„Tiketa“ fiksuoja didžiausią apyvartos augimą per visą savo istoriją ir skaičiuoja į rinką grįžusius išparduotus renginius
Lietuvos pramogų rinka auga trečius metus iš eilės pirmaujanti šalies bilietų platinimo bendrovė Tiketa 2013 metais išplatino 752 tūkst. bilietų, o tai yra 13 proc. daugiau nei 2012 metais, kai buvo išplatinti 666 tūkst. bilietų. Bendrovės apyvarta
praėjusiais metais augo 23 proc. ir pasiekė 37,47 mln. litų. 2012 metais apyvarta siekė 30,02 mln. litų. Tai yra didžiausias apyvartos augimas bendrovės istorijoje.
2013 metais platinome bilietus į 7500 renginių, panašiai tiek pat, kiek ir 2012 metais. Viena ženkliai išaugusios apyvartos priežasčių padidėjęs renginių lankomumas. Skaičiuojame, kad 2013-aisiais turėjome daugiau kaip 900 visiškai išparduotų renginių, kai 2012-aisiais jų buvo 790. Antra padidėjusi vidutinė bilieto kaina: 2013 metais bilietai brango 10 proc. ir vidutinė jų kaina siekė 49,81 Lt. Taip pat prisidėjo ir ilgametis mūsų įdirbis, naujų sprendimų paieškos, inicijuoti nauji projektai ir technologiniai sprendimai, vardina bendrovės Tiketa vadovas Andrius Žiauberis.Metų pabaigoje Tiketa pasiūlė įsigyti dovanų čekius, kurių vien gruodžio mėnesį parduota už daugiau kaip 100 tūkst. litų.Pasak Tiketos vadovo, 2013 metai tapo išskirtiniai populiariausiems Lietuvos atlikėjams iš kamerinės aplinkos ir klubų daugelis jų pernai persikėlė į didžiąsias šalies arenas. Tūkstančių žiūrovų koncertuose sulaukė ne tik Andrius Mamontovas ir Foje, Marijonas Mikutavičius, Sel, bet ir vyresniosios kartos atlikėjai Stasys Povilaitis, Gytis Paškevičius, Rondo.Dar viena pernai išryškėjusi tendencija didėjanti Lietuvoje vykstančių renginių įvairovė ir susidomėjimas jais. Tūkstančių žiūrovų sulaukia ne tik populiarių atlikėjų koncertai ar krepšinio varžybos, bet ir tokie renginiai kaip Laisvojo stiliaus motokroso pasaulio čempionato etapas, Pasaulio karatė čempionatas, tarptautinės rankininkų rungtynės, Lotynų Amerikos šokių čempionatas ar Dalai Lamos paskaita. Tai ypač ryšku Vilniuje, kur didžiausia renginių pasiūla ir reikliausia publika, pastebi A. Žiauberis.Vilniaus Siemens ir Kauno Žalgirio arenos, pasak Tiketos vadovo, išlieka populiariausiomis vietomis didiesiems pramogų renginiams.Kiekviena jų turi savo privalumų. Vilniuje didesnė gyventojų perkamoji galia, o tai reiškia, kad jie gali daugiau pinigų skirti pramogoms. Be to, Vilnius tampa regiono centru. Į koncertus Siemens arenoje atvyksta daug žiūrovų iš kaimyninių valstybių. Tai matėme ir per Lanos Del Rey, Disney on Ice, Cirque du Soleil, Scorpions pasirodymus ir, aišku, koncertuojant Baltarusijoje uždraustai roko grupei Lyapis Trubetskoy. Kauno arena didžiausia ir naujausia regione, tačiau pastebime tendenciją, kad ten geriau sekasi atlikėjams iš Lietuvos, apibendrina Tiketos vadovas.Tiketa yra pirmaujanti bilietų platinimo bendrovė Lietuvoje ir priklauso įmonių grupei SEVEN Entertainment. 2013 metais Tiketa išplatino 752,2 tūkst. bilietų, o apyvarta pasiekė 37,47 mln. litų. Bendrovė valdo populiariausią prekybos bilietais internete sistemą www.tiketa.lt ir 72 bilietų pardavimo kasų tinklą 17-oje didžiausių Lietuvos miestų. Tiketa taip pat inicijavo projektą www.teatrai.lt, tapusį populiariu informacijos apie teatrus ir klasikinę muziką bei bilietų į juos pardavimo portalu. Be to, socialiniame tinkle Facebook bendrovei Tiketa priklauso profilis Mano pramogos, šiuo metu turintis daugiau kaip 78 tūkst. vartotojų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti