Draugystės lėlės ir kiti pardavimai

Publikuota: 2007-12-19
Atnaujinta 2015-06-04 12:43
Jurgita Meškauskaitė. VŽ korespondentė Londone
Jurgita Meškauskaitė. VŽ korespondentė Londone

Kalėdinis Londonas yra prekybos sostinė, o jos rezidencija yra Oxfordo gatvė. Kalėdos lemia akcijų kainas biržoje, metų balansą ir prekybininkų išlikimą. Tad nenuostabu, kad parduoti čia stengiamasi 1.000 ir dar vienu būdu.

Mėgstu pardavimus. Tą saldų tikinimą, kad man kažko reikia. Tą puikią retoriką, kuri paaiškina kodėl. Britų salose tai dar įdomiau, nes jų gyventojai itin mėgsta aistringai diskutuoti. O dar labiau – gauti ką nors už mažesnę kainą. Kalėdos – pomėgių ir instinktų reiškimosi metas.Žiūriu televizorių, ten rodomi puikūs Kalėdiniai žiedai. Na tie tokie su deimantu viduryje, paprastai dovanojami sužadėtuvėms. Visiškai tokie patys kaip sužadėtuviniai, bet vadinami Kalėdiniais, ir kainuoja jie „fantastiškai mažai“. Tikiu, kad taip tikrai galima padidinti pardavimus: ir pigu, ir be stereotipinių deimantų nešamų įsipareigojimų. Užeinu į prekybos centrą. Jo priekyje išdidžiai išsirikiavusi „matrioškų“ eilė. Vidutinio dydžio, su pora kitų medinukių pilve. Nei Putino, nei Bušo ant jų nenupaišyta, tik kaina keista: 50 GBP. Susidomiu, skaitau etiketę. Pasirodo, tai ne kokios nors „matrioškos“, o „draugystės lėlės“. Ir kas po to gali pasakyti, kad santykiai tarp Maskvos ir Londono atšalę? Nors...gal todėl ir brangios? Puikus pardavimas. Einu pro kirpyklą. Ant lango parašyta: „Kiekvienam klientui po kirpimo siūlome šalto alaus“. Neužsuku, nes kirpykla vyrų. Blogas pardavimas. Šalia, ant vienos iš tūkstančio „greito viščiuko“ užkandininių lango giriamasi: “Ir iki šiol turėjome viską. O dabar turime ir naują vadovą. Užsukite ir pabandykite“. Neužsuku, bet jau rytoj gali ateiti pagal naują vadovavimą kepto viščiuko metas.Mažiau nei pardavimus mėgstu nebent išpardavimus. Ir man, pirkėjui, Oksfordo gatvė tarnauja. Jau antri, o gal net treti metai kai išpardavimai prasideda iki Kalėdų ir garsiosios Boxing dienos. Pirmieji neišlaikė prekiautojai apavu. Pradėjo nuo nedrąsaus „vieną perki, kitą gauni perpus pigiau“. Ir jau po poros dienų 50 proc. nuolaidos rėkė raudonais skaičiais veik visose vitrinose. Tuo pačiu metu drabužių pardavėjai per spaudą prekybos ekonomikos dėsniais prisiekinėjo, kad išpardavimų iki Kalėdų nebus. Po kelių dienų krito ir jie. Dabar jau ir supakuoti Kalėdiniai skanumynų krepšeliai giriasi esantys pigesni nei prieš kelias dienas. Nekalbant jau apie „sausio kainų“ sofas, ant kurių „gera susirangyti, nes lauke šalta“. O pirkėjai perka taip, kad savaitgaliais policijai tenka valdyti į metro sukančių žmonių srautus. T.y. vieni atvažiuoja, tada įleidžia kitus.Pirkti gerai, bet dar geriau pirkti pigiai?. Aš dar palauksiu išpardavimų be garsių šūkių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau