Populiariausi reklamos formatai: parodymai prieš paspaudimus

Publikuota: 2014-01-31
Atnaujinta 2015-06-01 13:23
 

Interneto reklamos kampanijos dažniausiai paspaudimų sulaukia Bulgarijoje, Lenkijoje ir Slovakijoje. Lenkija pasižymi ir tuo, kad šalyje „rich media“ formato reklama yra paplitusi labiau, nei kitose valstybėse. „Gemius“ parengė „gemiusAdMonitor“ ataskaitą,
kurioje apžvelgia populiariausius reklamos formatus Centrinėje ir Rytų Europoje.

„Gemius“ duomenimis, 2013 m. II ir III ketvirtį aukščiausias vidutinis CTR buvo Lenkijoje 0,46%. Nuo jos šiek tiek atsiliko Slovakija (0,43%) ir Bulgarija (0,42%). Žemiausias vidutinis CTR buvo Serbijoje (0,18%), oLietuvojesiekė 0,32%(CTR apskaičiuojamas reklamos paspaudimų skaičių padalinant iš parodymų skaičiaus, ovidutinis CTR rodo skirtingų reklamos skydelių CTR vidurkį. Pavyzdžiui: 1000 kartų parodytos ir 5 paspaudimų sulaukusios reklamos CTR yra0,5%; reklamos, kuri buvo parodyta 500 kartų ir sulaukė 20 paspaudimų CTR yra 4,0%; šiuo atveju bendras CTR būtų 1,66%, o vidutinis CTR 2,25%).Analizė atskleidžia, kad tradiciniai reklamos skydeliai neįtraukia interneto vartotojų taip, kaip alternatyvūs reklamos formatai. Aukščiausiu paspaudimų santykiu pasižymi Slovakijos tradiciniai reklamos skydeliai (0,29%), už jos rikiuojasi Bulgarija ir Lenkija(po 0,25%) bei Lietuva (0,23%). Mažiausias vidutinis CTR fiksuojamas Slovėnijoje(0,13%), tačiau tarp 0,13% ir 0,16% šis rodiklis svyruoja daugiau nei pusėje analizuojamų šalių. „Rich media“ formato reklamos pasižymi geresniais rodikliais – vidutinis CTR siekia nuo 0,32% Serbijoje iki 2,18% Slovakijoje.„Lenkijoje „rich media” formatus naudojančių kampanijų dalis, lyginant su kitomis rinkomis, yra išskirtinė. Šis reklamos tipas įprastai pasižymi aukštesniu vidutiniu CTR, todėl Lenkija lyderiauja, – komentuoja „Gemius” interneto reklamos ekspertas Tamas Acs, – Slovakijos atveju, vidutinis CTR buvo didžiausias tiek kalbant apie tradicinius skydelius, tiek apie „rich media” reklamą, nepaisant mažos jos parodymų dalies”.Tamas Acs teigimu, nors duomenys rodo, kad „rich media“ reklama vartotojus įtraukia labiau, regione vis dar dominuoja tradiciniai reklaminiai skydeliai – juos renkasi 84-97% kampanijų.Iš konteksto išsiskiria tik Lenkija, kurioje skydeliai naudojami 66,3%, o „rich media“ 45,6% reklamos kampanijų.Pranešime cituojami duomenys iš „gemiusAdMonitor“ – ataskaitos apie populiariausius reklamos formatus. Ataskaita grindžiama internetinių reklamos kampanijų analize („gemiusDirectEffect“) ir reklamos valdymo įrankio „AdOcean“ duomenimis. Analizė apima 11 šalių Centrinėje ir Rytų Europoje: Bulgariją, Čekiją, Kroatiją, Latviją, Lenkiją, Lietuvą, Rumuniją, Serbiją, Slovakiją, Slovėniją ir Vengriją.„gemiusAdMonitor“ ataskaitą rasite:http://gemi.us/yartr

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19
„Transparency international“: dėl duomenų atvėrimo ir panaudojimo Lietuva užima paskutinę vietą ES 11

Lietuva yra tarp prasčiausiai viešajam interesui svarbius duomenis atveriančių ir panaudojančių Europos...

Rinkodara
2022.05.18
TV3 nuo birželio transliuos naują kanalą rusų kalba 2

TV3 žiniasklaidos grupė antradienį pranešė nuo birželio pradžios pradėsianti transliuoti naują kanalą rusų...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23
G. Landsbergis: daugiau Rusijoje veikusių žiniasklaidos priemonių svarsto, ar kurtis Lietuvoje

Laisvosios Europos Radijui/Laisvės radijui (RFE/RL) paskelbus apie Vilniuje atidaromą biurą, užsienio reikalų...

Rinkodara
2022.03.18
Rusija blokavo virtinę užsienio tinklalapių, įskaitant estų „Postimees“

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“, paprašius Generalinei prokuratūrai, trečiadienį...

Rinkodara
2022.03.16
Vasarį Lietuvos informacinėje erdvėje 365 dezinformacijos atvejai 2

Vasarį Lietuvos informacinėje erdvėje užfiksuoti 365 dezinformacijos bruožų turėję atvejai. Jų buvo 218...

Rinkodara
2022.03.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku