Ryanair planuoja ateiti į didžiuosius oro uostus
Skrydžiai į didesnius oro uostus padidinti išlaidas ir pabrangintų vidutines bilietų kainas, tačiau tai leistų pritraukti daugiau verslo klientų. Šalia didmiesčių esantys oro uostai po nuosmukio taip pat linkę kalbėtis su "Ryanair", sakė vykdomasis bendrovės vadovas Michaelas O'Leary's."Beveik visi Europos oro uostai, į kuriuos mes neskraidome, pradėjo pokalbius su mumis", - interviu Dubline teigė "Ryanair" vadovas."Ryanair" vengė pagrindinių oro uostų ir dažnai rinkdavosi bent 30-40 km nuo miestų nutolusius terminalus, tokius kaip Briuselio Charleroi, Glazgo Prestwicką ar Milano Bergamo. Įžengęs į didžiuosius takus, p. O'Leary's padidintų konkurenciją su "British Airways" ar "EasyJet". Tačiau "Ryanair" vadovas atmeta galimybę skristi į London Hytrou, Paryžiaus Charles de Gaulle ar Frankfurto prie Maino oro uostus, nes jie lėktuvus nori aptarnauti per 25 minutes."Ryanair" pernai padidino keleivių skaičių 11% iki 73,5 mln. Tačiau net jei airių vežėjas atgaivintų sandorį įsigyti 200 "Boeing" lėktuvų, bendrovės augimo tempas sulėtėtų iki 5% ar dar mažiau, nes "Ryanair" plėtra vyktų jau turint didelę bazę, trečiadienį po metinio akcininkų susirinkimo sakė p. O'Leary's.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti