„Tiketa“ fiksuoja didžiausią apyvartos augimą per visą savo istoriją ir skaičiuoja į rinką grįžusius išparduotus renginius

Publikuota: 2014-01-14
Atnaujinta 2015-06-01 13:07
 

Lietuvos pramogų rinka auga trečius metus iš eilės – pirmaujanti šalies bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ 2013 metais išplatino 752 tūkst. bilietų, o tai yra 13 proc. daugiau nei 2012 metais, kai buvo išplatinti 666 tūkst. bilietų. Bendrovės apyvarta
praėjusiais metais augo 23 proc. ir pasiekė 37,47 mln. litų. 2012 metais apyvarta siekė 30,02 mln. litų. Tai yra didžiausias apyvartos augimas bendrovės istorijoje.

„2013 metais platinome bilietus į 7500 renginių, panašiai tiek pat, kiek ir 2012 metais. Viena ženkliai išaugusios apyvartos priežasčių – padidėjęs renginių lankomumas. Skaičiuojame, kad 2013-aisiais turėjome daugiau kaip 900 visiškai išparduotų renginių, kai 2012-aisiais jų buvo 790. Antra – padidėjusi vidutinė bilieto kaina: 2013 metais bilietai brango 10 proc. ir vidutinė jų kaina siekė 49,81 Lt. Taip pat prisidėjo ir ilgametis mūsų įdirbis, naujų sprendimų paieškos, inicijuoti nauji projektai ir technologiniai sprendimai“, – vardina bendrovės „Tiketa“ vadovas Andrius Žiauberis.Metų pabaigoje „Tiketa“ pasiūlė įsigyti dovanų čekius, kurių vien gruodžio mėnesį parduota už daugiau kaip 100 tūkst. litų.Pasak „Tiketos“ vadovo, 2013 metai tapo išskirtiniai populiariausiems Lietuvos atlikėjams – iš kamerinės aplinkos ir klubų daugelis jų pernai persikėlė į didžiąsias šalies arenas. Tūkstančių žiūrovų koncertuose sulaukė ne tik Andrius Mamontovas ir „Foje“, Marijonas Mikutavičius, „Sel“, bet ir vyresniosios kartos atlikėjai – Stasys Povilaitis, Gytis Paškevičius, „Rondo“.„Dar viena pernai išryškėjusi tendencija – didėjanti Lietuvoje vykstančių renginių įvairovė ir susidomėjimas jais. Tūkstančių žiūrovų sulaukia ne tik populiarių atlikėjų koncertai ar krepšinio varžybos, bet ir tokie renginiai kaip Laisvojo stiliaus motokroso pasaulio čempionato etapas, Pasaulio karatė čempionatas, tarptautinės rankininkų rungtynės, Lotynų Amerikos šokių čempionatas ar Dalai Lamos paskaita. Tai ypač ryšku Vilniuje, kur didžiausia renginių pasiūla ir reikliausia publika“, – pastebi A. Žiauberis.Vilniaus „Siemens“ ir Kauno „Žalgirio“ arenos, pasak „Tiketos“ vadovo, išlieka populiariausiomis vietomis didiesiems pramogų renginiams.„Kiekviena jų turi savo privalumų. Vilniuje – didesnė gyventojų perkamoji galia, o tai reiškia, kad jie gali daugiau pinigų skirti pramogoms. Be to, Vilnius tampa regiono centru. Į koncertus „Siemens“ arenoje atvyksta daug žiūrovų iš kaimyninių valstybių. Tai matėme ir per Lanos Del Rey, „Disney on Ice“, „Cirque du Soleil“, „Scorpions“ pasirodymus ir, aišku, koncertuojant Baltarusijoje uždraustai roko grupei „Lyapis Trubetskoy“. Kauno arena – didžiausia ir naujausia regione, tačiau pastebime tendenciją, kad ten geriau sekasi atlikėjams iš Lietuvos“, – apibendrina „Tiketos“ vadovas.„Tiketa“ yra pirmaujanti bilietų platinimo bendrovė Lietuvoje ir priklauso įmonių grupei „SEVEN Entertainment“. 2013 metais „Tiketa“ išplatino 752,2 tūkst. bilietų, o apyvarta pasiekė 37,47 mln. litų. Bendrovė valdo populiariausią prekybos bilietais internete sistemą www.tiketa.lt ir 72 bilietų pardavimo kasų tinklą 17-oje didžiausių Lietuvos miestų. „Tiketa“ taip pat inicijavo projektą www.teatrai.lt, tapusį populiariu informacijos apie teatrus ir klasikinę muziką bei bilietų į juos pardavimo portalu. Be to, socialiniame tinkle „Facebook“ bendrovei „Tiketa“ priklauso profilis „Mano pramogos“, šiuo metu turintis daugiau kaip 78 tūkst. vartotojų.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
Teismas neleido stabdyti prieigos prie „Russia Today“ portalų

Teismas gegužę neleido Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai stabdyti prieigos prie Rusijos valstybinės...

Rinkodara
2022.05.23
„YouTube“ ištrynė daugiau kaip 70.000 Kremliaus pasakojimų apie karą 6

„YouTube“ pašalino daugiau kaip 70.000 vaizdo įrašų ir 9.000 kanalų, susijusių su Rusijos karu Ukrainoje, nes...

Inovacijos
2022.05.22
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19
„Transparency international“: dėl duomenų atvėrimo ir panaudojimo Lietuva užima paskutinę vietą ES 11

Lietuva yra tarp prasčiausiai viešajam interesui svarbius duomenis atveriančių ir panaudojančių Europos...

Rinkodara
2022.05.18
TV3 nuo birželio transliuos naują kanalą rusų kalba 2

TV3 žiniasklaidos grupė antradienį pranešė nuo birželio pradžios pradėsianti transliuoti naują kanalą rusų...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku