Reklama iš lūpų į lūpas – naudinga, bet ne panacėja
Jei apie tavo prekę ar paslaugas klientas gerai atsiliepia kalbėdamasis su savo bičiuliui, greičiausiai šis susidomės ir taps dar vienu pirkėju. Daugelis smulkiojo verslo atstovų būtent reklamą iš lūpų į lūpas nurodo kaip pagrindinį kanalą, tačiau kartais tereikia visai nedaug pastangų ir lėšų, kad apie tave išgirstų kur kas daugiau galimų klientų.
Kai smulkios įmonės vadovo paklausi, kokius reklamos būdus renkasi, dažniausiai išgirsti du tradicinius atsakymus: turime paskyrą feisbuke, bet pati veiksmingiausia reklama iš lūpų į lūpas. Esą patenkintas klientas žinią perduoda savo pažįstamiem ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti