Interviu su Antanu Zabuliu

Publikuota: 2009-03-18
Atnaujinta 2015-06-08 17:41

Kovo 19 d., ketvirtadienį, 12.30 val. VZ.LT redakcijoje viešės ir į portalo lankytojų klausimus atsakinės Antanas Zabulis, telekomunikacijų bendrovės "Omintel" prezidentas. Klausimus galite užduoti jau dabar.

Kaip Jus pats vertinate vienasaliska savo kompanijos planu pakeitima? Ar manote, kad kompanija nesilaikancia sutarciu galima laikyi patikima? (Kristis) Šiandien padėtis tokia, kad labai stipriai sumažėjo vartojimas dėl visiems suprantamų priežasčių - ekonomikos lėtėjimo. Kaip žinia, mažinant vartojimą potencialiai gali kentėti ir verslas. Galbūt ne su visais klientais, su kuriais norima, bus susisiekta. MObilusis ryšys yra turbūt pati patogiausia priemonė tai padaryti. Dėl to mes, įvertindami tokią padėtį, nekeisdami mokėjimo, pagal vartojimą, kurį klientas turėjo, pasiūlėme klientui 50% daugiau už tą pačią kainą. Manome, kad tai yra vertė klientui ir kad tai padės klientui neriboti savęs šituo sunkiu laikotarpiu.

Kodėl tyčiojatės iš savo klientų primesdami jiems "Asmeninį" mokėjimo planą? Jeigu ištiesų manote, kad "Asmeninis" planas klientams gali būti naudingas, tuomet leiskite jiems pasirinkti: ar likti su ankstesniu planu ar pasirinkti siūlomą "Asmeninį". (Klientas) Gerbiu kiekvieną kliento nuomonę. Jeigu tai yra suprasta, kaip tyčiojimasis, atsiprašau. Manau, kad pats žodis "asmeninis" reiškia mūsų norą asmeniškai kartu su klientu įvertinti, kokios paslaugos buvo naudojamos, kokios paslaugos bus naudojamos ir pasiūlyti asmeninį planą, kuris realiausiai atitiktų vieno ar kito kliento poreikį.

Bendrove kuri, nesilaiko sutarties sąlygų paprastai praranda žmonių pasitikėjimą ilgam. Ar galvojate, kad jūsų priverstinai įbruktas pasiūlymas klientams, užtikrinti jūsų pastovias didesnes pajamas jums atsipirks ilguoju laikotarpiu? (Algirdas) Tikrai kalba neina apie didesnes pajamas, nes klientui suteikiama daugiau minučių ir SMS už tą pačią kainą. Taigi, realiai minutės kaina mažėja ir tai yra mūsų rūpestis, kaip susispausti, tapti dar efektyvesniais, kad galėtume šitą pasiūlymą įgyvendinti. Keičiasi technologijos ir jų pagalba rasime būdą, kaip išaugusį minučių skaičių kompensuoti naujais technologiniais sprendimai ir naujomis technologijomis.

Ar nemanote, kad Omnitel elgesys su planų kaitaliojimu labai stipriai pakenkė Omnitel įvaizdžiui bei nuostoliai patirti dėl sugadinto įvaizdžio ir prarastų klientų bus gerokai didesni už papildomas pajamas, kurias planuojate gauti įvedę asmeninius planus. Pvz. aš buvau lojaliu Omnitel klientu 9 metus, tačiau po tokio Omnitel elgesio perėjau pas kitą operatorių. Ir esmė net ne tuose keliuose lituose, kuriuos gal tektų sumokėt papildomai arba mokėt mažiau, esmė, kad operatorius negali man primetinėti to ko man nereikia, aš pats noriu turėti laisvę nuspręsti, kiek minučių aš noriu kalbėt ir pan. (Darius) Sprendimo laisvė yra labai svarbu. Tą "Asmeninį" planą mūsų konsultantai parinks, kad nebūtų ribojama jūsų laisvė, tuo pačiu užtikrinant laisvę kalbėti tiek, kiek yra norima. Taip, "Omnitel" pasiūlytas sprendimas yra kažkiek unikalus, kadangi paprastai operatoriai koreguoja kainas, įveda daug įvairių "žvaigždučių", mes gi įvesdami šį planą neturime jokių papildomų "žvaigždučių", nekeliame kainų ir pasiūlome vartotojui 50% daugiau paslaugų.

Ar ketinate atsistatydinti iš savo pareigų po tokio nevykusio rinkodaros sprendimo? Pagarbiai, Petras (Petras) Ačiū už klausimą. Akcininkai spręs, kiek šis sprendimas vykęs ir kiek nevykęs. Visa tai labai stipriai priklauso nuo mūsų klientų apsisprendimo. Tikiu, kad šitas planas atitiks kiekvieno asmeniškai lūkesčius ir neribos šituo sunkmečiu.

"Asmeninio" plano modelį sugalvojote patys ar gavote jį iš akcininkų? Apskritai, ar čia nėra taip, kad akcininkai jus prispaudė jokiu būdu nesumažinti pajamų? (Skeptikas) Šį planą sugalvojome patys. Dar daugiau, manome, kad šiuo planu mes galime suteikti žmonėms galimybę gauti daugiau paslaugų už tą pačią kainą. Tradiciniu keliu, norint pakelti kainas, tikriausiai reikėtų daryti tam tikras kainų korekcijas. Ko mes nepadarėme.  

Sveiki, Kaip vertinate jūsų bendrovės įdiegta planą "Asmeninis"? Ar kilus tokiam šurmuliui bei vartotojų nepasitenkinimui, o "Omnitel" atsakingiems asmenims atsišaudant gana naiviais komentarais, jog sulaukiama ir "daug padeku" vis dar manote, jog užtikrintos stabilesnes pajamos ateinančiais periodais atsvers nuostolį dėl sugadinto įmonės įvaizdžio? (mykey) Jeigu kažkas iš konsultantų nepilnai atsakė į klientų užduodamus klausimus, tai tikrai tą atsakomybę prisiimu ir aš pats. Ir tokiu atveju laukčiau žinutės mano el. pašto adresu. Tiek, kiek esu gavęs iki šiol žinučių, kartu su kolegomis į visus klausimus klientams esame atsakę ir radę bendrą sprendimą. Tokia ir yra "Asmeninio" plano esmė - pasiūlyti tai, kas klientui naudingiausia.

Sveiki, kaip Jusu manymu, Omnitel atrodys po 5 metu? Dekui (aivaras_success.lt) Lietuvoje vartojimas pakankamai mažas, kalbant apie GSM. Tuo tarpu Lietuvoje labai stipriai auga mobilusis internetas, ko pradininkais mes esame. Palyginimui, mobiliųjų duomenų srautas Lietuvoje yra didesnis negu Švedijoje. Tai rodo apie lietuvių atvirumą naujoms technologijoms, verslumą ir tai mus verčia daryti sprendimus, kuriuos neretai kopijuoja ir kitų valstybių operatoriai. Čia turiu omenyje mobilųjį internetą. Kalbant apie SMS, lietuviai yra vieni iš daugiausiai vartojančių pasaulyje. Nebalsinės pajamos taipogi sudaro žymesnę dalį visoje pajamų struktūroje nei kitose šalyse. Lietuvių  jaunimo laikas, praleistas internete, irgi pirmauja pasaulyje, GSM skverbtis taip pat viena iš didžiausių pasaulyje. Visu tuo turėtume didžiuotis. Kadangi tai atveria ir naujas galimybes versle. Taigi, nebalsinių pasaugų ir mobiliojo interneto paslaugų populiarėjimas, manau, ir bus tos pagrindinės pajamų augimo kryptys.

O AR ZINOTE, KAD UZ SUGEDUSI IR GARANTINI TELEFONA KLIENTAS GALI SAVO NUOZIURA ARBA PASIIMTI PINIGUS ARBA GAUTI VEIKIANTI NAUJA ARBA REMONTUOTI ARBA NUTRAUKTI SUTARTI? Kodel tokio istatymo nesilaiko Omnitelis ? (Vasia) Šitą klausimą pasiaiškinsiu ir tikrai bus atsakymas. Prašau bendruoju az@omnitel.net adresu atsiųsti išsamesnį problemos aprašymą.

Kokios strategijos imsis Omnitel, kad susigrąžintų buvusį klientų skaičių? (Paulius) Kiekvienas klientas yra svarbus. Ir kiekvieną klientą pirmiausiai stengiamės išlaikyti, suteikdami vertę, kuri jam svarbiausia. Per pastarąjį mėnesį nebuvo didelių nukrypimų lyginant su kitais mėnesiais iki "Asmeninio" plano pristatymo. Atėjusių klientų ir išėjusių klientų skaičiai panašūs kaip ir anksčiau. Matome tokią tendenciją, kad įmonės, išlikdamos mūsų klientėmis, taupydamos mažina vartotojų skaičių, todėl kortelės yra išjungiamos. Mūsų tikslas - šiems žmonėms, kurie galbūt neteko darbo arba turi kitokių laikinų sunkumų pasiūlyti sprendimą, kurie leistų jiems turėti ryšį.

Keletas klausimu: 1. Ar galite isvardinti pagrindinius UAB "Omnitel" akcininku keliamus tikslus 2008-2009 metams? 2. Ar artimiausiu laiku pagrindiniai bendroves akcininkai - TeleSonera neketina parduoti UAB "Omnitel"? Jei taip, su kuo vedamos derybos? 3. Kaip ivertintumete dabartines UAB "Omnitel" rinkodaros komandos kompetencija? 4. Ar galite viesai pripazinti/paneigti, kad neseniai pasibaigusios UAB" Omnitel" rinkodaros akcijos pagrindinis tikslas buvo islaikyti 2009 pajamas praeitu metu lygyje, t.y. islaikyti/pakelti ARPU(average revenue per user) ir padidinti MOU (minutes of use)? 5. Ar UAB "Omnitel" valdyba ir stebetoju taryba zino apie / patvirtino UAB "Omnitel" paskutine rinkodaros akcija? 6. Ar prisiimsite asmenine atsakomybe ir atsistatydinsite, jei 2009 m gale UAB "Omnitel" rinkos dalis ir abonentu skaicius zenkliai sumazes, kas zenkliai sumazins ARPU bei bendroves EBITDA? (Stebetojas) 1. Pagrindinis akcininkų tikslas yra uždirbtas grynųjų pinigų kiekis. Suprantama, kad tos apyvartos, kurios buvo 2008 metais, išlaikyti greičiausiai nepavyks. 2. Tokių kalbų negirdėjau. "Omnitel", kaip ir "Teliasonera" dalinai valdomi operatoriai Latvijoje ir Estijoje, yra kompanijos įvardijamos kaip namų rinkos. 3. Manau, kad mūsų pasiūlytas sprendimas kiek galima labiau priartinti pasiūlymą prie klientų poreikių iš esmės yra teisingas. Žinoma, pripažįstu, kad galėjo būti paskaičiavimo klaidų, tarkime, galbūt keitėsi darbovietė, numeris vienu atveju buvo darbovietės, kitu atveju perėjo į asmeninį, galbūt vartojama žymiai daugiau buvo vieną ar kitą mėnesį, kas gali įvesti nelogiškumo skaičiuojant vidutinę sąskaitą pernai. Pripažįstu, kad klientas gali jaustis verčiamas. Tačiau mes stengiamės kiekvieno asmeniškai įvertinti vartojimo įpročius ir pasiūlyti 50% daugiau paslaugų už tą pačią kainą. Tuo "Asmeninis" planas ir yra išskirtinis, kad padeda atrasti naudingiausią sprendimą vartotojui. Šį kampanija yra unikali, nežinau, kad kiti operatoriai būtų ką nors panašaus naudoję. Manau, kad pasiūlyti 50% daugiau už tą pačią kainą yra teigiama žinia. Visa tai yra be jokių "žvaigždučių". Jeigu šie siūlymai nepriimtini, manau, kad mūsų konsultantai ras tą sprendimą, kuris tenkins vartotoją. Tuo pačiu manau, kad mano rinkodaros komanda yra kompetentinga ir nuveikė didelį darbą, įvertinant kiekvieną vartotoją asmeniškai. Darėme nemažai "focus" grupių, kalbėjomes su nemažai vartotojų, gal pats plano pristatymas buvo pernelyg tiesmukiškas ir dėl to tikrai turėtume atsiprašyti tų, kurie priėmė tai kaip brukimą. 4. Kaip ir minėjau, 2009 m. išlaikyti pajamas greičiausiai bus labai sudėtinga, ir dėl sunkmečio, ir dėl įvairių papildomų atsirandančių reguliavimų ES lygiu. Taip pat sumažėjo ir tarptinklinio ryšio tarifai. 5. Taip, apie šitą akciją mūsų akcininkai žino ir žinojo iš anksto. 6. Jeigu metų pabaigoje bus žymūs nukrypimai nuo tiklų, kuriuos 2009 metams iškėlęs akcininkas, manau, turbūt bus sprendžiamas ir šis klausimas. 6. 4.

Labai dekui uz äsmenini plana, reikejo seniai taip padaryti, nes krizes laikotarpiu ypac aktualu daugiau ir pigiau kabeti. Is Tele2 perejau, kad pigiau butu... (Mindaugas) Labai dėkui už gerą įvertinimą. Mes kaip tik ir manome, kad ta papildoma vertė, kurią suteikiame, leis žmonėms neriboti savęs, dirbant darbą, bendraujant su kolegomis. Pavyzdžiui, vienos valandos skrydis lėktuvu yra prilyginamas vos ne metinei mobiliojo ryšio sąskaitai.  

Ar galite viesai paneigti/patvirtinti, kad Lietuvos mobiliojo rysio bendroves 2009 m pradzioje nesudare kartelinio susitarimo? Kaip zinia, 2008 metu kainu karas niekam is rinkos dalyviu isskyrus vartotojus nebuvo naudingas... (Stebetojas) Kainų karas išties naudingiausias vartotojams. Apie jokius kartelinius susitarimus negali būti nė kalbos. Manau, kad visi tai mato iš to, kas vyksta rinkoje. Kainos mažėja nuo pat GSM atsiradimo pradžios. Skiriasi tiktai mažėjimo procentai, laipsnis, ypač pastebimas kainų sumažėjimas buvo 2008 metais.

Anksčiau Omnitel kruopščiai slėpė, kad Ežys yra Omnitel produktas. Dabar daugelyje reklamų Ežys rodomas kaip Omnitel dalis. Kodėl pakeitėte rinkodaros strategiją? (rinkodaristas) "Ežys" tai visiškai atskiras prekinis ženklas, kuris tiesiog buvo pozicionuojamas atskirai dėl skirtingo paslaugų spektro ir skirtingos auditorijos. Visiškai neseniai pristatėme rinkai naują paslaugą "Šeima", beje, ji yra unikali rinkoje, kur šeimos nariais gali būti tiek "Omnitel" post-paid  vartotojai (abonentai), tiek ir "Omnitel Extra" arba "Ežio" vartotojai. Tuo sudaroma galimybė tiek "Ežio" vartotojams (kurie paprastai yra jaunausi šeimų nariai), tiek ir tėvams, kurie yra "Omnitel" vartotojai, tarpusavyje kalbėtis nemokamai.

Sveiki, p. Zabuli, Gal galėtumėte atskleisti koks jūsų, kaip vienos didžiausių Lietuvos įmonių, vadovo, atlyginimas? (Vadybininkas) Alyginimas yra mano sutarimas su akcininku, kas yra konfidencialu. Tačiau nemažai spaudos leidinių yra nemažai rašę apie vadovų atlyginimuas (neseniai rašė "Veidas"), visi tie paminėti atlyginimų dydžiai yra tose paminėtose ribose.

"Asmeninio" plano pasiūlyme teigiama uz tiek pat gausime daugiau. Taciau labiau isigilinus paaiskeja, kad Omnitel paima praejusiu metu saskaitu vidurki ir siai sumai suteikia daugiau vietiniu pokalbiu ir sms. Taciau esme ta, kad tarptautiniai pokalbiai, mobilusis internetas, sms parkavimas ir daugelis kitu paslaugu i si mokesti nepatenka. Tai kaip cia yra? Ar jums neatrodo, kad tai yra, svelniai tariant, kainu kelimas? (Klientas) Ne, tai nėra kainų kėlimas, kadangi už tą pačią sumą duodama daugiau. SMS parkavimas, tarptautiniai pokalbiai į šią sumą neįeina. Šių papildomų paslaugų įtraukimas į "Asmeninį" planą yra neimanomas, nes tiek tarptautinių pokalbių įkainius, tiek ir kitų paslaugų kainodara yra priklausoma ne vien nuo mūsų.

Jusu konkurentas Bite ne karta yra paskelbes apie darbuotoju skaiciaus mazinima (bei ta padares) Klausimelis: ar Omnitelis elgiasi taip pat, tik to neskelbia ar tai numato daryti ateityje? Ar nenumato? (Klausimelis) Prieš daugiau nei pusmetį esame šiek tiek pakoregavę mūsų organizacinę stuktūrą, padarę ją plokštesnę, darbuotojų tada sumažėjo keliais procentais. Turime "Omni 2.0" programą, kurioje  dalyvauja visi darbuotojai. Ten diskutuojame apie tai, kaip galime būti efektyvesni, kokius darbus galime patikėti partneriams, todėl koreguojasi organizacinė stuktūra, darbuotojų skaičius. Apie didelius darbuotojų skaičiaus pasikeitimus tikrai negalvojame.

Kaip, ar pasunkejus laikams, ka galima suprasti is pastaruju jusu kompanijos veiksmu, toliau remsite Lietuvos ryta? (Krepsinio fanas) Iki šiol rėmėme ir remiame "Lietuvos rytą". Rėmimo nutraukimo neplanuojame ir kitose srityse, pvz., "Ežio golo" projekto (vaikų futbolo turnyro), esame pradėję "Augink atsakingai" iniciatyvą. Mūsų manymu, tai - vienas svarbiausių mūsų projektų. Džiaugiamės, kad šiai iniciatyvai jau yra pritarę daugiau nei 600.000 Lietuvos piliečių.

Teko skaityti, kad netiesiogiai, bet dalyvaujate politineje-lobistineje veikloje, t.y. buvote Kirkilo patarejas, dabar esate Kubiliaus patarejas. Kokia is to nauda jusu verslui? Ar neplanuojate ateityje siekti prezidento posto? (klausimas apie rinkimus) Taip, buvau ir pono Kirkilo konsultantas, dabar esu pono Kubiliaus. Taip pat tenka vadovauti Prezidento Valdo Adamkaus žinių tarybai. Visas šis darbas susijęs su naujųjų technologijų skatinimu. Kaip vieną iš pavyzdžių galima būtų paminėti 3 m. galiojusią gyventojų pajamų mokesčio lengvatą įsigyjant asmeninį kompiuterį, esu asmeniškai prie to prisidėjęs. Bendras darbas diegiant nemokamus viešuosius interneto prieigos taškus, mobiliojo parašo programą, gyventojų apmokymą bazinių interneto pradmenų. Dirbdamas visuomeninį darbą matau daug galimybių, kaip verslas galėtų prisidėti prie šalies konkurencingumo didinimo, įtraukiant į šį procesą ir valstybines institucijas.

1. Ar pripažįstate, kad Asmeninio plano įvedimas yra klaida? 2. Ar leisite klientams naudotis prieš tai sudarytų ir dabar Omnitel vienašališkai nutrauktų sutarčių sąlygomis? 3. Kodėl nebuvo atsižvelgta į duomenų perdavimo paslaugos vartojimą, o tik į minutes ir sms? Gal planuojate atsisakyti 3G technologijų? (Darius) Daugeliui klientų "Asmeninis" planas tiko, tačiau turiu pripažinti, kad mes taip pat nenumatėme kai kurių aplinkybių. Pavyzdžiui, kuriant "Asmeninių" planų koncepciją vartotojų lūkesčiai ir galimybės buvo kitokios nei dabar. Akivaizdu, kad kai kurių klientų situacija pasikeitė dramatiškai. Tokiais atvejais mes esame pasirengę ieškoti individualių sprendimų. Vieningo šablono čia nėra ir negali būti - tiesiog kalbėsimės su žmonėmis, ir mūsų specialistai turės teisę įvertinti situaciją ir pasiūlyti sprendimą. Ne paslaptis, kad nusivylusieji visada aktyviai dalyvauja viešose diskusijose ir yra geriau girdimi. Juolab, kad internetas leiždia laisvai išsakyti savo nuomones. Noriu pasakyti, kad mes jas girdime ir į jas įsiklausome.

Kaip vertinate ikyria Bites reklama desineje puseje. Jie visur labai agresyviai reklamuojasi naudodami omnitel simbolika. Ar tai nepazeidzia istatymu? (laimingas klientas) Gerbiu konkurentus ir žinau, kad jie puikiai supranta staigiai sumažėjusio vartojimo ir kainų dempingo pavojų. Visi suvokia, kad situaciją reikia keisti, tačiau mūsų siūlymas net jiems buvo netikėtas. Rinkos analitikai prognozavo, kad mobiliojo ryšio bendrovės didins tarifus, tačiau "Omnite" pasirinko kitą kelią ir tai galėjo išprovokuoti kai kuriuos nelabai etiškus kitų rinkos dalyvių veiksmus. Vartotojams belieka palinkėti itin atidžiai įvertinti tai, ką jiems siūlo mainais.

1. Ar neperskaiciuosit vidurkiu kitais metais uz 2009? Nes dabar galimybes taupyti kaipo ir nera,saskaitos turetu eiti tik i virsu. Koks naujos sutarties galiojimo terminas? Nes nauju sutarciu kaipo ir nepasirasinejam. Danki (Satrebla) Garantuoju, kad planas "Asmeninis" suteikiamas neterminuotam laikotarpiui. Jo mokestis ateityje nebus perskaičiuojamas.

Ar darbuotojai, sumaste toki planu pakeitima, vis dar dirba? (Andrius) Taip, tie žmonės dirba kompanijoje.

Jei jau taip giriates, kad i kiekviena klienta ziurite asmeniskai ir dirbate tik jam, kodel tada klientams nebuvo palikta galimybe pasirinkti, ar jis nori pasilikti senaji plana, ar pereiti i "Asmenini" (jei jau Jus esate isitikines, kad "Asmeninis" planas yra daug geresnis)? Negi Jus nezinote zmogaus psichologijos savybes, kad prievarta kisamas saldainis visada neskanus? (kazkas) Sutinku, kad tai gali būti suprasta ir kaip brukimas. Mes tikrai nenorėdami įžeisti nei vieno vartotojo, norime atsižvelgti į kiekvieno vartotojo vartojimo unikalumą. Ir pagal tai pasiūlėme "Asmeninį" planą, kuris labiausiai atitinka kliento vartojimą. Tuo pačiu tikrai nenorime būti suprasti kaip peršantys, ir jei kažkur suklydome, tikrai kartu su mūsų konsultantais rasime tą sprendimą, kuris bus tinkamas mūsų klientams. Tuo pačiu "Asmeninis" planas nėra statiškas. Pvz., žmogus išleido mobiliajam ryšiui 80 Lt. Pasikeitus situacijai, tarkime, netekus darbo, šiuo metu vartotojas gali išleisti ne daugiau nei 25 Lt. Jam tokiu atveju parekomenduosime planą "Bendravimas 1" ("Asmeninio" plano rūšis), kuriuo prakalbamas mėnesinis mokestis 25 Lt. Tokius sprendimus, atitinkančius kliento poreikius, rasime kiekvienam klientui.

Kaip Jūs vertinate Jūsų pasiūlymo ir jo sukeltų diskusijų spaudoje įtaką bendrovės įvaizdžiui? Ar įvaizdis Jums yra svarbus? (Gintaras) Kiekvienai kompanijai, taip pat ir mums, įvaizdis yra labai svarbu. Manau, kad esame socialiai atsakinga kompanija. Ir ne tik prieš tuos du milijonus vartotojų - mūsų klientų. Darbai, kuriuos inicijuojame, liečia visą visuomenę. Spauda išties rodo labai didžiulį dėmesį tam, kas dabar vyksta mobiliųjų telekomunikacijų rinkoje. Ir tai yra natūralu, kadangi mobiliuoju ryšiu naudojasi bene kiekvienas Lietuvos Respublikos pilietis. Suprantu, kad "Asmeninis" planas arba asmeniškumas yra kliento reikalas, ir lindimas į šią zoną yra priimamas nevienareikšmiškai. Gerbiame kiekvieną kliento komentarą, požiūrį. "Asmeninio" plano įvedimas ir reiškia bendru sutarimu rastą patį optimaliausią sprendimą mūsų klientams. Planas "Asmeninis" tai ir yra galimybė klientui rinktis.

Ponas Zabuli, gal galėtumėte patikslinti savo jau pateiktus atsakymus paaiškindamas, kodėl Jūs suplakate 'įprotį' ir 'poreikį' į vieną krūvą? Įprotis kalbėti 2008 m. nereiškia poreikio 2009 m. Ar Jūs manote kitaip? (Viktorija) Tikrai nenorėtume suplakti "įpročio" ir "poreikio". Norėtume, kad nebūtų ribojami poreikiai, ir esant klausimams, manau, tikrai "Asmeninio" plano pagrindu rasime jums tinkamiausią sprendimą.

ar bus siurprizu,panasiu i asmenini plana,turintiems omniconect (nojus) Ne. "Omni connect" planai yra mėnesiniai planai su tam tikru duomenų kiekiu.

Kodel Jus vis kartojat, kad Asmeninis planas naudingas vartotojui? Kaip gali but naudingas planas, jei pvz. zmogus dabar kalbedamas tiek kiek jam reikia moka po 50 Lt., o pagal Asmenini tures moketi 90 lt.? Kodel jis turi moketi uz 20 sms. per menesi, jei jis ju net rasyti nemoka? O Jusu atsakymai nuvyle, bet kitu ir nesitikejau. (Jonas) Pavyzdys: jeigu klientui suteikto plano "Asmeninis" mėnesio mokestis 60 Lt, bet šiemet klientas per mėnesį tegali skirti  25 Lt. Jam mes rekomenduojame mokėjimo planą "Bendravimas 1", kurio mėnesinis prakalbamas mokestis - 25 Lt. Jei šiam planui sudarysite 12 mėnesių sutartį, galėsite "Omnitel" tinkle su 3-imis "išrinktaisiais" kalbėtis už 0 ct per minutę arba nemokamai siųsti SMS žinutes visiems "Omnitel" tinklo vartotojams.

P. Zabuli, O koks "Asmeninis" planas yra pritaikytas Jums asmeniškai? (Aušra) Mes kompanijoje turime kiekvienas po vadinamąjį „Omnitel“ darbuotojo planą, mėnesio pabaigoje gauname sąskaitą, kurią turėtume mokėti, kad žinotume, kiek iškalbėjome. Žinome iki detalių, kiek kas naudojasi kitomis paslaugomis.

Mieli skaitytojai, ačiū už užduotus klausimus. Tikrai nesitikėjau, kad jų bus tiek daug. Didžioji jų dalis buvo susijusi su asmeniniu planu. Atsiprašau, kad ne į visus galėjau atsakyti. Tačiau, jeigu būtų toks pageidavimas, el. paštu laukčiau klausimų, į kuriuos jaučiate, kad nebuvo atsakyta šios valandėlės metu, ir būtinai pasistengsiu juos atsakyti. Manau, kad tikrai su tais klientais, kurie šiuo metu jaučiasi ne visai patenkinti „Asmeniniu“ planu, tikrai rasime bendrą kalbą. „Asmeninis“ planas nėra statiškas. Mūsų noras, kad šiuo nelabai lengvu ekonomikai periodu žmonės nevaržytų bent galimybės bendrauti. Tą mes ir stengiamės suteikti kiekvienam iš jūsų asmeniškai. Tikimės, kad vertinate mus kaip socialiai atsakingą įmonę, sąžiningai darančią savo verslą, ir kad mes tą pasitikėjimą tikrai išlaikysime. (Antanas Zabulis)  

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau