Ant meškerės kabliuko vartotojams – kavos puodelis
Sunkmečiu vartotojams įpratus kruopščiai skaičiuoti išlaidas, maitinimo įstaigoms tapo sunkiau prisivilioti valgytojų su šiuo iššūkiu susiduria net didžiausias pasaulio restoranų tinklas McDonald's. Viena iš idėjų, kaip prisišaukti klientų primygtinai siūlyti jiems puodelį kavos ir pratinti prie šio nedidelio pirkinio, tikintis, kad drauge su kava lankytojas susigundys ir kuo nors daugiau.
Tokiu keliu mėgina sukti McDonald's, nors skeptikai priekaištauja: tai primena Starbucks, didžiausio pasaulyje kavinių tinklo, koncepciją.Bloomberg rašo, kad dokumente, kuriame apibrėžiama McDonald's 20142016 m. veiklos strategija, vienas ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti