Investicijos į laivybą upėmis nusėda dumble

Publikuota: 2009-06-02
Atnaujinta 2015-06-03 16:41

Lietuva neišnaudoja viso turimo vidaus
vandens kelių potencialo, teigiama Valstybės kontrolės išvadose.

Keleivinė ir pramoninė laivyba šalies upėmis iš esmės nevyksta, o valstybės investicijos į vandens kelių upėmis išlaikymą neduoda lauktos grąžos.2005–2008 m. upių keliams panaudota beveik 76 mln. Lt, tačiau tik mažiau nei 1% krovinių pervežama vidaus vandenimis.Gintautas Labanauskas, Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) generalinis direktorius, atkerta, kad nesukūrus infrastruktūros būtų naivu tikėtis krovinių srauto ir privačių investuotojų lėšų.Lietuva, stodama į ES, įsipareigojo nuo Jurbarko iki Kauno išlaikyti 1,2 m garantinį gylį –1,2 m, o nuo Jurbarko iki Kuršių marių – 1,5 m. Šiemet, pasak p. Labanausko, to padaryti nepavyks dėl VVKD apkarpyto biudžeto.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau