Alaus pavadinimą išrinko gyventojai
UAB Švyturys-Utenos alus baigė beveik
mėnesio trukmės reklaminę akciją, kurios metu vartotojai galėjo išrinkti naujojo
alaus vardą. Iš 17.000 siūlymų išrinktas pavadinimas Friday (angl.
Penktadienis).
Už šį pavadinimą balsavo 50.000 balsų.Man atrodo, kad būtent penktadieniais visi galvoja, kaip gerai praleisti savaitgalį, ir perka alų. Todėl ir pavadinimas toks, pranešime cituojamas Linas Rapolavičius, devyniolikmetis iš Pasvalio, konkurso laimėtojas.Nesitikėjome, kad vartotojai taip aktyviai įsitrauks į naujojo Utenos alaus pavadinimo rinkimus. Esame jiems dėkingi už tokią gausybę originalių pasiūlymų ir, žinoma, už tai, kad jau žinome, kaip vadinti savo naująjį kūrinį, komentuoja Aušra Vasiljevienė, ŠUA rinkodaros direktorė.Populiariausi, daugiausia kartų siūlyti pavadinimai gold, sun, amber, fresh, egzotic, light, white.ŠUA jau ne pirmą kartą skelbia reklaminę kampaniją, kurios metu į produkto kūrimą įtraukiami žmonės. Alų Utenos Dark bendrovė sukūrė remdamasi vartotojų nuomone, koks gėrimo skonis turėtų būti. Bendrovė atliko vartotojų apklausą.Reklamos kampanijas "Utenos" alui kuria reklamos agentūra "Adell Taivas Ogilvy".
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti