Dalis FlyLAL klientų atgavo pinigus už prarastus bilietus
296 klientams, rezervavusiems sausį
veiklą nutraukusios skrydžių AB flyLAL Lithuanian Airines platintus
bilietus, buvo sugrąžinta daugiau nei 200.000 Lt, praneša lėktuvų bilietų
pardavimo portalas Greitai.lt.
UAB Interneto partneris valdomas portalas Greitai.lt pinigus už
neįvykusius skrydžius grąžinti pradėjo pirmą balandžio pusę. Pinigai
grąžinti visiems pirkėjams, kurių situacija atitiko flyLAL numatytus
reikalavimus.Pinigus keleiviams grąžinti pavyko todėl, kad pirmuosius žingsnius atlikome
vos sužinoję apie flyLAL veiklos nutraukimą. Veikdami operatyviai bei laiku
ėmęsi visų reikalingų techninių ir organizacinių priemonių, sugebėjome
užtikrinti, kad kuo daugiau mūsų klientų galėtų išvengti nuostolių, kilusių dėl
vežėjo įsipareigojimų nevykdymo, - sako Galina Krasovskaja, Greitai.lt
klientų aptarnavimo skyriaus vadovė.Pinigų grąžinimas iki balandžio mėnesio užtruko dėl, anot jos, sudėtingų
derinimo procedūrų su flyLAL administracija.Kaip teigia p. Krasovskaja, klientų, užpildžiusių prašymus bendrovei flyLAL
dėl pinigų grąžinimo dar yra, tačiau dabar viskas priklausys nuo pastarosios
bendrovės.Jei išnagrinėjus dokumentus, prašymai bus patvirtinti, tuomet pirkėjai lėšas
atgaus, jei ne turintys kantrybės turės ieškoti kitų kelių. Mes padarėme
viską, ką galėjome, - tikina ji.
Rašyti komentarą