nuolatinių klientų ratas, išsikristalizuoja veikla. Tačiau didėjant apyvartai sunkėja mokesčių našta, todėl tenka šiek tiek kilstelėti ir kainas.
Justė Kondratė, parduotuvės Šarka. Daiktų kelionės, kuri priklauso individualiajai įmonei Jurgitos Maldžiūnienės dailės salonui, dizainerė ir bendraturtė, prisipažįsta, kad dabar verslą vystyti šiek tiek lengviau, nes jau aišku, ko nori pirkėjai. ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti