Populiariausi reklamos formatai: parodymai prieš paspaudimus
Interneto reklamos kampanijos dažniausiai paspaudimų sulaukia Bulgarijoje, Lenkijoje ir Slovakijoje. Lenkija pasižymi ir tuo, kad šalyje rich media formato reklama yra paplitusi labiau, nei kitose valstybėse. Gemius parengė gemiusAdMonitor ataskaitą,
kurioje apžvelgia populiariausius reklamos formatus Centrinėje ir Rytų Europoje.
Gemius duomenimis, 2013 m. II ir III ketvirtį aukščiausias vidutinis CTR buvo Lenkijoje 0,46%. Nuo jos šiek tiek atsiliko Slovakija (0,43%) ir Bulgarija (0,42%). Žemiausias vidutinis CTR buvo Serbijoje (0,18%), oLietuvojesiekė 0,32%(CTR apskaičiuojamas reklamos paspaudimų skaičių padalinant iš parodymų skaičiaus, ovidutinis CTR rodo skirtingų reklamos skydelių CTR vidurkį. Pavyzdžiui: 1000 kartų parodytos ir 5 paspaudimų sulaukusios reklamos CTR yra0,5%; reklamos, kuri buvo parodyta 500 kartų ir sulaukė 20 paspaudimų CTR yra 4,0%; šiuo atveju bendras CTR būtų 1,66%, o vidutinis CTR 2,25%).Analizė atskleidžia, kad tradiciniai reklamos skydeliai neįtraukia interneto vartotojų taip, kaip alternatyvūs reklamos formatai. Aukščiausiu paspaudimų santykiu pasižymi Slovakijos tradiciniai reklamos skydeliai (0,29%), už jos rikiuojasi Bulgarija ir Lenkija(po 0,25%) bei Lietuva (0,23%). Mažiausias vidutinis CTR fiksuojamas Slovėnijoje(0,13%), tačiau tarp 0,13% ir 0,16% šis rodiklis svyruoja daugiau nei pusėje analizuojamų šalių. Rich media formato reklamos pasižymi geresniais rodikliais vidutinis CTR siekia nuo 0,32% Serbijoje iki 2,18% Slovakijoje.Lenkijoje rich media formatus naudojančių kampanijų dalis, lyginant su kitomis rinkomis, yra išskirtinė. Šis reklamos tipas įprastai pasižymi aukštesniu vidutiniu CTR, todėl Lenkija lyderiauja, komentuoja Gemius interneto reklamos ekspertas Tamas Acs, Slovakijos atveju, vidutinis CTR buvo didžiausias tiek kalbant apie tradicinius skydelius, tiek apie rich media reklamą, nepaisant mažos jos parodymų dalies.Tamas Acs teigimu, nors duomenys rodo, kad rich media reklama vartotojus įtraukia labiau, regione vis dar dominuoja tradiciniai reklaminiai skydeliai juos renkasi 84-97% kampanijų.Iš konteksto išsiskiria tik Lenkija, kurioje skydeliai naudojami 66,3%, o rich media 45,6% reklamos kampanijų.Pranešime cituojami duomenys iš gemiusAdMonitor ataskaitos apie populiariausius reklamos formatus. Ataskaita grindžiama internetinių reklamos kampanijų analize (gemiusDirectEffect) ir reklamos valdymo įrankio AdOcean duomenimis. Analizė apima 11 šalių Centrinėje ir Rytų Europoje: Bulgariją, Čekiją, Kroatiją, Latviją, Lenkiją, Lietuvą, Rumuniją, Serbiją, Slovakiją, Slovėniją ir Vengriją.gemiusAdMonitor ataskaitą rasite:http://gemi.us/yartr
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti