„Bitė“ plečiasi įkurdama antrą klientų aptarnavimo centrą Ukmergėje
Ukmergėje bus įrengtas ir atidarytas naujas telekomunikacijų bendrovės Bitė Lietuva klientų aptarnavimo centras. Bitė ir Ukmergės savivaldybė šiandien parašais patvirtino abipusius susitarimus.
Plečiame klientų aptarnavimo pajėgumus, todėl atidarysime dar vieną skambučių centrą. Jį įkurti Ukmergėje nusprendėme apsvarstę nemažai alternatyvų. Sprendimą lėmė palankus miesto savivaldybės ir darbo biržos požiūris bei noras bendradarbiauti, galimybės pritraukti talentingų ir entuziastingų darbuotojų, be to patogus susisiekimas su Vilniumi, teigia Bitė Lietuva generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.F. Hrenchukas pabrėžia, kad aptarnavimo kokybė reikalauja ilgalaikio įdirbio ir nuolatinių investicijų į klientų aptarnavimą bei paslaugų kūrimą. Bitė įsikurs Ukmergės savivaldybei priklausančiame pastate, kurį nuomosis, o į pastato remontą investuos apie1 mln. litų.Mums svarbu, kad darbuotojai dirbtų geroje aplinkoje rūpestis darbuotojais tiesiogiai lemia jų darbo kokybę ir bendravimą su klientais, - teigia F. Hrenchukas, - Ieškodami darbuotojų Ukmergėje taip pat tikimės sukurti stabilią ir ilgalaikę įvairaus amžiaus konsultantų komandą, kuri geriau supras kasdieninius klientų iš visos Lietuvos poreikius ir gebės maloniai nustebinti.Planuojama, kad naujame Bitės klientų aptarnavimo centre iš pradžių dirbs viena komanda apie 15 žmonių. Vėliau darbuotojų skaičius turėtų augti. Aptarnavimo centras Vilniuje veiks ir toliau.Ukmergės meras Vydas Paknys neabejoja, kad mieste įsikūrusi Bitė ne tik sukurs naujų darbo vietų, bet ir prisidės prie miesto verslo plėtros. Svarbu, kad ukmergiškiai matytų galimybę savame mieste dirbti tarptautinėje bendrovėje, siekti karjeros. Kartu tikime, kad sėkminga partnerystė padės į Ukmergę pritraukti ir kitų investuotojų, sako Ukmergės meras.Naujo skambučių centro darbuotojų paiešką Bitė pradėjo jau dabar. Sausio 29 d. bendrovė Ukmergės turizmo ir verslo informacijos centre (Kęstučio a. 2-2, Ukmergė) rengs miestelėnų susitikimą su Bitės komanda, kuriame pristatys darbo Bitėje perspektyvas ir reikalavimus. Taip pat atsakys į ukmergiškių klausimus. Pasak bendrovės atstovų, pagrindiniai kandidatų atrankos kriterijai bus jų motyvacija ir gebėjimas rūpintis klientais geriau nei bet kas kitas.Daugiau informacijos:
Rūta Latinytė
Bitės atstovė ryšiams su visuomene
Tel. +370 699 23707
El. paštas ruta.latinyte@bite.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti