Ar Google PageRank ™ parametras vis dar svarbus?

Publikuota: 2009-06-25
Atnaujinta 2015-06-03 16:19

PageRank™ - tai Google kompanijos įvestas interneto svetainių reitingavimo matas. Šio parametro dydis gali būti nesuteiktas arba nuo 0 iki 10. Kuo didesnis tuo geriau. 10-ta PageRank turi tik pats "interneto Dievas" Google.

Scaron;is parametras tai lyg tam tikras svetainės autoriteto įvertinimas. Tačiau, kaip scaron;is parametras daro įtaką bendram svetainių reitingavimui paie scaron;kos sistemose? Ar Google PageRank parametras Jūsų SEO (Search Engines Optimization) - svetainių optimizavimo paie scaron;kos sistemoms - strategijos tikslas?Tikrai ne!Į Google.lt įvedę raktažodį SEO paslaugos pirmo puslapio rezultatus stebėkime įjungę FireFox papildinį SeoQuake. Paveiksliuke žemiau yra parodyti pirmo puslapio rezultatai ir raudonai pažymėtas būtent Google PageRank parametras. Kaip matome pirmoje pozicijoje yra puslapis turinti 0 PageRank. Antroje vietoje puslapis turintis 5 PageRank. Scaron;iuose rezultatuose auk scaron;čiausią PageRank 6 turintis puslapis seo-paslaugos.seotyrimai.lt yra tik 5 pozicijoje.Galima daryti i scaron;vadą, kad Google PageRank yra tik vienas i scaron; i scaron;orinio optimizavimo parametrų, tačiau "pamesti galvos" ir eikvoti daug resursų dėl jo neverta. SEO strategijoje koncentruotis vertėtų į svetainės autoriteto augimą rinkoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau