Kodėl man pasmirdo “Parfum Express“

Publikuota: 2007-04-11
Atnaujinta 2015-06-04 12:42
Balys Bukelis.
Balys Bukelis.
 

Mažesnės sąnaudos kartais nuveda šalikelėn

Atsimenu, kaip kažkada džiaugiausi „Verslo žiniose“ skaitydamas, jog į kvepalų rinką veržiasi naujokas „Parfum Express“. Didžiavausi, jog kažkas sugeba mesti iššūkį stambiems ir arogantiškiems žaidėjams.Džiaugiausi matydamas, kaip plečiasi jų parduotuvių tinklas, o pasirinkta koncepcija - „antkainiai mažesni, nes mažesnės sąnaudos, mažesni nuomojami plotai ir mažiau personalo“ pasiteisino.Deja, kaip jau būna gyvenime, šalia džiaugsmo vaikšto ir liūdesys.Praėjusiąją savaitę į rankas pateko „Parfum Express“ reklaminis leidinys „Pigiau nei duty free“. Nesiimu aiškintis, ar vienoje ekonominėje erdvėje gyvenantiesiems dera lyginti kvepalų kainas Lietuvoje su Vokietijos ir Danijos oro uostų parduotuvėmis.Nesiimu spręsti, kas yra „kokybiškas alkoholis“, nesiginčysiu, ar tikrai dėl narystės Europos Bendrijoje jis ir lėktuvų bilietai atpigo.Pasakysiu tik tiek, kad pamatęs reklaminio leidinio teiginius „Nereikia niekur skristi, kad nusipirkti kvepalus pigiau“, „Dėka ES, Lietuvoje atpigo...“, bijosiu pirkti kvepalus iš „Parfum Express“, nes kartu galiu apsipurkšti ir „kad“ su bendratimi.Galbūt kartais dera ir verta sąnaudas padidinti, kad neatrodytum kvailai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau