UAB „Biosola“ panaudodama ES paramą plečia eksporto geografiją

Publikuota: 2010-10-12
Atnaujinta 2015-06-09 13:48

Farmacijos įmonė „Biosola" gyvuoja ir sėkmingai plečia savo verslą jau antrą dešimtmetį. Jos veiklos sritis - vitaminų ir maisto papildų gamyba bei platinimas. Įmonės prekių ženklas „Gamtos namai" gerai žinomas ir vertinamas Lietuvos vartotojų.

UAB bdquo;Biosola" panaudodama ES paramą plečia eksporto geografijąFarmacijos įmonė bdquo;Biosola" gyvuoja ir sėkmingai plečia savo verslą jau antrą de scaron;imtmetį. Jos veiklos sritis - vitaminų ir maisto papildų gamyba bei platinimas. Įmonės prekių ženklas bdquo;Gamtos namai" gerai žinomas ir vertinamas Lietuvos vartotojų.UAB "Biosola" - viena i scaron; nedaugelio Lietuvos farmacijos įmonių, kuriose įdiegti Geros gamybos praktikos ir Geros platinimo praktikos reikalavimai. Geros gamybos praktika - tai kokybės užtikrinimo sistemos dalis, garantuojanti, kad produktai gaminami, fasuojami ir platinami laikantis visų nurodytų reikalavimų, todėl yra auk scaron;tos kokybės ir saugūs vartoti.Ie scaron;kodama naujų eksporto rinkų ir siekdama didinti eksporto apimtis UAB bdquo;Biosola" pasinaudojo galimybe ir pateikė parai scaron;ką ES paramai pagal priemonę bdquo;Naujos galimybės" gauti.
Pagal Lietuvos 2007 - 2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir Ekonomikos augimo veiksmų programos priemonę bdquo;Naujos galimybės" projektui bdquo;UAB bdquo;Biosola" pardavimų Kazachstano rinkoje didinimas" buvo skirta 200.000 litų parama i scaron; regioninės plėtros fondo. Bendra projekto vertė siekė 300.000 litų.Pagrindinis projekto tikslas yra prisidėti prie prioritetinio Lietuvos Ūkio eksporto sektoriaus augimo, taip pat plėsti UAB bdquo;Biosola" eksporto geografiją, didinti užimamą rinkos dalį užsienio scaron;alyse.Sėkmingai įgyvendinto projekto metų i scaron; ES fondų buvo finansuojami Kazachstano rinkos tyrimas ir eksporto plėtros strategija, dėka kurių nustatytas scaron;alies rinkos dydis ir potencialas, rinkos augimo galimybės ir pelningumas, galima distribucijos sistema ir pardavimų plėtros sėkmės veiksniai. Taip pat i scaron;analizuota konkurencinė aplinka.Priemonės bdquo;Naujos galimybės" lė scaron;omis buvo finansuojamas įmonės ir jos produkcijos prezentacija Kazachstane vykusioje tarptautinėje parodoje. Buvo pristatyta įmonės gaminama produkcija bei užmegzti naudingi verslo ry scaron;iai. Taip pat i scaron; paramos lė scaron;ų buvo finansuojama įmonės ir jos produkcijos pristatymui reikalingos rinkodaros medžiagos gamyba.Įvykdyto projekto dėka per ateinančius 3 metus po projekto pabaigos UAB bdquo;Biosola" numato pasiekti 20 procentų įmonės veiklos eksporto dalies augimą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau