Išėmus druską bei padauginus reklamos apie sveikesnius produktus paaugo ir apyvarta

Publikuota: 2010-08-21

„Dabar daug kalbama apie sveikesnį maistą, todėl ir nusprendėme išmėginti, ar vartotojai iš tikrųjų kreipia į tai dėmesį. Pareklamavus gaminius be natrio glutamato (žymimo E-621), jų pardavimai dvigubai viršijo tuos pačius gaminius, kuriuose buvo šio konservanto. Aiškiai matome, kad žmonės jau žiūri, ką valgo. Tokio poveikio nesitikėjome, kol nepamatėme maisto be priedų pardavimų rezultatų finansinėse ataskaitose“, – apie pasiteisinusį eksperimentą pasakoja Augenijus Gudžiūnas, UAB „Agrovet“ generalinis direktorius, teigiantis, kad reklaminės kampanijos metu mėsos gaminius tiek su priedais, tiek be jų pardavinėjo už tokią pačią kainą.Išlaidos reklamai atsipirko ir atnešė pelną. Panašios akcijos planuojamos ir Latvijoje bei Estijoje.Linas Grikšas, „Krekenavos agrofirmos“ (KA) generalinis direktorius, teigia, kad taip pat eina šiuo keliu – reklamavo produktus be konservantų, ir tai pasiteisino.

Nebus panacėja „Agrovet“ šiemet reklamai skirs per 1 mln. Lt.„Manau, padėjo ne tiek tradicinė reklama, kiek paaiškinimai, kad konkretūs gaminiai parduodami be konservantų. Mes, kaip gamintojai, manome, kad priedai sveikatai nekenkia, tačiau turime taikytis prie pirkėjų norų“, – sako p. Gudžiūnas, teigiantis, jog rado kryptį, kaip įveikti sunkmetį.„Agrovet“ pardavimai Lietuvoje pirmą šių metų pusmetį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, nekrito, tačiau augo pelningumas. Didėja ir naujos linijos apkrovimas, nes ir Lietuvoje, ir užsienyje auga parduodamų gaminių kiekis.„Šiandien gaminiai be konservantų ir jų reklama atsiperka. Mūsų asortimente tokie gaminiai sudaro 15%. Prieš porą metų jų buvo tik 2%“, – skaičiuoja p. Grikšas, visgi nesitikintis, kad ši maisto kategorija bus panacėja pramonininkams.Verslininkas skaičiuoja, kad tapti specializuota produktų be konservantų gamintoja neverta, nes tam rinka per maža. KA tikisi, kad tokia produkcija jų pardavimuose sudarys 20–25%.

Pakeitė asortimentą „Per sunkmetį mes pakeitėme 30% asortimento. Normaliais laikais per metus jį atnaujindavome 10%,“ – skaičiuoja p. Gudžiūnas, teigiantis, kad šiais laikais jį ramina tai, jog apyvartos stabilesnės ir nebešokinėja kaip prieš metus.Verslininkas juokauja, kad ES mato atsigavimą, nes padidėjo brangesnių ir specifinių produktų vartojimas.„Tiekiame produkciją Europos barams bei restoranams ir matome, kad paklausa jau auga. Lietuvoje to dar nėra,“ – apie pokyčius pasakoja „Agrovet“ vadovas.Ne tokie optimistiški „Agrovet“ kolegos. Ponas Grikšas sako, kad užtenka pažiūrėti į statistiką, kuri rodo, jog mažmeninė prekyba per pirmą pusmetį krito 11%.„Galime girtis nebent tuo, kad pardavimai Lietuvoje krito mažiau nei vidutiniškai. Auga tik eksportas, kuris kol kas kompensuoja praradimus vietinėje rinkoje“, – sako p. Grikšas.***Tekstas skelbtas rugpjūčio 10 d. "Verslo žiniose".

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pernai nusiaubęs Kiniją, afrikinis kiaulių maras graso Europai Premium 1

Europos ūkiuose – įtampa dėl kiaulių maro. Regione plintanti liga jau pasiekė Vokietiją – didžiausią ES...

Pramonė
2020.09.25
Marijampolės cukraus fabrikui keliama bankroto byla Premium

Kauno apygardos teismas nutraukė RUAB „Lietuvos cukrus“, kuriai priklauso cukraus fabrikas Marijampolėje,...

Pramonė
2020.09.24
„Nordic Sugar Kėdainiai“ pernai uždirbo beveik 1,2 mln. Eur pelno

Vienos didžiausių cukraus gamintojų Europoje Danijos „Nordic Sugar“ valdoma Lietuvos bendrovė „Nordic Sugar...

Pramonė
2020.09.24
Viceministras: skirtingi jūros vėjo parkų valdytojų ir žvejų interesai bus derinami

Žemės ūkio ministerijai įspėjus, kad Baltijos jūroje įrengiant vėjo elektrinių parkus gali būti pažeisti...

Pramonė
2020.09.23
Silpniems derybininkams – sprigtas per nosį 2

Šalies paukštininkystės sektorius muša pavojaus varpus: paukštienos gamybos įmonės kas mėnesį patiria...

Pramonė
2020.09.21
„Vilniaus paukštynas“ atnaujino prekės ženklą 2

Lietuviškos vištienos gamintojas „Vilniaus paukštynas“ atnaujino savo prekės ženklą.

Rinkodara
2020.09.16
„Vilkyškių pieninės“ įmonių grupė keičia pavadinimą 5

Pieno produktų gamybos įmonių grupė „Vilkyškių pieninė“ pradeda veikti kaip „Vilvi Group“ prekių ženklo...

Rinkodara
2020.09.15
Nusipirkti alaus internetu? Gal tiek to Premium 1

Jei anksčiau mažieji aludariai apie e. prekybą dažniausiai net negalvojo, karantinas privertė jos imtis.

Gazelė
2020.09.15
Seimas pritarė prezidento veto dėl žuvininkystės 1

Seimas iš naujo nesvarstys prezidento Gitano Nausėdos vetuotų Žuvininkystės įstatymo pataisų, leidžiančių...

Pramonė
2020.09.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus