„Mitsubishi“ Ženevoje demonstruoja koncerno ateitį

Publikuota: 2014-03-04
Atnaujinta 2015-06-01 13:03

Šiandien prasidėjusioje Ženevos automobilių parodoje koncernas „Mitsubishi“ pristatė net tris koncepcinius modelius, kurie atskleidžia „Mitsubishi“ ieškojimus dizaino ir technologijų srityje. Specialistus ir parodos lankytojus nustebino ne tik futuristinė
automobilių išvaizda, bet ir netikėtos savybės, kurias koncerno inžinieriams pavyko sumaišyti viename automobilyje. 

„Concept AR“

Šiame nedideliame automobilyje harmoningai susilieja visureigis, vienatūris ir tokios technologijos kaip dvejopo tipo kėbulo architektūra ir BSG (starterio-generatoriaus su diržine pavara) „švelnusis hibridas“ (galingas starteris-generatorius ir nedidelis akumuliatorius).Pirmą kartą publikai „Concept AR“ parodytas lapkričio mėnesį vykusioje Tokijo automobilių parodoje, kur jis sukėlė nemažą susidomėjimą kaip originalus automobilis, kuriame dera vienatūrio talpumas ir SUV miesto visureigio vikrumas bei universalumas.BSG hibridinę jėgainę sudaro 1,1 litro darbinio tūrio benzininis trijų cilindrų MIVEC variklis su turbina ir BSG starteris generatorius su 48 V galios ličio-jonų akumuliatoriumi bei DC-DC srovės keitikliu.Tvirtas ir sportiškas automobilio kėbulas ir lengvai pertvarkomas salonas slepia naujausias aktyvaus saugumo technologijas, kurios veikia valdomos naujausios kartos informacinių sistemų. Sistemos pačios nustato galimus pavojus ir aktyvuoja reikalingas saugumo priemones, jos taip pat nuolat analizuoja mechanizmų veikimą, identifikuoja sutrikimus ir gedimus bei perspėja apie bet kokius nesklandumus.Automobilio kėbulo linijos ir legendiniu trikampiu deimantu papuoštos priekinės grotelės aiškiai rodo, kokia kryptimi toliau plėtosis „Mitsubishi“ dizainas.Salone vyrauja minkštos ir paprastos linijos, „nieko nereikalingo“ principas ir jauki bei raminanti atmosfera. Keleivių krėslus galima modifikuoti trimis skirtingais būdais, sukuriant šešiavietį, keturvietį ar šešiavietį su pasuktomis eilėmis saloną (antrąją ir trečiąją sėdynių eilę galima pasukti taip, kad keleiviai sėdėtų vieni priešais kitus).Nors automobilio kėbulas yra gana kompaktiškas, jo ratų bazė yra palyginti ilga, todėl salonas erdvus ir talpus. Erdvės įspūdį dar sustiprina išlenktas permatomas stogas, kurio centre įtaisyta išsklaidyto apšvietimo sistema, spinduliuojanti raminančią šviesą.Automobilio jėgainės pagrindas – trijų cilindrų benzininis 136 AG galios MIVEC šeimos variklis, kuriam kompaniją sudaro 10 kW galios BSG, akumuliatorius ir konverteris. Gale įtaisytas 48V ličio-jonų akumuliatorius ir DC-DC srovės konverteris veikia kartu, kai tik automobiliui reikia pajudėti sustojus ar pagreitėti važiuojant. Akumuliatorius taip pat kaupia kinetinę stabdžių energiją.Koncepciniame modelyje įdiegta „aklosios zonos“ monitoringo sistema, vairavimo saugumo pagalbinė sistema DSSS, automatinė ilgųjų šviesų reguliavimo sistema, sistema, apsauganti nuo riedėjimo, susidūrimo prevencijos sistema FCM, kelio juostų monitoringo ir perspėjimo sistema LDW ir adaptyvi greičio palaikymo sistema.Miesto visureigis-vienatūris yra 4,35 m ilgio. Varomieji ratai – priekiniai.

„Concept GC-PHEV“

Didelis miesto visureigis su nuolatine visų ratų pavara ir „plug-in“ hibridine jėgaine atspindi tai, kaip ateityje turėtų atrodyti „Outlander“ ar net „Pajero“ įpėdinis.Gana monumentali ir įtikinanti išvaizda, kurioje dera lygūs paviršiai ir aštrios horizontalios briaunos signalizuoja apie viduje glūdinčią galią ir saugumą.Visureigio jėgainę sudaro 3 litrų darbinio tūrio V6 MIVEC benzininis variklis, elektros generatorius, 70 kW galios elektros variklis, didelės talpos akumuliatoriai ir 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė. Akumuliatoriai įtaisyti už galinės ašies, po bagažinės grindimis.Kaip ir „Outlander PHEV“, sistema automatiškai įjungia jėgainę darbui tik elektros arba hibridiniu režimu, priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Be to, visureigis gali būti naudojamas kaip elektros tiekimo šaltinis iškyloje ar net avarijos namuose atveju – tam tikslui jame įmontuota specialus 100 V įtampos lizdas išorės įrenginiams prijungti.Įdomu tai, kad koncepciniame modelyje pritaikyta legendiniame ralio automobilyje „Mitsubishi Lancer Evolution“ naudojama visų ratų valdymo sistema S-AWC (Super-All Wheel Control), kuri paskirsto trauką ir stabdymo jėgą kiekvienam ratui atskirai. Tiesa, ji buvo patobulinta taip, kad elektros variklio trauka papildomai panaudojama tikslesniam traukos jėgos paskirstymui galinei ašiai.Nereikia nė sakyti, kad koncepcinis visureigis yra kimšte prikimštas naujausių elektroninių sistemų, kurios sujungia ir kontroliuoja atskirus automobilio mazgus, rūpinasi saugumu ir važiavimo sąlygų stebėsena. Tarp tokių sistemų yra ir išplėstosios realybės principus naudojanti „AR Windshield“ informacijos sistema, kuri vairuotojui svarbią informaciją projektuoja ant priekinio automobilio stiklo. Tarp tokios informacijos yra ir perspėjimai apie dar nematomus, tačiau netoliese esančius automobilius bei pėsčiuosius.

„Concept XR-PHEV“

Dar vienas „Mitsubishi“ „plug-in“ hibridinę jėgainę turintis koncepcinis automobilis, savyje jungiantis kompaktiško miesto visureigio ir sportinės kupė savybes.Priekiniais ratais varomas nedidukas automobilis išsiskiria ryškia ir charakteringa išvaizda, kurioje puikiai atsiskleidžia būsimų „Mitsubishi“ modelių bruožai. Tiek išorėje, tiek koncepcinio modelio salone aiškiai akcentuojamas sportiškumas, kuriuo persunkta visa visureigio išvaizda – nuo masyvių ratų arkų iki sportinių sėdynių.Visureigio stoge įtaisytos saulės baterijos, kurios padeda įkrauti papildomą akumuliatorių, teikiantį energiją pagalbiniams automobilio prietaisams.XR-PHEV jėgainę sudaro 3 cilindrų 1,1 litro darbinio tūrio 136 AG MIVEC benzininis variklis su turbina, vienas 120 kW galios elektros variklis ir didelės talpos akumuliatoriai. Automobilis gali važiuoti elektromobilio, „Series Hybrid“ režimu ir „Parallel Hybrid“ režimais.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Apie „Mitsubishi Motors Corporation“

Bendrovė įkurta 1970 metais, jos būstinė įsikūrusi Tokijuje. „Mitsubishi Motors Corporation” automobiliai parduodami daugiau nei 160 pasaulio valstybių. Bendrovės produkcija gaminama 7 gamyklose 5 pasaulio valstybėse, dar 11 partnerių gamyklų „Mitsubishi“ automobiliai surenkami pagal licenciją.

Apie „Inchcape“

„Inchcape“ yra vienintelis įgaliotasis koncerno „Mitsubishi Motors Corporation“ atstovas Lietuvoje.Viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių Lietuvoje veikia nuo 2007 metų, kai kartu su partnere bendrove „Vitvela“ Vilniuje įsteigė UAB „Inchcape Motors“. Šiandien „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė, atstovaujanti automobilių „Ford“, „Mazda“, „Hyundai“, „Jaguar“, „Land Rover“, „Range Rover“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.170 metų sėkmingai veikianti „Inchcape“ 26 pasaulio valstybėse verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu. „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 14 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
M. Skuodis: išvežti Ukrainos grūdus per Lenkiją ir Lietuvą – sudėtinga 2

Bandydamos padėti Ukrainai išvežti pernykštį grūdų derlių Lietuva ir Lenkija patiria didelių sunkumų, sako...

Logistika
17:56
„MyBee“ platforma iš „Citadele“ pasiskolino 4,5 mln. Eur 1

Skelbiama, kad paskola leis praplėsti ilgalaikės automobilių nuomos parką ir pasiūlyti įvairesnių modelių.

Logistika
17:31
„Girteka“ plečiasi į Sakartvelą

Kitais metais „Girteka“ ketina Tbilisyje atidaryti biurą, įkurti paslaugų centrą, sukurti per 300 darbo vietų.

Logistika
16:47
Prekyba naujais automobiliais ES vėl pasiekė dugną

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) konstatuoja, kad pasiektas rezultatas buvo blogesnis tik...

Automobiliai
16:22
Latvijos geležinkeliai šiemet pervežė 20,3% daugiau krovinių

Per keturis šių metų mėnesius Latvijos geležinkeliais pergabenta 9,066 mln. tonų krovinių – 20,3% daugiau nei...

Logistika
11:34
Lietuvos pašto vadovė: reikia ne bijoti prarasti klientus, o rasti su jais dialogą Premium 5

Dėl kritusių pašto paslaugų apimčių Lietuvos paštas, pernai patyrė 6,4 mln. Eur grynojo nuostolio ir planuoja...

Logistika
09:49
Pandeminis bumas baigėsi: daliai banginių tenka susidurti su realybe Premium

„Zoom“, „Uber“, „Amazon“ – tai yra tik maža dalis technologijų kompanijų, kurių veiklą iš pagrindų supurtė...

Inovacijos
09:05
Pagalbai – valstybės kišenė arba sugebėjimas prisitaikyti 2

Rusijos pradėtas karas Ukrainoje ir dėl jo Rusijai bei Baltarusijai paskelbtos sankcijos tapo paskutiniais...

Bandomasis „LTG Cargo“ traukinys jau grįžta iš Ukrainos į Lietuvą

Beveik prieš tris savaites į Ukrainą išvykęs bandomasis „Lietuvos geležinkelių“ (LTG)  traukinys su...

Logistika
2022.05.17
„Wizz Air“ ketina įkurti oro linijų bendrovę Maltoje

Vengrijos oro bendrovė „Wizz Air“ skelbia planuojanti įkurti naują oro linijų bendrovę Maltoje.

Logistika
2022.05.17
LTG profsąjunga: dalį atleidžiamų darbuotojų žada įdarbinti geležinkelių subrangovų įmonės

Valstybės valdoma „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupė apie atleidimą įspėjo 1.950 darbuotojų. Artūras...

Logistika
2022.05.17
„Helisota“ atleis dar 19 darbuotojų

Gedimino Žiemelio kontroliuojamos aviacijos verslo grupės „Avia Solutions Group“ valdoma rusiškų...

Logistika
2022.05.17
„RB Rail“: Rusijos karas keičia požiūrį į „Rail Baltica“ 3

Anksčiau vertintas kaip ekonominis transporto koridorius, dabar tarptautinis europinės vėžės geležinkelio...

Logistika
2022.05.17
Šiemet Estijos geležinkelių operatoriaus pervežtų krovinių kiekis mažėjo trečdaliu

Įsigaliojant Rusijai ir Baltarusijai taikomoms tarptautinėms sankcijoms, sparčiai mažėjo tranzitinių krovinių...

Logistika
2022.05.17
Tarptautinis transporto ir logistikos aljansas: dėl vairuotojų trūkumo įmonės stabdo vilkikus 3

Lietuvos logistikos įmonės, susiduriančios su vairuotojų trūkumu, transporto saugojimo aikšteles pildo...

Logistika
2022.05.17
Pirmąkart į Lietuvos gatves šiemet išriedėjo 43.400 naudotų lengvųjų automobilių 1

Šiemet sausį–balandį Lietuvoje pirmą kartą įregistruota 43.400 naudotų lengvųjų automobilių – 0,2% daugiau...

Automobiliai
2022.05.16
Pernai Lietuvos oro uostų pajamos augo apie 30%, bet pelno pasiekti dar nepavyko

2021 m. Lietuvos oro uostų pajamos siekė beveik 29 mln. Eur ir buvo apie 30% didesnės nei 2020 m.

Logistika
2022.05.16
„Ryanair“ sumažino nuostolius, kalba apie galimą pelną

Aviacijos sektoriui atsitiesiant po pandemijos karantinų, Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“...

Logistika
2022.05.16
Maskva perima „Renault Russia“ fabriką – gamins „Moskvich“ 20

Rusijos sostinė perima „Renault Russia“ fabriką ir jame gamins automobilius su „Moskvich“ prekės ženklu.

Pramonė
2022.05.16
Beveik 3.000 įmonių delsia nurodyti, ar automobilius naudoja asmeniniams tikslams 32

Beveik 3.000 veikiančių įmonių Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI) delsia nurodyti, ar jų automobiliai...

Logistika
2022.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku