Vartotojų mažiau, bet vartoja gausiau

Prekybos tinklo Maxima pardavimai Lietuvoje pernai stiebėsi 4,6%, tačiau atmetus naujų ir atnaujintų parduotuvių įtaką pardavimų augimas kur kas kuklesnis. Prekybininkai aiškina, kad norint išlaikyti turimą rinkos dalį ar ją net kiek padidinti svarbiausiu įrankiu tapo plėtra.
Finansiniai įmonės rezultatai atitiko mūsų prognozes. Apyvartos augimą pernai daugiausia lėmė naujų ir renovuotų parduotuvių atidarymas. O ilgiau veikiančių, neatnaujintų parduotuvių veiklos rodikliai gerokai atsiliko nuo bendros mažmeninės prekybos ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti