Nuolaidų virusas dar sustiprėjo
Didžiąją dalį Lietuvoje parduodamos kavos, cukraus ar skalbinių minkštiklių pirkėjai dabar perka tik kai šiems taikoma nuolaida. Pardavimo su nuolaida dalis grėsmingai auga, nors prekybininkai pripažįsta, kad ši priemonė jau seniai nebeskatina vartoti daugiau.
Net jei sūreliams taikoma nuolaida, pirkėjas jų nepirks daugiau nei planavo, pastebi prekybininkai. Gera akcija suvilioja nebent vienu kartu įsigyti daugiau ilgai negendančių produktų, tačiau tai nereiškia, kad jų daugiau suvartojama. Pirkėjas tiesio ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti